7 Sfaturi pentru a îmbunătăți conversia pe site-ul tău de prezentare

Salut,

Am avut o discuție cu o clienta acum 1-2 saptămâni despre faptul că dorește să vândă serviciile și cursurile pe site-ul pe care îl are creat de cativa ani de zile.
 
Cu toate că site-ul are vechime și are destul de multă informație introdusă în el când am întrebat cum îi vin clienții răspunsul a fost imediat: “A pai nu vând cu site-ul! Clienții vin prin recomandări!” 
 
Ți se întâmplă și ție să ai aceasta problema? Îți dorești să îți vina clienți din site-ul pe care l-ai făcut atat de greu? Ai investit o căruță de bani în el și ai constatat că nu îți aduce vanzari de nici un fel?
 
Hai să ne uităm să vedem ce am putea face pe un astfel de site de prezentare că să ne vina totusi cereri de oferta și clienți interesați de produsele sau serviciile noastre.
 
Ce mi-a atras atenția în meniu a fost butonul terapii care avea 12 servicii pe care un client le poate alege să le lucreze 1 la 1.
 
Pe fiecare din aceste pagini structura paginii era următoarea:

– o poza și o descriere a serviciului

 – în partea dreapta a paginii exista o enumerare cu toate cele 12 servicii 
 
Concluzia la care am ajuns după ce am intrat pe aproape toate aceste pagini este că sunt prea multe opțiuni și nici o indicație exacta către o acțiune pe care vizitatorul să o întreprindă după ce a intrat pe o pagina și a citit conținutul.
 
Am mai dat acest exemplu care mi se pare foarte potrivit. Este ca și cum ai merge la supermarket și după ce ai luat de acolo toate produsele de care ai nevoie pleci fără să plătești pentru că nu exista case de marcat.
 
la fel și cu acest tip de site de prezentare. Dacă nu ai 2-3 pași pe care să-i parcurgă omul după ce a studiat o pagină de servicii îi pierzi ca și clienți. Ei pleacă cu informația obținută de la tine și cumpara din alta parte.
 
După părerea mea pe fiecare pagina de servicii ar trebui să existe 7 lucruri care să-l ghideze pe client pentru a lua decizia de a te contacta și a începe să lucreze cu tine.

 Să descrii problema pe care o rezolva acel serviciu. Scrie care este durerea foarte clar. Nu ai energie, ai dureri de spate, lombare etc. Omul trebuie să aibă un AHA aici să zică “Da este despre mine”.

Asta te va ajuta la indexarea în google și când cineva cauta să rezolve aceasta problema îi va apărea pagina ta. (acest lucru se intampla mai greu dar dacă faci aceste modificări cat mai repede cu atat mai bine va fi indexat site-ul tău)

 Să scrii despre cine este vorba – care este persoana ideala care ar putea să aibă acea durere. Este bărbat sau femeie, are varsta de x ani, sta mult pe scaun sau în masina etc. Același rezultat să-l obții în mintea clientului. Să spună că este despre el.

 Să scrii care sunt beneficiile pe care le obține clientul dacă cumpara acel produs sau serviciu. O greșeală pe care o vad destul de des este să vorbești despre caracteristici.

Aceasta metoda a fost inventată de X în China antică în anul și etc. În loc să spui ceva de genul – acesta tehnică te ajuta să relaxează musculatura și prin presopunctură se dau comenzi la nivelul creierului prin care începe procesul de regenerare care este specific organismului.

 Să pui cateva testimoniale/studii de caz de la oameni reali care au lucrat cu tine și care au obținut rezultate concrete sau au scapat de o durere. Prin aceasta metoda obții încrederea potențialului client mult mai rapid și va scurta procesul de luare a deciziei.

  Să-i pui un îndemn la acțiune pe care să-l facă după ce a citit până la capăt: să apese pe link, să te sune pentru o programare, să ceara o oferta, să cumpere un pachet de sedinte, să ceara o sedinta gratuită.

  Să elimini orice informații din partea dreapta a paginii care ar putea să îi distraga atenția și să apese pe acele link-uri. S-a demonstrat că atunci când există mai mult de 2-3 opțiuni omul intra în paraliza deciziei și va amana să cumpere pentru că trebuie să mai analizeze ce decizie e mai bine pentru el să ia.

  Butoanele pe care ai pus îndemnul la acțiune să iasă în evidență cu o culoare diferită de culoarea site-ului. Culoarea roșie este cea mai folosită în acest sens.


Cele 7 sfaturi pe care le poți implementa în site-ul tău sunt recomandate pentru autori online, coach, traineri, freelanceri, profesori și orice tip de activitate care își promovează serviciile 1 la 1, 1 la grup sub forma unui curs online sau un produs digital de tip ebook sau audio book.
 
Dacă te afli în aceasta situație și ai un site de prezentare care nu îți aduce rezultate implementează cat mai repede aceste 7 sfaturi deoarece lași bani pe masa cum se spune în vânzări. Pierzi oportunități fără să-ți dai seama :(.
 
În cazul în care te regăsești în aceasta situație și crezi că te pot ajuta să îmbunătățești conversia pe site-ul tău dă-mi un reply la acest mesaj și am să te contactez pentru a avea o discuție în privat.
 
Poți intra și pe site-ul meu să citești cum te poate ajuta Un Sistem Complet Automatizat să îți vinzi cu succes serviciile și produsele digitale.
 
Dacă consideri că este o potrivire buna pentru tine și crezi că te pot ajuta poți să te programezi la o întâlnire gratuită în care să discutăm în detaliu despre proiectul tău.

 
Te aștept cu drag,
Ninel

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.