Ai 2 minute să-mi dai o părere?

După ultimul webinar ținut LIVE în luna noiembrie, am avut o întâlnire cu autoarea unui curs online.  

 

Problema era în felul următor:

 

Urma să lanseze cursul, însă se lovea din ce în ce mai des de obiecția că prețul perceput pentru curs este mult prea mare. 

 

E o obiecție des întâlnită în lumea vânzărilor și dorea să o ajut cu câteva sfaturi utile pentru a înțelege mai bine cum poate să o depășească. 

 

Având peste 10 ani de experiență în vânzări, mi-am dat repede seama cum anume ar trebui să pună problema.

 

Rezultatul îl găsești în poza de mai jos:

Discuția avută mi-a reconfirmat o idee, și anume:

 

Ca autor de cursuri online sau expert va trebui trebui să te împrietenești cu multe noțiuni din zona vânzărilor. 

 

✅ Va trebui să elimini obiecții…

 

✅ Să afli nevoile și obiectivele reale ale potențialilor tăi clienți…

 

✅ Și să gestionezi profesionist o întâlnire de vânzare, indiferent că ea se desfășoară online sau nu…

 

Prin urmare, m-am gândit ca în următorul training LIVE de pe grupul Oameni cu Pasiune să abordez lumea vânzărilor din perspectiva unui autor de cursuri online sau expert

 

Mai exact, mă gândesc să acopăr principalele probleme pe care le-ai putea avea într-o întâlnire de vânzare cu un potențial client. 

 

De la cum să înlături majoritatea obiecțiilor, până la cum să abordezi profesionist o întâlnire de vânzare. 

 

Așadar, spune-mi care e părerea ta:

 

Crezi că ți-ar fi de folos un astfel de training sau nu?

 

Îți mulțumesc anticipat. 

 

Cu prietenie, 

Ninel Decu! 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.