Ninel Decu

Cum sa creezi textul pentru un landing page de succes

Ai parcurs din acest curs

0%

Landing page

Cum sa creezi un text de succes

 

 

Un text pe care il creezi pentru site-ul tau poate avea 3 stadii de raspuns:

  • Nici un raspuns
  • Un raspuns bun
  • Un raspuns emotional

Obiectivul tau este sa fii tot timpul la nivelul 2 si din cand in cand la nivelul 3

Pentru a obtine acest lucru trebuie sa definesti avatarul si contra avatarul.

Pentru CINE ESTE = AVATARUL – de ex matarialul din acest minicurs video

  • proprietar de site sau blog
  • pornit dintr-o pasiune sau abilitate
  • nu are o lista de abonati
  • scrie in timpul liber pe blog
  • este angajat si face asta in paralel

Pentru CINE NU ESTE = CONTRA AVATARUL

  • proprietar e magazin online
  • pornit pe baza unei cereri gasite in piata
  • are o lista de abonati
  • lucreaza cu o firma de SEO , face reclame pe fb si google
  • se ocupa exclusiv de firma si are 1-2 angajati pentru a procesa comenzile care vin din site

Folosesti o FORMULA SIMPLA pentru a scrie textul

  • Titlu
  • Lista
  • Text
  • CTA
  • Poza (Optional)

Exemplu: Concurs: Dezvolta afacerea ta online si castiga 1070 euro (link)

Obiectivul a fost de a obtine informatii despre problemele pe care le au cei care ne citesc. Am colectat 50 de raspunsuri si am selectat 2 castigatori

Cum sa scrii titluri care au impact

Oamenii sunt interesati de:

  • Rezultatul dorit
  • Evitarea unui rezultat nedorit
  • Depasirea unui obstacol

Titlurile poti fi de genul

  • Cum sa [rezultat dorit]
  • Lista
  • Timp

Cum sa ajungi sa scrii texte pentru a fi la nivelul 3 – adica sa ai un raspuns emotional:

  • Discuta cu oamenii cum am facut noi in sedintele de coaching. Afli cum prezinta acestia probleme pe care le au, solutiile pe care le-au gasit sau inca le cauta. Trucul este sa folosesti cuvintele pe care acestia le folosesc in interactiunea cu tine in crearea unui landing page.
  • Urmareste comentariile la articolele pe blog. Vei gasi lucruri interesante pe care le poti folosi.
  • Departamentul de suport – daca ai deja clienti poti afla aici care sunt problemele cele mai intalnire, de ce renunta la serviciile tale sau ale altor firme, ce asteptari au etc
  • Emailuri trimise automat dupa ce un client cumpara de la tine prin care ii pui 3-5 intrebari sa intelegi ce l-a determinat sa cumpere, ce apreciaza mai mult la tine etc
  • In grupurile de discutii de pe facebook care au legatura cu domeniul tau.
  • Pe site-ul altor firme le sectiunea de comentarii

Cum obtii cel mai bun rezultat?

Ideal este sa folosesti exact cuvintele pe care le-au foslot clientii tai.

Cum poti face asta? Folosind Testimonialele pentru ca:

Dovada sociala in afacerile online este mai buna decat titlurile scrise de un copywritter bun!

Daca ar fi a modificam structura initiala vom avea in felul urmator:

  • Titlu = Testimonial
  • Lista = Lista
  • Text = Testimonial
  • CTA = CTA
  • Testimonial de pus la final

In concluzie in acest video am invatat:

  • Cum sa folosesti aceste texte pentru a crea un landing page sau un opt in form
  • Cum sa folosesti formula simpla dar puternica de a construi un landing page
  • Cum sa creezi avatarul si contra avatarul
  • Discuta cu audienta si afla cuvintele pe care le folosesc pentru a exprima problemele pe care le au si ce este important pentru ei
  • Aduna si foloseste testimonialele pentru a crea un text foarte bun in site-ul tau.
Ai terminat lectia?