Nu judeca o carte după copertă, nu-i așa?
Ei bine, același lucru îl poți spune și despre funnelurile de vânzare.
În cei +10 ani de automatizări și funneluri, mi-am dat seama că în mintea experților 1 la 1 (coach, traineri, autori online) există 4 mituri legate de funnelurile de vânzare.
Iată care sunt acestea:
*poate că și tu gândești la fel*
MITUL NR 1 – Ai nevoie de multe cunoștințe tehnice pentru a pune în practică un funnel de vânzare
Să implementezi un funnel de vânzare n-ai nevoie de o diplomă în fizică nucleară ori de cunoștințe în IT.
În realitate, lucrurile sunt mult mai simple de atât.
De fapt, există anumite funneluri pe care ai putea să le implementezi doar și dacă urmărești câteva tutoriale pe Youtube.
Un astfel de funnel este funnelul pentru mini curs, pe care ți-l explic cap-coadă în webinarul din 13 martie de la ora 19:00.
Și apropo, dacă nu te-ai înscris încă la webinar, o poți face aici.
Acolo îți arăt care sunt cele 6 funneluri esențiale pentru a vinde servicii 1 la 1 și produse digitale.
✅ Vor fi 80% exemple practice, adică îți arăt click cu click cum am implementat aceste funneluri în afacerea mea și cum m-au ajutat să atrag mai mulți clienți de-a lungul anilor.
MITUL NR 2 – Durează mult timp până vezi rezultatele unui funnel de vânzare
Fals
Există funneluri care odată pornite, îți pot aduce întâlniri cu potențiali clienți chiar din prima zi.
Acum desigur, contează într-o mare măsură promisiunea cât și oferta prezentată în funnel.
Totuși, ce este mai greu?
Să pierzi cel puțin 2 ore în fiecare zi pentru a face postări pe social media…
Sau să investești 10-12 ore de muncă în crearea unui funnel de book a call, care să-ți aducă întâlniri cu potențiali clienți aproape în fiecare zi?
Cum funcționează un funnel de book a call? Îți explic în webinarul din 13 martie.
MITUL NR 3 – Funnelurile de vânzare sunt doar pentru companiile mari
Iarăși fals.
În realitate, funnelurile de vânzare pot fi optimizate pe nevoile actuale ale afacerii tale.
Spre exemplu, dacă vrei să generezi vânzări noi pentru cursul tău online, atunci creezi un funnel de vânzare care să îndeplinească această cerință.
Eu îl mai numesc și funnel de produs, iar în webinar îți arăt cum îl pui la treabă în afacerea ta.
Odată setat, acest tip de funnel se va comporta ca un agent de vânzări ce bate la ușa potențialilor clienți din online.
MITUL NR 4 – Implementarea unui funnel de vânzare este costisitoare
Dacă prin costisitoare te referi la crearea unei banale automatizări de emailuri plus setarea unor reclame de Facebook…
…atunci da, poate că ai dreptate.
Însă hai să privim altfel.
Ce este mai costisitor?
Să continui să investești timp și bani în tactici de marketing care nu sunt personalizate și nu îți generează rezultate concrete…
Sau să aloci câteva ore în implementarea unui funnel de vânzare care îți poate aduce clienți noi chiar de a doua zi?
Indiferent care ar fi răspunsul tău, eu totuși te invit să vezi și alte modalități prin care poți crește o afacere online în 2024.
Fără să faci zeci de postări pe social media…
Fără să aștepți recomandările venite de la clienți sau prieteni…
Fără să ai nevoie de cunoștințe tehnice ori să fii un expert în marketing online…
Te aștept acolo.
Cu prietenie,
Ninel Decu – Fondator Start Up Mentor și Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online