ca Autor online sau Expert
Ieri am pus o întrebare simplă pe Grupul de Facebook – Oameni cu Pasiune.
Mai exact, i-am întrebat pe oameni despre ce subiect ar vrea să le vorbesc în următoarele zile.
44% dintre aceștia au răspuns că vor să afle mai multe informații despre cum să se promoveze ca autor de cursuri online sau expert pe social media.
Prin urmare, in acest email îți voi da 3 sfaturi super utile, care sper eu, îți vor aduce mai multă claritate în activitatea ta și de ce nu, te vor ajuta să atragi mai mulți clienți.
Să începem:
Sfatul nr 1 – Nu încerca să pari perfect
Perfecțiunea arată bine pe hârtie, dar în realitate nu este atât de atrăgătoare și nici măcar nu există.
Știu că tinzi spre ea, dar crede-mă, faci o mare greșeală dacă vrei să proiectezi o astfel de imagine și în online.
De ce?
Clienții tăi sunt oameni la fel ca tine, cu griji și provocări, iar pentru a te conecta cel mai bine cu ei, ghice ce, va trebui să arăți că și tu ai griji și provocării.
Cu alte cuvinte, a-ți arăta latura umană, cu bune și rele este de departe cea mai bună alegere pe care o poți face dacă vrei să te apropii de comunitatea ta.
Spre exemplu, dacă ai o zi proastă, în loc să ascunzi acest lucru, sfatul meu este exact opusul. Fă o postare și povestește în câteva rânduri care-ți sunt provocările.
Oamenii îți vor aprecia sinceritatea și curajul iar pe unii dintre ei îi vei câștiga pe termen lung.
Asta înseamnă mai multă vizibilitate și într-un final, mai mulți clienți pentru tine.
Iată cum poți pune acest sfat în practică:
- Fă o postare în care îți spui povestea așa cum este ea, fără ocolișuri.
- Admite atunci când ai făcut o greșeală sau ai dat-o în bară
- Povestește ce lecție prețioasă ai învățat săptămâna aceasta
Sfatul nr 2 – Concentrează-te pe rezultate
Ale tale
Ale clienților tăi
Ale programelor tale
În 2023 rezultatele pe care le obții contează mai mult ca niciodată și asta pentru că oamenii sunt mult mai sceptici înainte să ia o decizie.
Vor dovezi, iar dacă le ai, atunci trebuie neapărat să ieși în față cu ele. Dacă nu ai rezultate, atunci principalul tău obiectiv este să le obții.
Cu cât rezultatele sunt mai bune, cu atât va crește și calitatea oamenilor ce vor dori să lucreze cu tine, pentru că e simplu de înțeles de ce.
Clienții care au o situație financiară bună și sunt dispuși să plătească un preț mai mare pentru cursurile sau serviciile tale, sunt acei clienți care așteaptă pe margine și nu vor lua o decizie până ce nu le demonstrezi că livrezi rezultate.
Fapte, nu vorbe – asta ar trebui să-ți fie deviza la început.
Iată cum să pui acest sfat în practică:
- Încearcă să realizezi cât mai multe studii de caz cu clienții tăi actuali în care să vorbești cum anume le-ai schimbat viața în bine
- În cazul în care nu ai niciun client, sfatul meu este să gândești o ofertă de nerefuzat, să prinzi 2-3 persoane dispuse să lucreze cu tine, iar în baza rezultatelor obținute cu ele să realizezi primele tale studii de caz
- Fă cât mai multe postări cu testimoniale primite de la clienți pentru a-ți crește credibilitatea pe social media
Sfatul 3 – Creează un magnet
Știu.
Ți-am tot repetat cât de important este să creezi un magnet, încât probabil te întrebi dacă nu cumva am o problemă.
Însă o voi face în continuare pentru că mulți autori online sau experți subestimează puterea unui magnet bun.
El îți salvează timp și te ajută să atragi persoanele direct interesate de serviciile tale.
Vestea și mai bună este că un magnet îl poți gândi sub diferite forme:
Poate fi un grup de facebook privat în care vei ține 4 live-uri super utile despre cum să depășești o anumită problemă.
Poate fi un material PDF, de 20 de pagini în care tratezi o anumită provocare pe care o au clienții tăi ideali.
Poate fi o serie de 4-5 postări mai lungi despre un anumit subiect de interes pentru audiența ta.
Spre exemplu, magnetul meu este “Provocarea de 5 Zile”, cea în care te învăț cum să creezi primul tău funnel de la 0 și să atragi întâlniri 1la1 și clienți ca autor online.
Dacă te interesează, îl poți accesa aici: https://nineldecu.ro/provocarea-de-5-zile/
Ideea e că nu e greu să faci un magnet bun, atât timp cât îți cunoști foarte bine nișa și avatarul de client.
Iată câteva sfaturi despre cum să creezi un magnet:
- Încearcă pe cât posibil să tratezi o problemă des întâlnită în viața clienților tăi (spre exemplu, lipsa clienților pentru autorii de cursuri online)
- Dacă e posibil, încearcă să faci un magnet în format video, pentru că vei avea o rată de conversie mai bună (mai mulți oameni vor fi interesați să lucreze cu tine)
- Promovează magnetul în orice fel (folosește-te de reclamele plătite, vorbește despre el pe grupurile de Facebook și oferă-l ca momeală pentru persoanele care se vor înscrie în grupul tău de Facebook)
Posibilitățile sunt foarte numeroase, iar secretul este să te uiți după ele iar mai apoi să le pui în aplicare.
Testează, vezi ce ți se potrivește iar apoi încearcă să gândești o variantă mai bună.
Inevitabil vei greși pe parcurs, dar e mai bine să încerci decât să rămâi cu regretul că n-ai făcut-o, nu-i așa?
P.S.
Dacă ți-a fost util emailul meu, atunci lasă-mi un reply și spune-mi despre ce alte subiecte ai vrea să vorbesc în perioada următoare.
Aaa, și nu uita.
În octombrie voi lansa un nou program de SUPER ajutor pentru orice autor de cursuri online sau expert.
Atât deocamdată.
Toate bune!