Așa funcționează mintea potențialilor tăi clienți.

Duminica aceasta am profitat de vremea capricioasă de afară și mi-am delectat neuronii cu  activități valoroase.

 

Am răsfoit paginile unor cărți interesante și am ascultat 2-3 podcasturi super utile. 

 

Personajul principal în unul dintre ele era Alex Hormozi, care probabil nu mai are nevoie de niciun fel de introducere.

 

Acesta a vorbit la un moment dat de felul în care funcționează mintea potențialilor clienți.

 

Mai exact, aceștia își pun o anumită întrebare în minte, înainte să cumpere sau să lucreze cu tine.

 

Iar daca ești expert 1 la 1 și îți vinzi serviciile de consultanță, atunci șansele ca această întrebare să apară în mintea lor este și mai mare. 

 

Întrebarea sună în felul următor:

 

De ce ar trebui să te ascult pe tine?

 

Cu alte cuvinte, cei mai mulți oameni aleg să lucreze cu tine doar pe baza rezultatelor pe care le-ai obținut.

 

Iar cu cât aceste rezultate sunt mai impresionante, cu atât mai repede vor lăsa garda jos și vor abandona anumite obiecții. 

 

De exemplu:

 

Dacă ești expert nutriționist, nu-mi vorbi doar din cărți și teorii. 

 

În schimb, spune-mi cum l-ai ajutat pe X să slăbească 7 kilograme, fără să renunțe complet la zahăr. 

 

E o abordare mult mai potentă și valoroasă atât pentru audiența ta, cât și pentru evoluția ta ca expert. 

 

Acum desigur, mai apare o problemă:

 

Ce faci atunci când ești la început și încă nu ai rezultate spectaculoase cu clienții tăi?

 

Ei bine, în cazul acesta tu ești propriul tău client

 

Iar ce ar trebui să faci este să documentezi acțiunile făcute de tine care te-au ajutat să ajungi la obiectivul X. 

 

Dacă ne întoarcem la exemplul cu expertul în nutriție, vei vorbi despre cum ai slăbit tu 7 kilograme, fără să renunți complet la zahăr

 

Documentezi foarte bine metoda folosită și ulterior te poți lăuda cu primele tale rezultate. 

 

Mai apoi te folosești de ele pentru a atrage primul tău client, dispus să încerce alături de tine aceeași metodă. 

 

Sper că are sens pentru tine, iar dacă vrei ajutor în lansarea unei afaceri online, ne putem auzi aici la o discuție gratuită

 

Cu prietenie,

Ninel Decu – Fondator Start Up Mentor și Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online

 

P.S. 

 

Ce obiectiv ți-ai propus săptămâna aceasta?

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.