👉 10 idei de postări pe social media

Potrivite unui autor online

Salutare! 

Ninel Decu aici. 

 

În acest articol vreau să-ți dau 10 idei de postări pe social media potrivite unui autor online. 

Indiferent dacă ești expert sau ești la început, ai nevoie să fii prezent pe social media mai ales dacă vrei să-ți creezi o comunitate de urmăritori fideli. 

Totuși, crearea de conținut poate deveni destul de complicată uneori. 

 

Prin urmare, în acest articol am decis să vin în întâmpinarea ta cu 10 idei de postări ce le poți folosi chiar de astăzi. 

 

1 – Fă o postare de tipul #AMA (Ask Me Everything) în care răspunzi la fel și fel de întrebări primite de la urmăritorii tăi. 

 

Astfel poți iniția primele conversații cu o parte din urmăritorii tăi și creezi interacțiune la tine pe profil/grup.

Cu cât există mai multă interacțiune, cu atât mai mari sunt șansele ca acei oameni să răspundă pozitiv atunci când vei face o lansare de produs.

 

2 – Postează date statistici/interesante despre industria ta

Această postare îți va consolida statutul de expert sau specialist în domeniul tău de activitatea.

Spre exemplu, dacă lucrezi în vânzări, poți vorbi despre principalele obiecții pe care le au clienți din industria ta, iar dacă ești terapeut, poți discuta despre ultimele practici apărute.

Din când în când este bine să le amintești urmaritorilor tăi în ce industrie activezi.

 

3 – Postări before/after

Sunt genul de postări inspiraționale ce au puterea să-i facă și pe ceilalți să treacă la acțiune.

Poți face un Before/After în care să surprinzi cum arăta biroul tău când ți-ai început afacerea online, și cum arată el acum. 

 

4 – Spune o poveste din viața ta sau a unui client

Poveștile interesante întotdeauna vor avea priză la public. 

Ca autor online, cu siguranță vei auzi o mulțime de povești de la cursanții sau clienții tăi. 

De asemenea, nu uita și de povestea ta. Oamenii cumpără de la alți oameni, iar poveștile facilitează această relație. 

 

5 – Pornește un challenge și ține-te de el

Spre exemplu, te poți ambiționa să postezi un clip video scurt de aproximativ 1-2 minute în care să vorbești despre domeniul tău de activitate (coaching, marketing, vânzări, psihologie, etc).

Poți face această provocare timp de 2 saptamani iar la final vei câștiga 2 lucruri:

 

  • Brandul tău în online va crește (vei atrage mai mulți urmăritori)
  • Te vei antrena să vorbești în fața camerei și astfel îți va veni mult mai ușor să creezi content video 

 

Nu pune foarte multă presiune pe tine ci mai degrabă ia-o ca pe o joacă. 

Vezi unde te duce și bucură-te de călătorie.   

 

6 – Cere recomandări sau sfaturi de la comunitatea ta

Chiar acum ceva timp am creat o astfel de postare în care îi întrebam pe oameni ce sfat mi-ar oferi dacă aș începe un business în domeniul lor. 

Postarea a strâns peste 200 de comentarii iar numărul de urmăritori ai paginii a crescut la rândul său. 

 

7 – Testimoniale de la clienți

Din când în când este bine să postezi și testimoniale de la clienți pentru a-ți întări autoritatea de expert. 

De asemenea, testimonialele îi vor face pe clienții mai reticenți, să câștige mai multă încredere în tine.

8 – Completează spațiile libere (Clientul are întotdeauna …)


Aceste postări sunt amuzante, generează multă interacțiune pe pagină și merg încercate cel puțin o dată.

Practic îi inviți pe oameni să puncteze spațiile punctate din propoziție.

 

Iată câteva exemple:

 

La începutul anului o să ….

 

Clientul nostru, …. nostru

 

Clientul are întotdeauna ….

 

9 – Vorbește despre greșelile pe care le fac oamenii în domeniul tău

Oamenii se feresc să facă greșeli iar acesta este și motivul pentru care genul acesta de postări atrage foarte mult. 

 

10 – Spune-le oamenilor cum ai ajuns să fii antreprenor 

 

Ce provocări ai întâmpinat? De ce ai ales acest drum? De la cine te-ai inspirat?

Oamenii vor să-ți afle povestea, cu atât mai mult cu cât ești autor online și urmărești să construiești o comunitate în jurul tău. 

Acestea au fost cele 10 idei de postări de social media potrivite unui autor online.

Sper că ți-au fost cu inspirație! 

 

Cu prietenie, 

 

Ninel Decu

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.