În ultima vreme ți-am tot vorbit despre importanța unui funnel de vânzarea în afacerea ta online.
Ți-am explicat că principalul lui scop este să-ți atragă persoane direct interesate de serviciile sau produsele tale.
Totuși, mai rămâne o întrebare:
Ce poți vinde cu adevărat printr-un funnel de vânzare?
Chiar dacă răspunsurile diferă de la o afacere la alta, eu am făcut o listă cu principalele 5 lucruri.
Așadar, iată ce poți vinde printr-un funnel de vânzare:
Un eBook: (preț: 97 lei)
Spre exemplu, dacă ești expert în investiții la bursă, ai putea crea un eBook pe care să-l vinzi.
Pui un preț de 97 de lei și ori de câte ori cineva intră pe site-ul tău, va putea achiziționa acest material.
De asemenea, poți să rulezi reclame pe Facebook prin care să promovezi acest eBook și astfel să îți crești vânzările ori să atragi clienți noi.
Astfel, poți să crești încasările afacerii tale, fără să lucrezi mai mult.
În webinarul din 13 martie de la ora 19:00 o să-ți arăt cum vinzi un astfel de eBook folosind un funnel de produs.
Vei vedea click cu click ce înseamnă un funnel de produs și de ce ai nevoie pentru a-l seta.
Dă click aici pentru a te înscrie, dacă nu ai făcut-o deja.
Un curs online: (preț: +2000 lei)
Dacă creezi un produs mai valoros, așa cum este un curs online, atunci poți cere un preț și mai mare.
Spre exemplu, dacă ești nutriționist, poți crea un curs online de 6 săptămâni, în care îi înveți pe oameni cum să-și facă un plan personalizat de nutriție.
Îi dai un preț de 2000 de lei, iar pentru a atrage clienți, promovezi acest curs printr-un funnel de webinar.
Despre acest tip de funnel discutăm și pe 13 martie de la ora 19:00.
Un curs înregistrat: (preț: +400 lei)
Dacă nu îți place ideea unui curs online, atunci poți vinde un curs înregistrat.
Practic, tot ce ai de făcut este să înregistrezi acest curs, îl urci pe o platformă și apoi începi să-l promovezi.
Sună complicat?
Ei bine, stai fără grijă, pentru că îți explic pas cu pas cum faci acest lucru în webinarul din 13 martie.
Întâlniri 1 la 1: (gratuite)
Dacă ești coach, trainer sau profesor într-un anumit domeniu, atunci te poți folosi de un funnel de book a call.
Ce face acesta?
Îți aduce oameni calificați în întâlniri 1 la 1, iar mai apoi le poți vinde serviciile tale de expert.
Astfel, ai un flux constant de clienți noi și nu ești nevoit să te bazezi doar pe recomandările venite de la clienții existenți sau prieteni.
Accesul într-o platformă (preț: abonament lunar)
Ești profesor de engleză?
Vrei să-ți crești veniturile dar ești limitat de timp și nu poți lua clienți noi?
Atunci de ce nu urci mai multe materiale valoroase într-o platformă online și pui un preț de 150 lei pentru abonamentul lunar?
În felul acesta, dacă cineva apelează la serviciile tale, însă tu ai agenda plină, atunci îi poți recomanda un cont pe această platformă.
“Sună bine ce spui tu Ninel, însă pare destul de complicat…”
Ei bine, să știi că doar pare.
Și până la urmă, de ce să-ți plafonezi încasările și numărul de clienți, când te poți folosi de aceste funneluri pentru a-ți crește afacerea?
La un moment dat tot va trebui să apelezi la ele…
Așa că, eu zic că mai bine participi la webinarul din 13 martie și vezi de la A la Z cum setezi aceste 6 funneluri esențiale pentru a vinde mai multe servicii 1 la 1 și produse digitale.
Cu prietenie,
Ninel Decu – Fondator Start Up Mentor și Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online