Cel mai rapid mod prin care poți face 1000 EURO

Una dintre cele mai mari prostii pe care le tot aud în ultima vreme este că e-mail marketingul a murit. 

Un mit mai mare de atât nu cred că există. 

Iar ca să-ți dovedesc de ce e-mail marketingul NU va muri prea curând, gândește-te în felul următor. 

Să spunem că ești un autor online și ai o listă de 1000 de abonați. 

Pe această listă, vei promova timp de o săptămână un nou ebook pe care îl vinzi cu prețul de 20 EURO. 

Dacă adaugi o rată de conversie de 20%, asta înseamnă că vei avea 200 de cumpărători. 

 

La un simplu calcul (200×20 EURO), vei obține 4000 EURO. 

 

Dar totuși…

 

Hai să zicem că o rată de conversie de 20% e mult prea mare… 

 

Să spunem că e de 5%…

 

În cazul ăsta vei obține 50 de cumpărători, adică 1000 EURO.

 

și asta doar pentru că ai scris o serie de e-mailuri, care ți-ar lua cel mult 2-3 zile de efort… 

 

Dar mai e o treabă…

Gândește-te ce ar însemna să ai o listă de abonați de 10x mai mare. 

În loc de 1000 de abonați, să ai 10.000 abonați. 

În cazul ăsta, în loc de 50 de cumpărători, ai avea 500 de cumpărători și încasări de aproape 10.000 EURO. 

 

Prea frumos pentru a fi adevărat?

Poate că da, însă cu SIGURANȚĂ nu este imposibil.

Iar a spune că e-mail marketingul a murit este una dintre cele mai mare prostii.

Un autor online, indiferent de nișa în care activează, TREBUIE să-și construiască o listă de abonați. 

În continuare ți-am lăsat 3 strategii de care să te folosești pentru a strânge primii tăi 1000 de abonați la e-mail. 

 

#1 CCC (Creează Content Constant)

 

Înainte să inviți oamenii să se aboneze la newsletter-ul tău, trebuie mai întâi să le dovedești că ești un autor online/expert cu intenții serioase.

Iar dacă te întrebi cum faci asta, atunci răspunsul e simplu:

Oferi valoare în mod constant, fie pe social media, fie prin intermediul unui blog, fie îți faci un podcast. 

În acest mod, le dai ocazia oamenilor să te cunoască, să afle cine ești și de ce ar trebui să asculte sfaturile tale. 

Dacă sari peste acest pas, e ca și cum te-ai duce random la o tipă pe stradă și ai cere-o în căsătorie. 

Nu vei fi luat în serios și cel mai probabil te vei face și de râs. 

Prin urmare, înainte să le ceri oamenilor să se aboneze la lista ta de e-mail, dovedește-le că merită din plin să facă acest lucru. 

Lasă-i mai întâi să guste o bucățică din tort, ca mai apoi să-ți comande unul.  

 

#2 Folosește-te de un Magnet 

 

Cu riscul de a mă repeta, vreau doar să știi că ai nevoie de un magnet dacă vrei să strângi primii tăi 1000 de abonați în timp util.

Iar magnetul poate fi un audiobook, un mini curs înregistrat, un eBook sau un video mai lung, de 1-2 ore. 

Magnetul îl oferi în schimbul adreselor de e-mail, și poți să-l promovezi fie prin reclame de Facebook, fie folosindu-te de postări organice. 

Atenție aici – ai nevoie de un magnet bun, să fie ceva de valoare, pentru care ai putea chiar să ceri bani. 

Cu cât magnetul e mai valoros, cu atât mai repede vei strânge cei 1000 de abonați. 

 

#3 Trimite e-mailuri originale în fiecare săptămână 

 

Să spunem că ai pus la punct magnetul și începi să-ți construiești lista. 

Ai adunat deja primii tăi 100-200 de abonați. Acum e momentul să încălzești această listă, prin e-mailuri trimise cel puțin 1 dată/săptămână. 

Și asta pentru că există o zicală care sună în felul următor:

 

Constanța bate genialitate. 

 

Ei bine, așa este și pe e-mail. 

Dacă vrei să încălzești o listă până în momentul în care oamenii vor avea suficientă încredere în tine pentru a-ți lăsa banii, atunci ai nevoie să trimiți e-mailuri în mod constant. 

Nu contează că ai o zi proastă. 

Nu contează că pleci în vacanță.

Nu contează că azi nu ai chef.

E-mailuri trebuie scrise și trimise, altfel e ca și cum ți-ai trada oamenii din listă. 

Ei ți-au dat adresa lor de e-mail pentru că vor să audă vești de la tine, iar tu ești aproape obligat să faci acest lucru, indiferent de circumstanțe. 

Legat de partea cu originalitatea, atunci răspunsul e și mai simplu:

 

Dacă vrei ca oamenii să-ți deschidă e-mailurile chiar și în pragul Apocalipsei, atunci sfatul meu e să nu-i plictisești. 

Poți face asta prin a adăuga mai multă personalitatea în e-mailuri, prin a aborda subiecte sensibile, prin a spune povești sau întâmplări interesante din viața ta. 

Acestea au fost cele 3 strategii de care te poți folosi pentru a-ți crește lista de abonați. 

Iar dacă îți lipsește o listă de abonați, atunci sfatul meu este să treci chiar de mâine la treabă, MAI ALES dacă ești un autor online sau lucrezi 1la1 cu clienții tăi.

Personal, n-am auzit pe niciun coleg să mi se plângă de faptul că are o listă prea mare de abonați, deci nu cred că te-ar “încurca” nici pe tine.

Iar dacă vrei să discutăm despre cum te poți folosi de o listă de abonați pentru a-ți vinde cursurile sau produsele digitale…

 

Atunci apasă butonul de mai jos și hai să ne auzim la o discuție 1la1.

 

Eu sunt Ninel Decu și de peste 10 ani ajut autorii online să-și automatizeze vânzarea de cursuri online, servicii 1la1 și produse digitale prin intermediul unui site sau a unui funnel de vanzari.

Dacă simți că ai nevoie de ajutor în acest sens, atunci aștept vești de la tine.

Cu prietenie,

Ninel Decu

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.