Te salut!
Azi vreau să-ți prezint un alt studiu de caz, realizat de această dată cu Ioana Popescu.
Ea oferă cursuri și workshopuri de storytelling pentru diverși antreprenori, sub brandul AtelierDeCuvinte.ro.
De fapt, dacă stau și mă gândesc mai bine, colaborarea cu Ioana a început după ce am participat la un astfel de atelier.
Atunci am văzut ca Ioana petrecea foarte mult timp cu fiecare persoana care se înscria și căreia îi trimitea pe email datele de facturare, apoi factura fiscala și datele de acces la workshop.
Mai pe scurt, totul era o mare durere de cap…
Metoda ei era una des întâlnită la mulți autori online ce sunt “certați” cu partea tehnică.
“Pierdeam timp, dar cel mai grav este că pierdeam clienți…” așa descrie Ioana situația de dinaintea colaborării noastre.
Pentru a o ajuta, i-am propus Sistemul nostru Complet Automatizat de evidență a comenzilor, a plăților și a facturilor.
A acceptat imediat și în decurs de 4-5 zile l-am implementat.
Acum Ioana alocă între 10-20 de minute pe zi pentru a verifica doar comenzile cu plata prin transfer bancar.
Schimbarea a fost radicală în momentul în care Modulul eCommerce a fost instalat și configurat în site.
Dacă vrei să afli întreaga poveste, atunci te invit să urmărești întregul video, care apropo, nu durează mai mult de 9 minute.
Și mai e ceva.
Dacă și tu ești autor online, coach, terapeut sau expert într-un anumit domeniu, însă PARTEA TEHNICĂ te aduce la disperare…
Atunci ne putem auzi la un call scurt pentru a vedea cu ce problemă te confrunți acum.
Cine știe, poate o și rezolvăm.
Cu prietenie,
Ninel Decu