Vești bune: marea majoritate a oamenilor și a companiilor nu prea se descurcă atunci când vine vorba de marketing.
Iar este oportunitatea ta.
Totuși, mai rămâne o dilemă.
𝗖𝘂𝗺 𝗿𝗲𝘂𝘀𝗲𝘀𝘁𝗶 𝘀𝗮 𝗿𝘂𝗽𝗶 𝗼 𝗳𝗲𝗹𝗶𝗲 𝘀𝗶 𝗺𝗮𝗶 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗽𝗶𝗮𝘁𝗮 𝘀𝗶 𝗮𝘀𝘁𝗳𝗲𝗹 𝘀𝗮-𝗶 𝗰𝗼𝗻𝘃𝗶𝗻𝗴𝗶 𝗽𝗲 𝗼𝗮𝗺𝗲𝗻𝗶 𝘀𝗮 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗱𝘂𝘀𝗲𝗹𝗲 𝘀𝗮𝘂 𝘀𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗶𝗶𝗹𝗲 𝘁𝗮𝗹𝗲?
Ei bine, să știi că nu există o rețetă sau metodă minune în acest sens.
Oamenii aleg să cumpere de la alți oameni având în minte o mulțime de motive, care mai de care mai diferite.
Totuși, cred că am ceva pentru tine care s-ar putea să te ajute.
Mai exact, sunt 4 întrebări esențiale după care să te ghidezi.
Spre exemplu, dacă eu aș fi clientul tău ideal și mi-ai oferi un răspuns convingător la aceste 4 întrebări, atunci șansele să cumpăr de la tine vor crește.
Și știu că la prima vedere îți vor părea extrem de simple…
Dar crede-mă, o mulțime de experți și antreprenori n-ar putea să ofere un răspuns suficient de convingător și clar.
Așadar, fără să mai lungesc vorba, uite care sunt cele 4 întrebări:
𝗗𝗲 𝗰𝗲 𝗮𝗺 𝗻𝗲𝘃𝗼𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗱𝘂𝘀𝘂𝗹 𝘀𝗮𝘂 𝘀𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗶𝘂𝗹 𝘁𝗮𝘂?
E un principiu care stă la baza vânzărilor.
De ce vreau asta? Ce m-ar motiva să cumpăr de la tine? Cu ce mă aleg dacă lucrez cu tine? Ce problemă urgentă mă ajuți să rezolv? Ce dorință puternică mă ajuți să îndeplinesc?
𝗖𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗲𝘀𝗰 𝗶̂𝗻 𝗺𝗼𝗱 𝗰𝗼𝗻𝗰𝗿𝗲𝘁?
Aici intră în scenă oferta ta.
Indiferent că e vorba de un serviciu, produs sau program de consultanță, împachetează frumos oferta și leag-o de un beneficiu sau rezultat cheie.
Spre exemplu, în cazul meu, oferta mea include 3 funneluri complet automatizate care îți vor aduce potențiali clienți în fiecare lună.
Am împachetat oferta sub numele de Sistem Triplu de Conversii și am legat-o de principalul beneficiu pe care și-l doresc cei mai mulți experți din online – atragerea de clienți noi.
𝗖𝘂𝗺 𝗶𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗶̂𝗻 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗰𝘁 𝗰𝘂 𝘁𝗶𝗻𝗲?
Dacă îmi place oferta ta, atunci spune-mi care e următorul pas și ce ar trebui să fac.
Dă-mi instrucțiuni specifice despre cum anume intru în contact cu tine și la ce să mă aștept atunci când fac asta.
Spre exemplu, în cazul meu, dacă vrei să lucrezi cu mine, atunci primul pas este să te programezi la o discuție gratuită.
Ea durează maximum 60 de minute, timp în care stabilim dacă Sistemul Triplu de Conversii poate fi implementat în afacerea ta sau nu.
𝗗𝗲 𝗰𝗲 𝗮𝗿 𝘁𝗿𝗲𝗯𝘂𝗶 𝘀𝗮 𝘁𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗰𝘁𝗲𝘇 𝗔𝗖𝗨𝗠?
E probabil cea mai importantă întrebare la care să răspunzi clientului tău ideal.
Cu alte cuvinte, de ce să te contactez acum și să nu amân pe mai târziu? Care e urgența ofertei?
Spre exemplu, în cazul meu, sentimentul de urgență rezultă din faptul că pot lucra cu maximum 10 clienți noi/lună.
În cazul tău, el poate fi exprimat diferit. Poate că oferta expiră peste 3 zile sau prețul va crește de la finalul lunii.
Așadar, atunci când clientul tău ideal a înțeles de ce are nevoie de produsul sau serviciul tău…
Știe ce primește concret în schimbul banilor săi…
Îi este foarte clar cum să intre în contact cu tine…
Și înțelege de ce să facă asta acum…
Atunci mesajul tău capătă claritate, forță, iar șansele de a-l convinge să-ți încerce produsele sau serviciile vor crește.
Sper să-ți fie cu inspirație.
Cu prietenie,
Ninel Decu – Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online