🏆 140.000 EURO și 3 lecții învățate:

Salutare!

Ninel Decu aici. 

 

În articolul de azi vreau să-ți spun cele 3 lecții învățate de mine după ce am ajuns la încasări de 140.000 EURO în 2022.

 

Însă înainte de a începe vreau să-ți spun că nu am ajuns la aceste încasări peste noapte. 

 

Drumul a fost mai lung și presărat cu o mulțime de provocări, mai ales în primul an.

Până la urmă nimic nu se construiește peste noapte, iar lucrurile bune au nevoie de răbdare. 

 

Așadar, hai să nu mai lungim vorba. 

 

Iată cele 3 lecții învățate:

 

1 – Mai întâi am validat ideea 

 

Business-ul despre care îți vorbesc este ServHost.

 

El a pornit mai mult ca o afacere de familie în care ofeream servicii pentru crearea și promovarea site-urilor WordPress. 

 

Ulterior lucrurile au evoluat iar astăzi oferim mai multe servicii conexe destinate autorilor de cursuri online sau experților. 

 

Printre ele se numără: funneluri de promovare, pachete e-commerce, site-uri și pagini de prezentare, etc. 

 

Totuși, ce trebuie să reții este că mai întâi am validat această idee de business și abia apoi am turat motoarele. 

 

Cu alte cuvinte, nu m-am aruncat cu capul înainte fără să-mi dau seama dacă există cerere sau nu. 

 

Din păcate însă, mulți autori online nu procedează astfel. 

 

Aceștia uită că o idee de business trebuie mai întâi testată și abia apoi pusă în practică.

În felul acesta nu irosești resurse importante și mai pe românește, nu pierzi timp și bani. 

 

Spre exemplu, dacă și tu ai o idee de curs online, încearcă mai întâi să testezi apele.

Întreabă-ți prietenii, vezi cum reacționează alte persoane la ideea ta sau lansează ceva de dimensiuni mai mici pentru a vedea dacă există cerere. 

 

2 – Mi-am dat demisia de la job și m-am focusat doar pe business

 

Să alergi după 2 iepuri nu este o opțiune dacă vrei un business sănătos.

Eu spre exemplu eram încă angajat într-o corporație și în paralel lucram și la acest mic business (ServHost).

Ideea era validată, aveam clienți însă nu făcusem pasul cel mare, adică să-mi dai demisia și să mă concentrez doar pe acest business. 

 

După ce am făcut-o, lucrurile au mers din ce în ce mai bine. 

 

Puteam să preiau mai mulți clienți iar vânzările și încasările crescuseră. 

 

Mai mult de atât, mă puteam concentra pe oferirea de noi produse sau servicii și per total mă simțeam mai împlinit știind că muncesc la afacerea mea. 

 

Dacă și tu te afli într-o situație de genul acesta, nu uita:

 

Mai întâi testează-ți ideea și abia apoi dă-ți demisia de la job. 

 

3 – Am investit în promovare 

 

Degeaba faci cele mai bune plăcinte din oraș, dacă de ele știe doar vecinul de la etajul 4 și alți câțiva prieteni. 

 

Să te promovezi ca autor online este esențial mai ales în 2023, când concurența a devenit din ce în ce mai prezentă. 

 

Investițiile în reclame și funneluri de vânzare îți vor aduce un flux constant de clienți. 

 

În felul acesta ai liniștea necesară să creezi produse noi și nu va mai trebui să te ingrijorezi de lipsa clienților. 

 

Recomandările sunt bine venite la început, dar ulterior, când vei vrea să lucrezi cu grupe mai mari de oameni, vei avea nevoie de promovare. 

 

Acestea au fost lecțiile care m-au ajutat să încasez peste 140.000 EURO în 2022.

Desigur, lucrurile sunt mai complicate de atât, însă dacă reții că ai nevoie să validezi o idee înainte să pornești la drum, tot e un câștig pentru tine. 

 

Până una alta îți reamintesc că miercurea viitoare, pe 15 noiembrie voi organiza un masterclass nou

 

Este destinat autorilor de cursuri online sau experților ce vor să-și crească vânzările de produse sau servicii în online. 

 

În el am inclus o strategie care pentru mine și alți autori a funcționat și ne-a generat mai mulți clienți. 

 

Dacă și tu urmărești să-ți crești vânzările în 2024, atunci poate ar fi o idee bună să participi la eveniment. 

 

Accesul este gratuit și până la urmă nu ai nimic de pierdut. 

 

Ne vedem acolo. 

 

Cu prietenie, 

Ninel Decu

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.