Ninel Decu

13 Elemente esentiale ale unui website care vinde

Ai parcurs din acest curs

0%

13 Elemente esentiale ale unui website care vinde

De ce ai nevoie pentru a face un site

 

1.Meniu

Acesta trebuie sa permita utilizatorului sa gaseasca o informatie in site-ul tau din 3 clickuri

Sistem de link-uri catre principalele sectiuni din site.

2. Titlu

Acesta trebuie sa atraga atentia vizitatorului
Sa fie concis, clar si sa exprime ceea ce vrei sa promovezi pe site
Titlurile speciale pentru motoarele de cautare trebuie sa aiba maxim 70 de caractere
Incepe titlurile cu cele mai potrivite cuvinte cheie de pe pagina unde acestea vor aparea

3. Credibilizarea

Foloseste referinte de la alte site-uri
Mentioneaza portofoliu de clienti
Prezinta testimoniale scrise sau video/audio
Studii de caz
probleme identificate le anumiti clienti
solutiile pe care le-ai gasit si le-ai aplicat

4. Filtre emotionale – Dinspre si Inspre

Oamenii sunt imparititi in 2 categorii:

Unii vor sa obtina ceva. Au un vis spre care tind = INSPRE

Vei invata sa vorbesti pe limba clientului ideal. Iti vei crea o perspectiva clara asupra tuturor metodelor de marketing online

Altii fug de ceva, le este frica de un lucru anume = DINSPRE

Vei putea sa castigi un job in marketing online

Vei castiga mai multa experienta

Obs: Cand prezinti beneficiile unui produs sau a unui curs ai tendinta de le prezinti doar din perspectiva ta, a celui care scrie. Fie atent sa le prezinti si pentru cealalta jumatate

5. Portofoliu

Pentru Companii B2B

Este recomandat sa pui lista companiilor cu care ai lucrat
Acestea pot fi afisate sub forma logo-ului sau a unor studii de caz

Pentru companiile cu Servicii B2C

Poti mentiona pe site un numar al clientilor pe care i-ai avut pana acum
Testimoniale de la acesti clienti ajuta foarte mult
Poti crea intervicuri sau articole pe blog

6. Povestea

O poti spune pe pagina despre noi. Poti sa scrii despre:

cum am facut eu
ce probleme am intampinat
ce solutii am aplicat
ce schimbari am facut
Unde am ajuns
OBS: Intotdeauna astfel de povesti atrag si ii fac pe cei care citesc sa fie mai atenti.

7. Testimoniale

In era internetului este foarte usor sa cauti informatii despre un produs. Sa te documentezi inainte de a cumpara. Sa vezi ce pareri au alti clienti ca si tine care au cumparat un produs sau serviciu.

Această mărturie socială pe care toți o cauta poate reprezenta imboldul necesar pentru ca un potențial client să îți devină client pentru prima data și, dacă a fost mulțumit, sa te recomande

Este foarte important sa colectezi acest feedback printr-un sistem creat in acest sens:

Email, formulare de contact
Automatizari din programul de captare a adreselor de email atunci cand este realizata o actiune
Prin telefon
In urma concursurilor organizate
Pe pagina de facebook sau pe diverse grupuri de interes
In sectiunea de recenzii a produselor

8. Dovada Sociala

Principalele platforme sociale in Romania sunt: Facebook, Instagram, Pintarest si Youtube.

Site-ul tau este necesar sa fie conectat cu aceste platorme sociale astfel incat utilizatorilor sa le fie usor sa distribuie continutul interesant de pe site-ul tau.

Este important sa ramana in site dar sa ajunga si in facebook comentariile la articolele tale

Like-uri/share-uri oferite de utilizatori

9. Oferta ta

Mai intai trebuie sa cunosti interesele si dorintele clientului tau potential.

Apoi oferta trebuie sa fie simpla si usor de urmarit.

Daca nu stii ce pret sa stabilesti incearca 2-3 variante pentru valida care varainta merge mai bine.

10. Garantia

Vrei sa cresti increderea clientului tau? Ofera-i o garantie astfel incat sa nu aiba nimic de pierdut daca cumpara de la tine.

Cu cat garantia este mai mare si mai clar definita cu atat il ajuti sa ia decizia de cumparare mai repede.

Exemplu de garantie – Promisiunea de returnare a banilor în intregime: aceasta este cea mai des întalnită formă de garanție și se aplică la un anumit număr de zile, în anumite condiții, dacă clientul respectiv nu a fost multumit de produs sau serviciu;

11. Bonusuri

Acesta poate fi imboldul final pentru realizarea achizitiei.

Totusi aceste bonusuri trebuie oferite in anumite conditii pentru a nu scade valoarea oferte.

Nu oferi bonusuri la comenzi de valoare foarte mica

Limiteaza nr de bonusuri oferite la nr de bucati, la perioada de timp

Oferă bonusuri care aduc un plus de valoare comenzii și care pot fi complementare produsului sau serviciului achiziționat (de exemplu, la achiziția unui curs de vânzări, poți oferi bonus un ghid sub forma de ebook sau carte de vânzări).

12. Call to action

Call to Action-ul este un element care îndeamnă cititorul la o acțiune, dupa cum îi spune si numele. El poate fi reprezentat printr-un buton, o propozitie, un subtitlu, un banner, un chenar

CTA-ul trebuie sa se distinga grafic pentru a fi observat de cumparatori.

Scopul lui este de a creste rata de conversie prin finalizarea unei actiuni specificate pe acesta.

Exemple

Descarca gratuit
Comanda acum
Adauga in cos
Afla mai multe

13. Date de contact

Aceste informatii nu lipsesc de pe nici un site.

Este modul prin care poti fi contactat de potentialii tai clienti

In pagina de contact poti introduce un formula de contact in care clientii iti pot scrie iar langa el sa adaugi datele tale de contact: adresa de email, telefon, numele firmei, adresa postala cat si pozitionale pe google maps

Ai terminat lectia?

Continut curs

  • 13 Elemente esentiale ale unui website care vinde