Îți automatizăm procesul de vânzare a cursului, servicului sau produselor tale digitale pentru ca tu să obții încasări de minim 2000 euro/lună
Mai mult decât atât, la finalul programului StartUp Mentor vei avea pus la punct un funnel de vânzare și o platforma de curs, care îți vor salva timp și te vor ajuta să te dezvolți ca autor online sau expert.
Citește mai jos și descoperă toate beneficiile programului.
Ana Maria Patru
O creștere cu 60% procentului de închidere a vânzărilor și o listă de abonați de 1000 de persoane
„Inainte sa intru in programul de mentorat cu Ninel am avut dubii, m-am gandit ca programul este prea incarcat si prea tehnic pentru mine.
Temerile au disparut rapid, materialul este foarte bine organizat, incepand cu pasi mici pentru a te acomoda si mai ales este totul explicat pas cu pas.
Dincolo de asta, Ninel este foarte disponibil si rabdator, mi-a raspuns rapid si precis la intrebari astfel incat sa pot progresa usor fara sa ma simt blocata. M-am simtit luata de mana si condusa pas cu pas in implementare.
Inainte sa intru in proiect nu aveam o strategie de achizitie a clientiilor si nu-mi era clar ce inseamna un funnel sau mai precis cum pot sa-l implementez.
Mai repede decat am crezut a fost gata pagina de magnet, cea de vanzare, structura necesara mai departe si automatismele necesare pentru plata. Am invatat cum sa dau drumul la reclame si ce pot face pentru a atrage trafic organic.
Asta m-a ajutat sa-mi construiesc in 3 – 4 luni o lista de newsletter de 1000 de persoane si sa am o crestere a procentului de inchidere a vanzarilor de peste 60% din cei cu care am vorbit. Am avut si vanzari automate la primul meu curs online. Cu o metoda clara de urmat imi este mai usor sa-mi creez materialele de publicat si astfel am mai multa claritate si mai mult timp pentru mine.
Sustinerea pe care am primit-o m-a ajutat sa pun cap la cap partea tehnica si sa-mi depasesc anumite limite personale in construirea brandului.”
Alina Ioniță
Am câștigat încredere și liniște, știind că am oameni competenți și onești alături de mine
Din rolul de buyer profesionist știam că relațiile de prietenie pot adesea să afecteze performanța și să erodeze relațiile profesionale. Aceasta a fost temerea mea, la începutul colaborării: faptul că relațiile pre-existente le-ar putea afecta pe cele profesionale, pe un serviciu strategic pentru firma mea. Și totuși, după șapte ani, atât relațiile profesionale cât și cele personale s-au consolidat pe climatul de încredere, de înțelegere construit și întreținut de Narcisa. O altă temere era de capacitatea de a se adapta, în timp, cerințelor tehnice în creștere, clienții mei fiind preponderant din zona corporate. Și această temere a fost nefondată, Narcisa venind cu implementări și consultanță în ariile în care și mie îmi lipseau competențele.
La Servhost am găsit toate serviciile de dezvoltare și implementare website de care aveam nevoie, cu măiestrie integrate și coordonate de Narcisa. Cunoașterea artei lansării produselor digitale și de automatizare a vânzărilor, recurent actualizate de Ninel, a condus la un pachet de servicii integrat de care nici să vreau nu m-aș mai dispensa acum.
Avand toate aceste servicii externalizate la Servhost, am putut să îmi dedic timpul competențelor mele de bază, cele aducătoare de venituri. Care de la an la an au crescut și au pus un efort și mai mare în dezvoltările software, de automatizare, de integrare cu alte aplicații. Iar rezultatele furnizate de Servhost m-au surprins placut de fiecare data.
Alina Neagu
Am automatizat plățile și acum se întâmplă rapid și-n siguranță
Fricile legate de inceperea colaborarii cu Ninel, au fost ca nu imi pot permite sa lucrez intr-un astfel de program.
Problema principala pe care o aveam inainte sa lucram impreuna era faptul ca nu cunosteam suficient partea tehnica, astfel incat sa reusesc sa imi fac treaba.
Am rezolvat aceste provocari prin implementarea Modulului e-commerce, cu care am automatizat platile, dar mai ales consilierea primita la nevoie.
Un rezultat util este faptul ca nu mai emit manual facturile, nu mai pierd timp pentru asta, si clientii primesc un link de plata pentru a achita rapid si in siguranta, ceea ce m-a ajutat sa ma pot concentra pe dezvoltarea produselor si a activitatii ce o am.
Chiar îți place să le faci pe toate de unul singur?
De ce să lucrezi doar 1la1 și să vinzi doar un singur curs online, când poți avea mai multe produse pe care să le vinzi în mod automat și care să-ți aducă venituri suplimentare chiar și atunci când dormi?
De ce să te bazezi doar pe recomandări atunci când îți vinzi cursul sau serviciile tale de expert, și să nu ai pus la punct un funnel de vânzare, care să-ți aducă leaduri pe pilot automat și să te elibereze de stresul de a găsi clienți?
De ce să pierzi câteva ore pe săptămână în timp ce trimiți facturile manual sau încercând să depășești anumite probleme tehnice, când poți să te eliberezi de aceste lucruri și să îți folosești orele libere pentru a crea noi produse și a-ți dezvolta afacerea?
Dacă vrei să scapi de taskurile inutile, iar în același timp să îți crești și încasările, atunci citește în continuare…
Adevărul e că…
…poți automatiza afacerea cu vânzarea de cursuri online sau servicii, și să câștigi mai mulți bani, chiar dacă nu ești o persoană tehnică sau un expert în marketing online.
Atât timp cât ai alături de tine persoanele potrivite, și cele mai grele obiective vor părea o joacă de copil.
Problema e că mulți autori online sau experți nu își dau seama de acest lucru și cred că le pot face pe toate de unii singuri.
Își atrag clienți doar din postări pe social media sau din recomandări, fără să aibă un funnel de vânzare…
Colectează datele clienților, trimit facturi și materiale PDF manual, fără să aibă un sistem automatizat care să-i scutească de acest lucru…
Pierd foarte mult timp adăugând fiecare client în grupurile de curs și verifică atent fiecare programare pentru întâlnirea 1la1, fără să își dea seama că acel timp îl pot folosi pentru a-și crește și mai mult afacerea.
Ei centrează, ei dau cu capul, iar la final se întreabă de ce sunt epuizați iar afacerea lor bate pasul pe loc, sau mai rău, se duce în jos…
Eu mi-am dedicat ultimii 10-15 ani de activitate în a găsi un proces prin care să automatizez cât mai mult partea de promovare și gestionare a unei afaceri online indiferent că vorbim de vânzarea de cursuri, servicii sau produse digitale.
În rândurile de mai jos îți explic exact tot ce ai de făcut.
Iată cine te va ajuta să-ți automatizezi afacerea și să obții încasări de minim 2000 EURO/lună
Numele meu este Ninel Decu.
Sunt tatăl a doi copii, autor de cursuri online, mentor, iar împreună cu soția mea am fondat în 2008 compania SERVHOST.
Aceasta este o companie românească care ajută antreprenorii şi soloprenorii să-şi construiască o prezenţă online menită să genereze rezultate şi să îi îndrume pas cu pas să-şi administreze singuri website-ul.
La bază am o formare în Comerţ şi Marketing și mă dezvolt în permanență pe zona de marketing online (sesiuni de training MIB Online şi Business Design Academy). De asemenea, am o formare în coaching, care m-a ajutat în definirea şi managerierea proiectelor complexe.
Am dezvoltat sisteme de vânzare care au produs întotdeauna rezultate și am încercat de fiecare dată să vin în fața antreprenorilor și să îi ajut să depășească obstacolele folosind cele mai noi strategii de marketing.
Am pus bazele unei comunității “Oameni cu Pasiune” cu peste 2000 de persoane, dedicată în mod special autorilor online sau experților ce vând cursuri online sau servicii 1la1.
Am ajutat peste 150 de autori online din diverse nișe (coaching, terapie, limbi străine, cursuri de muzică, etc) să depășească blocajele tehnice și să câștige mai mult timp liber. Mulți dintre aceștia sunt deja cunoscuți pe piața din România: Marcela Mantz, Daniela Floroiu, Ioana Popescu, Anca Dome.
În 2022, am avut încasări de peste 143.000 EURO obținute în zona de servicii.
În 2023 am depășit bariera de 1000 de clienți activi, în cadrul companiei SERVHOST.
Sunt autorul a două cursuri online: ”Primii pași în WordPress” și “Cum să creezi un Funnel de Vânzare de la 0”. Ambele mi-au generat vânzări de câteva mii de EURO.
Am dezvoltat servicii de training şi consultanţă 1 la 1, precum şi o multitudine de resurse educaţionale pe tema iniţierii şi promovării afacerilor online (cursuri, ghiduri, webinarii, articole). Totul pentru ca business-urile să obţină mai multă claritate şi să fie cu un pas mai aproape de succesul dorit.
Iată Planul prin care încasezi minim 2000 EURO/lună din vânzarea Serviciilor, Cursurilor sau Produselor tale Digitale pe Pilot Automat
Acum că ți-am explicat de ce sunt în măsură să te ghidez în această nouă călătorie, hai să vezi ce plan ți-am pregătit.
În rândurile ce urmează vei descoperi de la A la Z cum anume vom lucra împreună, pentru ca tu să obții mai mulți clienți și vânzări cu mai puțin efort.
Sunt doar 5 etape pe care va trebui să le parcurgem, iar mai jos vezi detaliat ce presupune fiecare.
Nu le citi pe fugă, ci acordă-le atenția cuvenită pentru că îți vor schimba perspectiva despre cum anume trebuie gestionată o afacere online.
Etapa 1 - Stabilim promisiunea produsului sau serviciului pe modelul:
Problemă - Soluție - Rezultat
Oamenii te plătesc regește doar dacă le rezolvi cele mai fierbinți probleme.
În scenariul clasic al unui autor online…
Să spunem că ai lucrat în sfârșit la primul tău curs online.
Ești bucuros și în același timp mândru de munca ta. Prietenii te felicită și per total, simți o doză mare de entuziasm.
Acum, principala ta sarcină este să promovezi acest curs sau program la un număr cât mai mare de oameni, cu speranța că vei atrage clienți.
Însă tot acum comiți și o mare greșeală, care te va costa timp, energie, dar mai ales bani.
Despre ce greșeală îți vorbesc?
Ei bine, nu ai definit îndeajuns de bine avatarul tău de client.
Nu îți este foarte clar care îi sunt fricile, ce obiecții sunt în mintea acestuia, ce dorințe ascunse speră să rezolve și foarte important, cu ce probleme se confruntă în momentul de față.
Dacă nu îți este foarte clar cui te adresezi, cum îi vei convinge pe oameni să lucreze cu tine?
În lipsa acestor informații cheie:
Postările tale sunt trecute cu vederea, mai ceva decât reclamele plictisitoare de la TV…
Oamenii se gândesc de 10 ori înainte să-ți dea banii…
Iar tu o să ajungi să te “bucuri” la 3-4 vânzări pe lună…
Ce vreau să înțelegi este că, indiferent dacă ajuți oamenii să piardă din greutate, indiferent că-i ajuți să învețe limba germană sau să depășească anumite blocaje emoționale, ei te vor plăti doar pentru că îi ajuți să rezolve o anumită problemă.
Acum iată cum procedează autorii online profesioniști:
Ei se concentrează pe 3 elemente cheie atunci când gândesc strategia de promovare, și anume: Problemă – Soluție – Rezultat
Așa cum spune un vechi proverb: “Niciun vânt nu îi este favorabil unui corăbii fără port de destinație.”
Conceptul “Problemă – Soluție – Rezultat” este cea mai simplă metodă prin care aduci claritate în cariera ta de expert sau autor online.
Ea te va ajuta să ajungi la cei 2000 EURO/lună din vânzarea serviciilor, cursurilor sau produselor tale digitale pe pilot automat.
Iată cum o aplici:
Problema – este carligul prin care îi câștigi atenția potențialului client. Îl introduci pe client într-o poveste atunci când începi și vorbești despre o problemă.
Solutia – este carligul prin care îi câștigi atenția potențialului client. Îl introduci pe client într-o poveste atunci când începi și vorbești despre o problemă.
Rezultatul – este punctul culminant al unei povești pe care toată lumea îl așteaptă. Rezultatul final de care se va bucura clientul trebuie să fie tangibil. Ceva ce poate fi văzut și simțit.
Dacă aplici această metodă, atunci oamenii vor înțelege mult mai repede cum îi poți ajuta, ce plan ai pregătit pentru ei și la ce rezultate îi vei aduce.
Te vor vedea drept o autoritate, vor avea mai multă încredere în tine și vor fi mult mai dispuși să colaborați.
Traducerea?
Cursurile și serviciile tale se vor vinde mai bine decât o înghețată în mijlocul unei zile toride de august.
Întrebări și răspunsuri
1. Ce fac dacă nu am deja un avatar de client
În cazul acesta, vom lucra împreună pentru a contura primul tău avatar de client. Este important să ai unul, pentru că în jurul lui vom face întreaga comunicare, atât pe Social Media cât și pe email.
2. Ce fac dacă am două sau mai multe avatare de client?
Este indicat să te concentrezi doar pe acel avatar de client cu cea mai mare probabilitate să achiziționeze produsele sau serviciile tale. Astfel pleci din start cu mai multe șanse de reușită pentru a-ți crește vânzările.
Etapa 2 - Crearea unui site sau a unui landing page
Lucrurile devin serioase.
În scenariul clasic al unui autor online…
O să fiu sincer…
Cei mai mulți autori online se “îndrăgostesc” de Facebook…
Poate chiar și tu.
Te promovezi doar pe Facebook, atragi clienți doar de pe Facebook și culmea, tot aici îți organizezi noul curs sau program online.
Faci grupuri separate cu primii cursanți, adaugi oameni în comunitate, comunici cu ei pe social media, urci materialele pe grup de fiecare dată, organizezi live-uri plus multe altele.
Rezultatul?
Epuizare, lipsă de organizare, stres și multă bătaie de cap.
Oamenii te întreabă unde găsesc materialul x sau y, mai trebuie să ții și evidența facturilor și a persoanelor care au plătit sau nu, iar în același timp mai ai nevoie să te și promovezi în online.
Succesul la început este dulce, dar abia acum realizezi că nu le poți face pe toate de unul singur…
Acum iată cum procedează autorii online profesioniști:
Ei nu ignoră în totalitate Facebook și tot ce înseamnă Social Media, însă construiesc și o “casă” doar a lor, și anume:
Un site sau un landing page.
Aici urci o singură dată toate cursurile sau materialele tale, iar în felul acesta, clienții tăi vor avea acces instant la ele și nu te vor mai stresa în fiecare zi cu întrebări banale.
Mai mult, tot aici îți prezinți oferta de produse digitale sau servicii într-un mod simplu și ușor.
Dacă la Facebook “plăteai chirie” și totul era dezorganizat, aici lucrurile se simplifică foarte repede, iar tu ai control absolut.
Pentru a atinge cei 2000 EURO/lună, vei avea nevoie de un website sau de o pagină de vânzare, pentru că îți va ușura munca și îți va da posibilitatea să scalezi.
Practic, vei munci același număr de ore, dar vei câștiga mai mulți bani pentru că ai aceste elemente care îți vor aduce vânzări și clienți, chiar și atunci când nu ești la birou.
Deasemenea, dacă vrei să îți creezi un website sau o pagină de vânzare, atunci ai nevoie să ții cont de 9 elemente cheie:
Antetul - răspunde la 3 întrebări pe care le are un vizitator: Ce oferi? Cum îmi va îmbunătăți viața? Cum cumpăr?
Eșec/pericol - ai nevoie să le arăți oamenilor ce probleme îi ajuți să depășească dacă vor lucra cu tine
Beneficii - aici prezinți cum se va schimba viața clientului dacă alege să lucreze cu tine
Ghidul - clientul este eroul tău iar tu ești ghidul care îl va ajuta să depășească și cele mai grele obstacole. Ghidul dovedește autoritate și empatie
Planul - Este calea pe care clientul trebuie să o urmeze dacă vrea să facă afaceri cu tine
Paragraful explicativ - Aici demontezi pe rând fiecare obiecție a clientului și îi demonstrezi că ești soluția potrivită pentru el
Video de prezentare - Repeți vizual mesajele prezente pe pagină, într-un mod clar și concis
Variante de preț - Recomandarea este să folosești 3 variante de preț pentru că oamenilor le place să compare
Resurse suplimentare - aici intră restul de informații, link-uri către pagini pe care le ai în site și vrei să le faci trimitere.
Un site sau un landing page te ajută să te organizezi ca autor online sau expert, prin simplul fapt că toate materialele și ofertele tale se află într-un singur loc.
O greșeală des întâlnită este să te poziționezi drept eroul poveștii, când de fapt eroul este clientul tău.
Pentru a inspira încredere și autoritate vizitatorilor, va trebui să urci pe site mai multe testimoniale și studii de caz.
Cu cât site-ul tău este mai profesionist, cu atât mai mult cresc șansele tale să atragi noi clienți. Oamenii vor să lucreze cu alți oameni de succes, iar un site bine lucrat este o astfel de dovadă.
Întrebări și răspunsuri
1. Ce fac dacă nu am un site?
Atunci, primul pas pe care îl ai de făcut este să construiești un landing page sau o pagină de vânzare în care prezinți cu lux de amănunte oferta ta de servicii și produse.
2. Cum îmi voi crea un website dacă nu am cunoștințe tehnice?
N-ar trebui să te îngrijoreze acest lucru deoarece în noul program te ajutăm de la A la Z să creezi primul tău website, chiar dacă nu te pricepi absolut deloc la partea tehnică.
Etapa 3 - Punem la punct un magnet pentru atragerea de leaduri
Atragem interesul oamenilor potriviți.
În scenariul clasic al unui autor online…
Te bazezi pe recomandările venite de la prieteni sau cunoscuți iar în cea mai mare parte te promovezi exclusiv pe Social Media.
Fie faci postări pe diverse grupuri de Facebook, fie la tine pe profil sau abordezi oameni la rece în chat.
Nu e greșit să te folosești de Social Media pentru a atrage clienți, însă e ca și cum ai merge la o cofetărie, cumperi un tort întreg dar în schimb primești o singură felie din el.
La fel este și cu promovarea pe Social Media.
Ea reprezintă doar o mică bucată din toate metodele și posibilitățile pe care le ai la îndemână dacă vrei să atragi mai mulți clienți și vânzări din online.
Acum iată cum procedează autorii online profesioniști:
Ei se folosesc atât de Social Media, dar mai fac și ceva extra, anume:
Creează un magnet de valoare pentru atragerea de leaduri!
Până la urmă, vrei să ajungi la cei 2000 EURO/lună cât mai rapid posibil, nu-I așa?
Ei bine, pentru asta vei avea nevoie de un magnet.
Acesta este un bun gratuit pe care îl oferi potențialilor clienți că să îți cresti autoritatea și încrederea cu scopul de a-i ajuta să își rezolve o problemă.
El poate fi sub forma unui material PDF, a unui minicurs gratuit format din 3-4 emailuri, în format video sau audio.
În felul acesta, în loc să alergi tu după clienți care se pot dovedi nepotriviți pentru serviciile tale, vor veni clienții potriviți către tine.
Și nu doar că vor veni, dar îți vor aduce și încasări de minim 2000 EURO pe pilot automat.
Astfel economisești timp, bani și energie pentru că vorbești doar cu persoanele direct interesate de ceea ce tu ai de oferit.
Iată câteva roluri pe care le îndeplinește magnetul pentru potențialul client:
Reține:
ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI:
1. De ce nu pot să vând direct pe site, fără un magnet?
În lipsa unui magnet nu vei reuși să atragi trafic pe site-ul tău și să-ți vinzi produsele ori serviciile. El reprezintă “momeala” cu ajutorul căreia atragi oameni la tine pe site și astfel au parte de prima interacțiune cu afacerea ta.
2. Cum îmi dau seama că am făcut un magnet bun?
Magnetul tău este de calitate atunci când există foarte mult interes pentru acesta. Pentru a crea acest interes, ai nevoie să ataci cea mai prezentă problemă din viața potențialilor tăi clienți.
3. Cât îmi ia să fac un magnet de la 0?
Recomandarea mea este să nu te grăbești atunci când lucrezi la primul tău magnet.
În funcție de format, crearea unui magnet îți poate lua 2-3 zile sau chiar o lună.
4. Cum îmi promovez magnetul?
Magnetul îl vei urca pe site și îl poți promova fie organic, adică prin postări pe Social Media, fie prin reclame plătite. Ce contează este faptul că, în schimbul magnetului vei obține adresele de e-mail ale potențialilor tăi clienți.
Etapa 4 - Facem o campanie de creștere și încălzire a audienței prin e-mail
Atmosfera se încinge
Hai să recapitulăm ce pași ai parcurs până acum în drumul tău spre a obține 2000 EURO/lună din vânzarea serviciilor, cursurilor sau produselor digitale pe pilot automat.
În primul rând am stabilit care este avatarul tău de client, de ce anume se teme acesta și care îi sunt dorințele.
După asta am trecut la crearea site-ului sau a paginii tale de vânzare, acolo unde îți prezinți oferta de produse sau servicii, iar în același timp urci toate materialele video și PDF.
În continuare, ai trecut la crearea magnetului, cu ajutorul căruia atragi oameni direct interesați de ceea ce tu oferi.
Acum am ajuns la pasul 4, și anume, setarea unei campanii de creștere și încălzire a audienței prin e-mail.
Pentru că ai oferit magnetul în schimbul adreselor de e-mail ale potențialilor clienți, acum ai pus bazele primei tale liste de abonați.
În continuare, tot ce ai de făcut este să încălzești această listă nouă, și asta pentru că majoritatea clienților nu vor dori să cumpere imediat produsul sau serviciul tău.
Unele studii spun că e nevoie de 7 interacțiuni ca mai apoi clientul tău potențial să te cunoască, să te placă și apoi să aibă încredere în tine că să cumpere.
Prin faptul că trimiți 1-2 newslettere pe săptămână le reamintești că ești un ghid capabil să le rezolve o problemă, să le ofere asistență și suport, să le ofere informații de valoare în mod gratuit.
În acest fel te poziționezi în mintea clientului că fiind principala soluție la problema pe care o are și când va dori să o rezolve va apela la tine.
Spune foarte clar care este problema pe care o rezolvi și te vor ține minte
ce fel de informații, acces și sfaturi le poți oferi clienților tăi pentru a-i ajuta să obțină ceea ce își doresc?
conectează problema clientului cu soluția ta și spune că tu ești cel care o poate rezolva.
Să îi trimită pe clienți
pe site-ul tău
după ce au descarcat magnetul este timpul să îi trimiți pe o pagină de vânzare unde să le prezinti soluția ta, planul de acțiune, beneficiile colaborării cu tine, ce spun alții cu care ai lucrat etc.
Reține:
ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI:
1. Cum voi trimite aceste e-mailuri?
Pentru a le trimite listei tale există softuri specializate precum Active Campaign, MailChimp sau MailerLite. Nu trebuie să fii un expert în marketing pentru a le utiliza.
2. Ce se întâmplă dacă nu trimit aceste e-mailuri?
Dacă nu vei trimite constant e-mailuri, atunci comunicarea cu lista ta de abonați se va rupe. Într-un timp de câteva săptămâni, aceștia vor uita de tine, și va fi destul de greu să-i reîncălzești.
3. Va trebui să scriu mereu și mereu alte e-mailuri?
Răspunsul este nu. Pentru cei care abia intră în lista ta de abonați, vei seta această secvență de încălzire. Practic, sunt mai multe e-mailuri ce se trimit automat noilor tăi abonați cu scopul de a-i încălzi.
4. Cui voi trimite aceste e-mailuri?
Aceste e-mailuri le vei trimite în special persoanelor care ți-au dat adresele de e-mail în schimbul magnetului tău. După ce îi vei încâlzi suficient, aceștia vor decide că a venit momentul să cumpere de la tine.
Etapa 5 - Campanie
de vânzare prin e-mail
E timpul să încasezi cei 2000 EURO în mod automat
În scenariul clasic al unui autor online…
Ai gândit un curs online sau un program educațional, iar acum treaba ta este să aduci clienți și să vinzi acest program la cât mai multe persoane.
Dacă într-o lună ai suficiente recomandări, atunci răsuflii ușurat pentru că și încasările tale arată bine.
Însă uneori lucrurile nu merg așa cum îți dorești.
Uneori telefoanele nu mai sună atât de des…
Nu mai ești la fel de prezent pe Social Media…
Iar persoanele care au promis că vor lucra cu tine nu mai dau niciun semn…
Ei bine, abia în aceste momente îți dai seama că ai nevoie de un funnel de vânzări
De ce?
Azi le ai…
Peste 2-3 luni te trezești cu o perioadă moartă iar așa nu poți construi un business sănătos.
El se construiești pe vânzări constante în fiecare lună, iar pentru asta ai nevoie de o campanie de vânzăre pe e-mail.
Acum iată cum procedează autorii online profesioniști:
Urmează mult așteptatul moment – vânzarea cursului.
Ei bine, așa cum ți-am promis, acest lucru îl poți și într-un mod automat, fără implicarea ta directă.
Iată cum funcționează:
Practic, după ce ai încălzit suficient de mult audiența, acum vei trimite o serie de e-mailuri de vânzare, care ghici ce, îți vor aduce vânzări sau programări pe pilot automat.
Ca să înțelegi mai bine, imaginează-ți că afacerea ta e un supermarket.
Oamenii văd magnetul tău (oferta) și decid să pășească înăuntru.
Odată intrați, se vor plimba printre raioane și vor fi atrași de multitudinea de produse (procesul de încălzire).
La final, vor lua decizia de cumpărare și vor merge la casă pentru a plăti (campania de vânzare).
Acum gândește-te că într-un supermarket intră și ies în fiecare zi, sute, poate chiar mii de oameni.
La fel se poate întâmpla și cu afacerea ta.
În fiecare zi vor exista noi persoane care îți vor descărca magnetul, vor primi e-mailurile de încălzire iar la final pe cele de vânzare.
Iar totul se întâmplă automat, de la trimiterea facturilor, încasarea banilor și până la înscrierea oamenilor pe platformă.
În tot acest timp, tu te concentrezi pe creșterea afacerii, creezi noi produse sau pur și simplu te bucuri de viața de autor sau expert online.
Reține:
ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI:
1. Cât timp îmi va lua să setez această automatizare?
Dacă ai pagina, magnetul și e-mailurile scrise, atunci setarea automatizarii n-ar trebui să-ți ia mai mult de o zi.
2. Ce fac cu persoanele care au trecut prin automatizare, dar nu au cumpărat?
Le redirecționezi către lista mare de e-mailuri, acolo unde vei menține comunicarea cu aceștia, până ce vor lua decizia de cumpărare.
3. Pentru cine se pretează acest sistem?
Acest sistem se potrivește persoanelor care vor să atragă mai mulți clienți sau doresc să facă bani din vânzarea cursurilor online sau produselor digitale.
Ne referim la coach, trainer, terapeuți, profesori sau experți într-un anumit domeniu ce vor să-și monetizeze mai eficient pasiunea.
Cei 2000 EURO/lună sunt mult mai aproape decât crezi
Să obții clienți și vânzări noi în fiecare lună este posibil atât timp cât pui la punct un funnel de vânzări.
Să te eliberezi de toate taskurile mărunte este posibil atât timp cât automatizezi anumite procese în afacerea ta.
Să obții cei 2000 EURO/lună este un lucru cât se poate de realizabil, atât timp cât ești deschis la schimbare și la soluții deja testate.
Nu are rost să ne ascundem.
Ești pe această pagină și ai citit până aici pentru că nu mai vrei să rămâi în urma celorlalți.
Vrei rezultate mai bune pentru afacerea ta și te-ai săturat ca partea tehnică să fie un obstacol în calea lor.
Daniela Floroiu se afla în aceeași situație…
Din fericire însă, Daniela a beneficiat de ajutorul meu și al Narcisei.
În mai puțin de o lună i-am pus la punct un site de prezentare, am lucrat împreună la o ofertă, i-am creat o platformă de curs și i-am setat un funnel de vânzări pentru atragerea de leaduri.
Rezultatul?
După implementarea acestor unelte, la finalul colaborării a reușit să atragă 3 clienți plătitori, iar cea mai mare satisfacție a fost că i s-a îndeplinit un vis, “acela de a face bani în timp ce dorm”.
Te-ar putea interesa să te Ajut să Vinzi Cursurile sau Produsele tale Digitale printr-un Sistem Automatizat?
Acum hai să facem o recapitulare…
Tot ce ai de făcut pentru a-ți automatiza de la A la Z afacerea din vânzarea cursurilor online sau produselor digitale este să respecți cei 5 pași:
1. Stabilești promisiunea produsului sau serviciului folosind metoda: Problemă – Soluție – Rezultate
2. Creezi un site sau o pagină de vânzare/landing page
3. Pui la punct un magnet pentru atragerea de leaduri
4. Faci o campanie de creștere și încălzire a audienței prin e-mail
5. Faci o campanie de vânzare prin e-mail
Acum ai de ales între 2 variante
Fie implementezi pașii de mai sus pe cont propriu…
Și riști să te blochezi în detalii tehnice și să nu mai progresezi ca autor online.
Pierzi timp încercând să găsești soluții gratuite, dar care nu sunt personalizate afacerii tale.
Pierzi oportunități de creștere pentru că nu ai pus la punct o “infrastructură” care să-ți aducă clienți noi în fiecare lună.
Pierzi bani pentru că vei fi blocat în acele taskuri plictisitoare și epuizante precum emiterea facturilor, încasarea banilor, înscrierea oamenilor sau urcarea materialelor în grupurile de Facebook.
Nu vei reuși să ai încasări constante în fiecare lună, pentru că te vei baza în continuare pe recomandări.
Vei simți în continuare frustrare pentru că nu-ți dai seama ce strategie funcționează strict pentru afacerea ta.
Nu vei avea parte de ghidarea unui specialist în domeniu și va trebui să iei deciziile de unul singur.
Sau alegi varianta mai eficientă și lucrăm cot la cot pentru creșterea afacerii tale online:
Îți eliberezi timp pentru că vei automatiza o mulțime de procese plictisitoare precum emiterea facturilor sau înscrierea oamenilor în platformă.
Îți crești încasările pentru că te voi ajuta să implementezi un funnel de vânzări care să-ți aducă un număr constant de clienți.
Primești ghidare din partea unui specialist cu peste 6 ani de experiență în piața cursurilor online, iar astfel vei lua cele mai bune decizii pentru a-ți crește afacerea.
Vei putea să generezi vânzări chiar și atunci când dormi sau nu ești prezent la birou.
Nu va mai trebui să te complici cu grupurile de Facebook, pentru că vei avea pusă la punct o platformă de cursuri, unde vei urca o singură dată toate materialele video și PDF.
Odată ce ai pus această infrastructură la punct, te vei putea concentra exclusiv pe gândirea de noi produse sau servicii, care să-ți aducă mai multe încasări.
Vei avea clienți mai mulțumiți iar asta înseamnă că sunt șanse mari să te recomande și altor persoane.
Vei fi perceput de către ceilalți autori online drept un profesionist în domeniu, care a alocat timp și bani pentru a-și pune la punct un sistem automatizat.
Vei avea mai mult timp pentru tine pe care îl poți gestiona după bunul plac.
“Ninel, sună tentant, dar totuși, cum putem lucra împreună?"
Ei bine, să știi că mi-ai ridicat întrebarea la fileu.
În rândurile de mai jos îți explic pas cu pas ce anume vom face în fiecare din cele 5 etape:
Etapa 1 - Stabilim promisiunea produsului sau serviciului pe modelul: Problemă - Soluție - Rezultate
Celor mai mulți autori online nu le este foarte clar cum să își stabilească o strategie de promovare pe baza unui avatar de client și a unei nișe.
În StartUP Mentor începem din start prin a identifica mai multe probleme specifice audienței tale, iar în jurul lor construim întreaga strategie de comunicare.
Astfel, ne asigurăm încă din primele zile că pornim cu dreptul și că va există cerere pentru cursul sau produsul tău digital.
Dacă vrem să ajungem la cei 2000 EURO/lună, avem nevoie să ne bazăm pe lucruri concrete, nu pe supoziții sau idei netestate.
Etapa 2 - Crearea unui site sau a unui landing page
Pentru a atrage vânzări sau clienți pe pilot automat, vom avea nevoie de un site sau de un landing page.
În cazul în care nu ai un site, nu este nicio problemă, îți vom face noi o pagină de vânzare unde îți prezinți cursul sau produsul digital.
Deasemenea, tot în această etapă vom trece la construirea platformei de curs și la setarea tuturor automatizărilor de care ai nevoie.
Nu trebuie să-ți faci griji dacă nu ai cunoștințe tehnice, pentru că toate aceste lucruri le facem noi în locul tău.
Mai mult decât atât, vei primi și template-uri după care să creezi pagina de vânzare, pagina de abonare, e-mailurile plus restul materialelor ce vor fi urcate pe platformă.
Etapa 3 - Punem la punct un magnet pentru atragerea de leaduri
Deja ne apropiem cu pași siguri de primele tale vânzări.
Cei mai mulți autori online nici nu ajung la această parte pentru că se blochează la momentul în care sunt nevoiți să atragă primii lor clienți.
Cum procedează majoritatea?
Fac zeci de postări aproape inutile pe profilul personal sau pe diverse grupuri de Facebook, trimit mesaje la rece persoanelor necunoscute sau cer recomandări de la prieteni sau cunoscuți.
Practic forțează vânzarea și asta îi face să pară aproape disperați în ochii celorlalți.
În schimb, în programul StartUP Mentor vei învăța cum să îi faci pe oameni să vină către tine.
Mai exact, vom construi împreună cu tine un magnet cu ajutorul căruia vei atrage primii oameni direct interesați de produsele sau serviciile tale.
Și nu-ți fă griji. Vei avea template-uri și pentru scrierea magnetului și de asemenea, te vom învăța cum să îl promovezi folosind promovarea organică sau plătită.
După ce magnetul este gata, noi îl vom urca pe site și te ne vom ocupa de setările ulterioare.
Etapa 4 - Facem o campanie de creștere și încălzire a audienței prin e-mail
Majoritatea autorilor online se folosesc exclusiv de social media pentru a-și promova serviciile sau produsele.
În StartUp Mentor vom face lucrurile puțin diferit.
Mai exact, te vom ajuta să te promovezi pe Social Media, dar în același timp îți vom seta și un funnel de vânzare pe e-mail.
Practic, ne vom folosi de social media pentru a-ți crește lista de abonați la e-mail.
Ulterior, vom încâlzi suficient de mult această listă, până ce o parte din persoane vor lua decizia de cumpărare sau de înscriere la cursul tău.
Deasemenea, dacă vrei să accelerezi lucrurile și mai mult, te vom ajuta să setezi primul tău webinar de la 0.
Practic, tot ce ține de partea tehnică, automatizări plus multe altele, vei lăsa în seama noastră, iar tu te vei concentra pe îmbunătățirea cursurilor sau produselor tale.
Mai mult decât atât, vei scrie postările și e-mailurile pe baza unor structuri despre care știm că funcționează.
Etapa 5 - Campanie de vânzare pe e-mail
Foarte puțini autori online ajung în această fază pentru că nu știu cum să facă o lansare de produs, nu știu cum să se promoveze corect și se “bucură” de rezultate slabe sau cel mult mediocre.
În schimb, în programul StartUP Mentor nu doar că te vom ajuta să îți construiești o strategie de promovare, dar îți vom crea și un funnel de vânzare, o platformă de curs și o pagină de prezentare.
Practic, îmbinăm partea tehnică cu strategia de promovare, pentru ca tu să ajungi la încasări de 2000 EURO lunar.
Acestea sunt punctele forte ale programului StartUp Mentor ce îl fac să fie singurul de acest fel din România.
Te-ar putea interesa să te Ajut să Vinzi Cursurile sau Produsele tale Digitale printr-un Sistem Automatizat?
1 – Sigur: Metodele din program au adus rezultate pentru alți autori online precum Marcela Mantz, Ioana Popescu, Daniela Floroiu sau Cristina Boț de la Pharma 2 Top.
2 – Simplu: Partea tehnică o lași în mâinile noastre. Tot ce ai de făcut tu este să îmbunătățești pe cât posibil calitatea produselor sau serviciilor tale.
3 – Complet: Ne concentrăm atât pe partea de promovare, cât și partea de pregătire a “infrastructurii” necesare unui autor online. Doar așa ajungem la performanță.
4 – Practic: Scopul programului este ca tu să ajungi la încasări de minim 2000 EURO/lună. Multe din metodele incluse în acest program mi-au adus încasări de 143.000 EURO în 2022, iar acum te învăț și pe tine cum să le pui în practică.
5 – De încredere: Programul este creat de mine, un autor online cu peste 6 ani de experiență, mentor în 2 din cele mai importante cursuri destinate autorilor online din România “Hobby 2 Profit” și “Sales Rocket”.
6 – Eficient: Față de alte programe unde ai acces la o serie de materiale video iar mai apoi trebuie să te descurci de unul singur, în StartUP Mentor lucrăm în fiecare zi pe problemele și blocajele tale ca autor online pentru ca tu să generezi rezultate cât mai rapid.
7 – Clar: Înveți de la A la Z ce înseamnă să te promovezi ca autor online, cum atragi clienți, cum ții întâlnirile de vânzare, cum să-ți organizezi cursul, ce produse noi să scoți pe piață și per total, cum să faci ordine în business și astfel să câștigi mai mulți bani și mai mult timp liber.
8 – Creator de valoare: Scopul programului este să îți propulseze cariera de autor online sau expert. Practic, cei 2000 EURO/lună sunt doar primul pas. Odată ce vei atinge acest prag, vei avea mai multă încredere în tine și îți vei seta obiective mai mari, iar noi îți vom fi alături.
9 – Eliberator: Programul StartUp Mentor îți eliberează timo, te eliberează de stres și te scutește de plata unor bani în plus pentru că primești tot ce ai nevoie într-un singur loc.
10 – Sunt autor online la fel ca tine. Primul curs l-am lansat în 2017, prin urmare îți cunosc provocările și îmi dau seama cu ce obstacole de mindset sau tehnice te confrunți. Tocmai de aceea, am inclus în program și partea de mentorare ca tu să ai toate motivele să ajungi la cei 2000 EURO/lună și o viață de autor online așa cum îți dorești.
StartUP Mentor este dedicat persoanelor care deja au un curs online, sau cel puțin lucrează 1la1 pe baza unei anumite structuri și au obținut primele rezultate cu cursanții lor.
Astfel, odată intrați în acest acest program, eu îi voi ajuta să scaleze, oferindu-le ajutorul și condițiile tehnice necesare să ajungă la minim 2000 EURO/lună.
Dacă nu îți este foarte clar ce curs vrei să lansezi și nici nu ai lucrat 1la1 până acum, atunci nu te potrivești programului.
În StartUp Mentor vei primi:
Mai multe detalii despre preț și despre tot ce primești în programul StartUP Mentor afli într-o discuție 1la1 alături de mine sau un alt coleg din echipă.
Așa cum am spus, programul StartUP Mentor este destinat persoanelor care deja au un curs online sau cel puțin au lucrat 1la1 cu mai mulți clienți, în baza unei metodologii clare, și au obținut rezultate bune cu aceștia.
Acestea sunt condițiile minime pentru a ajunge la încasările de 2000 EURO/lună.
Pentru a te lămuri complet, recomandarea mea este să participi la întâlnirea de consultanță, acolo unde discutăm strict în baza nevoilor tale personale.
Garanție de 14 zile - 100% Banii Înapoi
Garanția de 14 zile funcționează foarte simplu.
Practic, dacă în aceste zile nu ești mulțumit de cum decurge programul sau ai impresia că nu e 100% pentru tine, atunci îmi dai un mesaj iar eu îți restitui întreaga sumă de bani.
În felul acesta te poți alătura programului Start-Up Mentor fără să simți presiunea unei decizii greșite.
Acum că am ajuns la final, dă-mi voie să îți spun și o poveste…
În 2017 am avut prima mea lansare de curs online.
Culmea, tot atunci m-am simțit cel mai mare amator în domeniu.
Spun asta pentru că nu eram 100% sigur de strategia de promovare ce urma să o folosesc.
Cursul era gata dar nu știam dacă voi reuși să atrag suficienți înscriși.
Gândisem eu câțiva pași de lucru, dar nu puteam băga mâna în foc că vor funcționa.
Însă nu am dat înapoi și am zis că îmi încerc norocul.
Acum dacă privesc în urmă, îmi dau seamă că foarte mulți autori online se află exact în aceeași situație.
Poate chiar și tu.
Ai creat un curs sau produs digital, dar nu prea știi cum să-l lansezi în online și cum să-l promovezi pentru a atrage clienți sau întâlniri 1la1.
Investești ore de lucru, poate chiar bagi bani în reclame, programatori, designeri, construiești un site, iar când vine vorba să lansezi, dai chix.
Nu tu înscrieri.
Nu tu încasări.
Nu tu clienți.
Adevărul e că se poate întâmpla oricui.
În realitate însă, “norocul” ți-l mai faci și cu mâna ta.
Dacă folosești strategia potrivită, lucrurile se simplifică de la sine.
Entuziasmat mai ceva ca un copil înainte să deschidă cadoul de Crăciun…
Dar totuși, mai dezorientat decât o corabie aflată în derivă, în mijlocul valurilor învolburate.
Ce vreau să înțelegi este că, ideea din spatele StartUP Mentor este de a-ți oferi o soluție completă, atât de promovare cât și de gestionare a unui business online bazat pe cunoștințele tale de expert.
Până la urmă, degeaba ai un curs bun, dacă nu știi cum să-l promovezi și să te faci remarcat în mulțime.
Și tot degeaba ai un business cu foarte mulți înscriși și vânzări, dacă el îți ocupă peste 70-80% din timpul tău.
Așadar, cu toată convingerea, te invit să te programezi la o discuție 1la1 pentru a vedea dacă te pot ajuta să ajungi la încasări de minim 2000 EURO/lună cu un business complet automatizat.
Iată câțiva autori online care au aplicat doar o parte din metodele regăsite în StartUP Mentor:
* Înainte lucra aproximativ 8 ore pe zi în perioada de lansare a unui curs.
* Acum alocă 10 minute pe zi pentru a verifica doar comenzile cu plata prin transfer.
* Schimbarea a fost imediată din momentul în care a început să lucreze cu noi.
pharma2top.ro
* Acum are un sistem care trimite automat mailuri de reamintire pentru plata
* Modificările au apărut imediat după ce sistemul a fost integrat în site.
* Avea multe comenzi cu abonament lunar pentru cursurile de japoneza. Se întâmpla să uite să trimită factura de plata vreunui client.
silviapatrascu.ro
* În acest moment alocă 10-20 de minute pe zi pentru a verifica doar comenzile cu plata prin transfer bancar.
* La început avea un sistem de înscriere în Google Drive. Era foarte greu de gestionat și în plus unii oamenii nu mai plăteau participarea la workshop.
* Schimbarea a fost radicală în momentul în care Modulul eCommerce a fost instalat și configurat în site.
atelierdecuvinte.ro
Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit pe această pagină, te invit să mă contactezi.