Duminica aceasta am profitat de vremea capricioasă de afară și mi-am delectat neuronii cu activități valoroase.
Am răsfoit paginile unor cărți interesante și am ascultat 2-3 podcasturi super utile.
Personajul principal în unul dintre ele era Alex Hormozi, care probabil nu mai are nevoie de niciun fel de introducere.
Acesta a vorbit la un moment dat de felul în care funcționează mintea potențialilor clienți.
Mai exact, aceștia își pun o anumită întrebare în minte, înainte să cumpere sau să lucreze cu tine.
Iar daca ești expert 1 la 1 și îți vinzi serviciile de consultanță, atunci șansele ca această întrebare să apară în mintea lor este și mai mare.
Întrebarea sună în felul următor:
De ce ar trebui să te ascult pe tine?
Cu alte cuvinte, cei mai mulți oameni aleg să lucreze cu tine doar pe baza rezultatelor pe care le-ai obținut.
Iar cu cât aceste rezultate sunt mai impresionante, cu atât mai repede vor lăsa garda jos și vor abandona anumite obiecții.
De exemplu:
Dacă ești expert nutriționist, nu-mi vorbi doar din cărți și teorii.
În schimb, spune-mi cum l-ai ajutat pe X să slăbească 7 kilograme, fără să renunțe complet la zahăr.
E o abordare mult mai potentă și valoroasă atât pentru audiența ta, cât și pentru evoluția ta ca expert.
Acum desigur, mai apare o problemă:
Ce faci atunci când ești la început și încă nu ai rezultate spectaculoase cu clienții tăi?
Ei bine, în cazul acesta tu ești propriul tău client.
Iar ce ar trebui să faci este să documentezi acțiunile făcute de tine care te-au ajutat să ajungi la obiectivul X.
Dacă ne întoarcem la exemplul cu expertul în nutriție, vei vorbi despre cum ai slăbit tu 7 kilograme, fără să renunți complet la zahăr.
Documentezi foarte bine metoda folosită și ulterior te poți lăuda cu primele tale rezultate.
Mai apoi te folosești de ele pentru a atrage primul tău client, dispus să încerce alături de tine aceeași metodă.
Sper că are sens pentru tine, iar dacă vrei ajutor în lansarea unei afaceri online, ne putem auzi aici la o discuție gratuită.
Cu prietenie,
Ninel Decu – Fondator Start Up Mentor și Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online
P.S.
Ce obiectiv ți-ai propus săptămâna aceasta?