Înscrie-te acum la Webinar

🤔 De ce crezi ca oamenii au nevoie

de ceea ce oferi tu?

E o întrebare la care mulți autori online și experți ar trebui să reflecteze și să vină cu un răspuns “la 4 ace”. 

 

În 2023, competiția din online se simte din ce în ce mai tare. 

 

Cu greu mai găsești o nișă nouă…

 

Cumpărătorii se gândesc de 2 ori înainte să-ți acorde încrederea…

 

Iar competiția îți suflă în ceafă și abia așteaptă să faci un pas greșit…

 

Atenție, nu spun că nu mai e loc alți autori sau experți. 

 

Spun doar că e mult mai greu să te faci remarcat în piață, față de acum 3 sau 4 ani. 

 

Prin urmare, ce e de făcut?

 

Ei bine, din punctul meu de vedere, poți prospera într-o nișă super aglomerată dacă faci 2 lucruri:

 

1 – Te concentrezi pe aducerea de rezultate reale cursanților tăi:

 

Atunci când piața devine competitivă, vor avea de câștigat cei care dovedesc că pot oferi cele mai bune rezultate. 

 

În general, într-o piață aglomerată, oamenii devin mai sceptici și au nevoie de mai multe argumente până să bată palma cu tine. 

 

Tocmai de asta e foarte important să documentezi rezultatele obținute cu clienții tăi, să realizezi studii de caz și să obții cât mai multe testimoniale. 

 

Ele sunt “muniția” ta în situații de criză și competiție acerbă. 

 

Spre exemplu, eu am documentat pe Youtube mai multe studii de caz cu diverși clienți care au apelat la serviciile mele. 

 

Acum mă folosesc de ele în orice masterclass și îmi oferă un avantaj competitiv în fața concurenților mei. 

 

Iar acum să fim sinceri:

 

Dacă ai avea 1000 de EURO, l-ai plăti pe expertul care are multe testimoniale și studii de caz sau pe cel care doar îți promite rezultate, fără să vină și cu dovezi în acest sens? 

 

2 – Menții o comunicare cât mai clară și la obiect:

 

De ce crezi că oamenii au nevoie de ceea ce oferi tu?

 

Dacă vor să învețe germană, crezi că o fac pentru a-și impresiona prietenii, sau pentru că vor un loc de muncă?

 

Dacă vor să învețe un curs de design, crezi că o fac doar de dragul artei, sau pentru că vor un job bine plătit?

 

Dacă vor să depășească detaliile tehnice, crezi că o fac din lipsă de timp, sau pentru că vor să aibă succes în online?

 

Atunci când te ești într-o piață cu foarte mulți concurenți, ai nevoie de o comunicare clară și la obiect. 

 

Cut the crap – cum ar zice americanii sau “lasă vrăjeala”. 

 

Dovedește că înțelegi cu adevărat problemele clienților tăi și vino cu soluții cât mai ușor de pus în practică. 

 

Pentru mai multă inspirație, te invit la MasterClass!

 

Dacă ești autor de cursuri online sau expert și activezi într-o nișă competitivă, atunci te invit la MasterClass-ul din 8 noiembrie.

 

Acolo îți voi explica:

 

✅ Cum ai putea să te promovezi ca autor online sau expert în 2024

✅ Cum poți atrage oameni direct interesați de produsele sau serviciile tale

✅ Ce să faci atunci când activezi într-o nișă competitivă (spre exemplu, cea de dezvoltare personală)

✅ Cum este posibil să vinzi cursuri sau alte produse direct din site cu ajutorul unei platforme online

✅ Ce strategii folosesc eu pentru a-mi crește încasările ca autor online

 

Atenție. 

 

Participarea este semi gratuită pentru că îmi vei da la schimb aproximativ 2 ore din timpul tău. 

 

Însă o poți vedea ca pe o investiție pentru că multe din informații le vei putea aplica în afacerea ta chiar de a 2-a zi. 

 

Abia aștept să începem. 

 

Cu prietenie, 

 

Ninel Decu

Mai multe optiuni

Articole

5 concluzii după ultimul meu webinar

Experiența webinarului pe care l-am organizat în 17 Ianuarie mi-a reconfirmat anumite idei despre lumea experților 1 la 1 sau persoanelor care vor să lanseze

ghidare pe partea tehnică
Articole

👀 Ai nevoie de ghidare pe partea tehnică?

Una din principalele probleme ale unui autor online este dată de zona tehnică și de lipsa clarității pe termen lung.    Cum atrag oameni interesați

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.