🚀 Află cum lansezi un produs digital

În 2008, atunci când am pus bazele companiei SERVHOST împreună cu Narcisa, mi-am dorit tare mult să avem un produs care să ne aducă venituri recurente. 

 

Practic, voiam ca în fiecare lună acest produs să ne aducă o sumă fixă de bani, la fel ca un abonament. 

 

Așa a luat naștere serviciul de găzduire a website-urilor. 

 

E un serviciu ce pompează bani în compania noastră și ne aduce stabilitate pe termen lung, indiferent de cum evoluează lucrurile.

 

Iar acum să ne întoarcem cu picioarele pe pământ. 

 

Oricât de curajos te-ai da, sunt de părere că în antreprenoriat ai nevoie de o anumită siguranță/certitudine pentru a merge înainte.

 

Iar un serviciu/produs care îți aduce venituri recurente îți poate oferi liniștea necesară pentru a face business sănătos. 

 

Dacă mai mereu ești stresat și te întrebi de unde faci rost de bani sau clienți atunci cum crezi că vei reuși să inovezi ceva în industria ta și să te faci remarcat? 

 

Vestea bună este că, dacă nu ai un astfel de produs care să-È›i aducă venituri recurente, atunci poÈ›i învăța cum să creezi unul la Summitul Digital – Launch To Scale. 

 

Așa cum ți-am mai spus, evenimentul se adresează experților din online ce vor să lanseze un produs digital sau serviciu. 

 

ÃŽn cele 3 zile vei descoperi:

 

  • Cum să-È›i creezi o audiență pentru produsul tău digital

 

  • Strategii eficiente de promovare a produsului 

 

  • Cum să-È›i optimizezi pagina de vânzare, pentru a creÈ™te rata de conversie 

 

  • Cum să creÈ™ti vânzările È™i veniturile din vânzarea produsului tău digital 

 

Tot la eveniment voi susține și eu o prezentare despre cum să vinzi cursuri sau servicii în valoare de peste 1500 EURO/lună printr-un sistem automatizat.

 

Vor fi prezenți peste 30 de experți, de la care poți fura idei valoroase pentru a le pune în practică. 

 

Ne vedem acolo! 

 

P.S. 

 

Odată ce îți rezervi locul primești și 8 șabloane de Instagram Story pentru a te prezenta, a-ți evidenția expertiza și pentru a te distra puțin plus un caiet de lucru pentru a lua notițe, a înregistra cele mai importante lucruri și a-ți planifica pașii de acțiune.

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoÈ™tinÈ›e tehnice.Â