Ai nevoie de probleme dacă vrei clienți

Ieri am ascultat un podcast interesant de marketing.

 

Subiectul era: 

“Cum atragi clienți?”

 

Și nu doar ca autor online, ci ca om de business în general. 

Iar răspunsul la această dilemă suna în felul următor:

“Dacă vrei să atragi clienți atunci vorbește despre cele mai dureroase probleme ale audienței tale”

Cu alte cuvinte – probleme clientului tău sunt cele care la final îți vor aduce și mai mulți clienți.

Indiferent că vinzi cursuri online…

Mașini de găurit…

Programe de slăbit…

Fiecare dintre noi avem probleme. 

Unele dintre ele sunt atât de persistente în mintea noastră încât nu ne vor lasă să dormim. 

S-ar putea să petrecem nopți întregi cu ochii în tavan gândindu-ne cum să rezolvăm anumite probleme. 

Fie vrem să creștem business-ul online… 

Fie vrem să slăbim…

Fie vrem să scăpăm de jobul actual…

Însă asta nu e tot. 

 

Uneori nu e de ajuns să vorbești doar despre probleme, ci trebuie să mai faci ceva.

Vezi tu, clienții tăi se confruntă cu 2 tipuri de probleme: probleme externe și probleme interne. 

Iar culmea e că 90% din oamenii de business și marketing vorbesc doar despre problemele externe… 

Când de fapt, problemele care-l mișcă cel mai tare pe client sunt cele interne

 

Uite la ce mă refer:

Dacă eu sunt un autor online, am lansat un curs și nu am reușit să atrag un număr suficient de cursanți, atunci mă confrunt cu o problemă externă:

 

N-am clienți.

 

Însă această problemă externă vine însoțită și de o problemă internă.

 

În cazul de față, lipsa clienților atrage critici pentru autorul online, din partea familiei, a prietenilor sau chiar a partenerului de viață. 

Din păcate, știu foarte mulți autori online, ce n-au mai suportat această presiune și într-un final au renunțat la idee lor de business.

Totul, din cauza acestei probleme interioare. 

“Lasă prostiile! Apucă-te de lucruri serioase. Nu vezi că nu funcționează?” 

Dacă replicile astea îți sunt cunoscute, atunci știi despre ce vorbesc. 

 

Acum uite care-i trucul:

Dacă în mesajul tău îi explici clientului ideal că-i rezolvi atât problemele exterioare, dar MAI ALES și cele interne…

Atunci îți garantez că vei avea un mare avantaj în fața concurenților tăi.

Și asta pentru că majoritatea nu vorbesc detaliat despre acele probleme interne pe care produsul sau serviciul lor îl rezolvă.

Iar dacă nu vorbești despre ele, e ca și cum doar ai zgâria pământul și n-ai intra în profunzime…

Mesajul tău va suna ca oricare altul și va trece neobservat…

 

Așa că nu uita:

 

Dacă vrei clienți, atunci cunoaște cu adevărat problemele clienților tăi! 

Sper ca această lecție să-ți fie de folos.

Iar dacă în momentul de față ești un autor online, coach, terapeut sau expert într-un anumit domeniu și te confrunți cu o lipsă a clienților, atunci te aștept la o discuție pe Zoom! 

 

Eu sunt Ninel Decu și de peste 10 ani ajut autorii online să-și automatizeze vânzarea de cursuri online, servicii 1la1 și produse digitale prin intermediul unui site sau a unui funnel de vanzari.

 

Totul pentru a-și crește vânzările și a-și reduce timpul de lucru. 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.