La începutul anului am încercat să-mi dau seama care e problema nr 1 a celor mai mulți experți.
Iar pentru a afla acest lucru, am creat un chestionar ce l-am promovat timp de aproximativ 2 luni.
La acest chestionar au răspuns 145 de persoane interesante să-și dezvolte o afacere online.
La întrebarea:
Care este problema nr 1 pe care ai vrea să o rezolvi cât mai repede în afacerea ta online actuală? – am primit următoarele două răspunsuri:
27% dintre respondenți au spus că au nevoie de mai mulți clienți.
6% dintre respondenți au spus că au nevoie de mai multe vânzări.
Prin urmare, aproape o treime din răspunsuri sunt legate de clienți și vânzări.
Astfel, azi mi-am propus să îți ofer 4 modalități prin care poți crește vânzările afacerii tale.
Până la urmă…
…oricât de clișeic ar suna, o afacere nu poate crește pe termen lung dacă nu rezolvă aceste două ecuații.
Fără clienți și vânzări n-ai resursele necesare să dezvolți o echipă sau să creezi servicii și produse noi.
Fără clienți și vânzări nu poți să îți faci planuri pe termen lung.
Fără clienți și vânzări poți fi pus în situația de a închide, deoarece cheltuielile ajung să fie mai mari decât încasările.
Așadar, cum rezolvi aceste probleme?
Eu spre exemplu, când am început să lucrez în domeniul vânzărilor, nu era la modă Facebook-ul.
De fapt, singurul meu ajutor era cartea de telefoane.
De acolo mi-am luat o mulțime de clienți pentru serviciile de internet și telefonie fixă.
Când m-am angajat erau doar 3 clienți pe zona de business, iar în 2 ani și 9 luni am mărit portofoliul la 100 de clienți.
Acest lucru a permis mărirea echipei și posibilitatea de a investi și mai mult în rețeaua de fibră optică pentru a prelua clienți noi.
Acum hai să vedem care sunt cele 4 metode prin care crești vânzările afacerii tale:
De cele mai multe ori, în calitate de expert, vei încerca să-ți vinzi serviciile și produsele la două audiențe: rece și caldă
Pentru audiența rece, din experiența mea de +10 ani în vânzări și afaceri online, funcționează cel mai bine:
mesajele 1 la 1 în privat
reclamele plătite
Iar pentru audiența caldă, vei aborda:
mesajele 1 la 1 privat
mesajele 1 la mai mulți (conținut organic)
Acum hai să vedem ce acțiuni funcționează pe fiecare tip de audiență în parte.
Pentru audiența rece:
Metoda 1 – suni 20 de potențiali clienți în fiecare zi
Metoda 2 – pornești o reclamă plătită care să-ți aducă oameni în întâlniri 1 la 1
Pentru audiența caldă:
Metoda 1 – suni clienții existenți și le ceri recomandări
Metoda 2 – postezi de minim 3-4 ori pe săptămână conținut organic, în care vorbești despre principalele probleme ale avatarului tău de client
Desigur, pentru a vedea rezultate, e nevoie să repeți aceste acțiuni în mod constant, săptămâni la rând.
Practic, la început ai nevoie să te concentrezi pe creșterea volumului.
Adică să dai cât mai multe apeluri la rece, să creezi cât mai multe postări și să interacționezi cu și mai multe persoane.
Din această creștere a volumului vor veni și primele rezultate.
Partea și mai bună este că ți-am pregătit un training gratuit despre cum să crește vânzările și numărul de clienți al afacerii tale online.
Durează 25 de minute și 20 de secunde, timp în care îți explic principalele modalități și funneluri prin care poți face asta.
Se adresează experților 1 la 1 care vând servicii de consultanță, programe de mentorat sau produse digitale.
Dacă te interesează materialul, atunci lasă-mi un comentariu cu “MATERIAL” și îți trimit linkul în privat.
Sunt sigur că-ți va fi de folos, iar dacă ai și alte nelămuriri legate de acest subiect, aștept întrebările tale.
Cu prietenie,
Ninel Decu – Creator Al unui Sistem Triplu de Conversii pentru Experți și Afaceri Online