Așa arată coșmarul unui autor online

În poza de mai jos găsești drama prin care trece un autor online aflat la început de drum:

E un mesaj ce l-am primit zilele trecute de la o doamnă.

Acum pune-te în locul ei preț de câteva secunde:

 

Depui efort și gândești de la A la Z un curs. . 

 

Poate chiar pierzi nopți întregi gândindu-te cum să oferi și mai multă valoare și ajutor pentru cursanți… 

 

În ciuda obstacolelor, îți bați capul și nervii pentru a demonstra tuturor că ești capabilă de lucruri mărețe…

 

Și în final…

 

Ce să vezi?

Lansezi cursul, reușești să atragi câțiva cursanți, iar după asta…

 

Liniște totală…

 

Toată munca ta pare că a fost în zadar, și culmea, nu pentru că ai gândit un curs greșit, ci pentru că nu știi exact cum să-l promovezi…

 

Și din păcate, asta e drama prin care trec o mulțime autori online/experți aflați la început de drum.

Au creat un produs bun însă nu știu exact de ce unelte să se folosească pentru a-l pune în valoare. 

N-au implementat un proces cap-coadă prin care să atragă noi clienți. 

Iar acum gândește-te în felul următor. 

Degeaba faci cele mai bune plăcinte din oraș, dacă te știu doar vecinii din scara de bloc. 

În scenariul ăsta n-ai cum să crești, indiferent cât de bune și lăudate sunt plăcintele tale.

Marile branduri din online nu se bazează doar pe recomandări, ci investesc în promovare. 

La fel cum ar trebui să faci și tu!

Tocmai de asta, uite ce propunere am pentru tine:

Dacă în momentul de față treci printr-o situație asemănătoare…

Îți este greu să atragi noi clienți pentru business-ul tău online…

 

Pentru cursul tău…

 

Pentru ședințele tale 1la1…

 

Atunci s-ar putea să te pot ajuta.

Spun s-ar putea, pentru că încă nu am stat de vorbă și nu știu exact cu ce te confrunți acum.

Ce vreau să înțelegi este că au trecut deja peste 10 ani de când ajut autorii online să-și automatizeze vânzarea de cursuri online, servicii 1la1 și produse digitale prin intermediul unui site sau a unui funnel de vanzari.

 

Am văzut tot felul de situații și scenarii…

 

Iar până acum am lucrat cu peste 150 de clienți, rezultatele obținute cu aceștia fiind documentate la mine pe site.  

 

Acum uite care-i treaba:

 

Dacă tu crezi că te pot ajuta, sau pur și simplu vrei să afli o altă părere din partea unui om cu experiență în online, atunci apasă pe butonul de mai jos.

Te programezi la o ședință 1la1 cu mine și vedem care îți sunt obstacolele și cum anume am putea lucra împreună. 

 

Pentru că, la final vei primi și o ofertă din partea mea. 

 

Asta ca să fie clar de la început. 

 

Așadar, apasă pe link și hai să vedem cum putem crește afacerea ta online!

Cu drag,

Ninel 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.