3 Obiective Realiste pentru un Autor Online

În 2024:

Cum se apropie sfârșitul de an, cum lumea își setează noi obiective pentru anul următor. 

Unele mai mari, altele mai puțin importante. 

Dacă ești autor de cursuri online sau expert 1 la 1, atunci cel mai probabil că și tu ai creionat câteva obiective în minte pentru 2024. 

Problema nu e că îți stabilești obiective ci faptul că nu le gândești într-un mod realist, care să nu-ți aducă frustrare și nervi. 

 

Sună complicat ce vreau să-ți spun?

Ei bine, iată cum ar suna 3 obiective realiste pentru tine, dacă ești autor de cursuri online sau expert. 

 

1 – Nu te gândi să vinzi servicii și produse mai scumpe 

Gândește-te în schimb să oferi mai multă valoare clienților tăi, astfel încât să vinzi servicii și produse mai scumpe.

Dacă pleci cu abordarea că vrei ca în 2024 să încasezi 3-4k EURO/lună, atunci din start faci un pas greșit. 

Corect ar fi să te întrebi: Ce schimbare le pot oferi clienților mei astfel încât aceștia să mă plătească cu 3-4k EURO/lună? 

Prin urmare, nu te concentra pe rezultat, ci mai degrabă pe valoare oferită celorlalți. 

Cu cât valoarea este mai mare, cu atât mai ușor îți va fi să vinzi acel serviciu sau produs și astfel să ajungi la rezultatul dorit. 

În schimb, dacă ochii-ți sunt fixați doar pe rezultat, e ca și cum ai încerca să forțezi lucrurile să se întâmple într-un mod nenatural. 

Așadar, dacă în 2024 îți stabilești anumite obiective financiare, atunci e musai să conectezi aceste obiective cu valoarea ta ca autor sau expert. 

 

2 – Nu încerca să reușești pe toate planurile

În cei peste 10 ani de online, nu am văzut un autor care în același timp să se priceapă și la zona tehnică, să fie și un om de vânzări bun și pe lângă asta să știe și cum să se marketeze. 

Este foarte greu să excelezi pe fiecare arie. 

Tocmai de aceea, va trebui să îți alegi cu înțelepciune laturile pe care vrei să te concentrezi în 2024, iar ce nu ține de tine, să externalizezi pe cât posibil. 

Ca autor online la început de drum îți lipsesc multe piese din puzzle. 

 

Însă știi ceva?

 

Chiar și după ani de experiență, acele piese tot îți vor lipsi. 

Poate că nu vor fi atât de multe, dar tot vor fi. 

Prin urmare, gândește-te bine în ce vrei să-ți investești timpul și energia în 2024 și nu încerca să le faci bine pe toate pentru că e cea mai sigură cale spre frustrare și lipsă de rezultate. 

 

3 – Nu-ți mai seta obiective doar pentru 2024 

De multe ori supraestimăm ce putem realiza într-un singur an și subestimăm ce putem realiza în 2 sau chiar 5 ani. 

Nu spun că e greșit să-ți stabilești obiective pentru 2024. 

Totuși, încearcă pe cât posibil să privești lucrurile în perspectiva și să faci o proiecție pe termen lung. 

Doar simplul fapt că gândești așa îți va aduce mai multă claritate și îți va permite să nu mai faci lucrurile în sistemul heirup. 

Chiar dacă nu vezi rezultate wow în primele 6 – 12 luni, atunci gândește-te că poate aceasta este perioada în care îți dezvolți “rădăcinile” sau fundația necesară să poți crește așa cum trebuie în al 3-lea an.

Prin urmare, nu-ți concentra obiectivele doar pe 2024, ci acordă-ți timp și răbdare pentru a construi ceva trainic pe termen lung. 

 

Sper să-ți fie cu inspirație. 

Cu prietenie, 

Ninel Decu

 

P.S.

Te gândești să lansezi un curs online sau program însă nu știi exact ce presupune asta și ai nevoie de o a doua părere?

Dacă da, atunci te invit să ne auzim la o discuție 1 la 1 pentru a stabili exact cum anume te pot ajuta. 

Toate bune! 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.