Autorii online nu vând cursuri

ei vând o transformare

Dacă ar fi să mă întorc în timp, la primele mele încercări de a vinde un curs online, probabil că asta era principala mea greșeală:

 

Încercam să vând un curs online la fel cum ai vinde o pereche de ochelari sau o mașină de spălat. 

 

Mă concentram pe aspectele tehnice și de organizare și ignoram ceva mult mai important de atât. 

 

Un curs online nu e doar un curs, ci mai degrabă o transformare. 

 

Omul apelează la tine pentru că vrea să-și transforme viața în bine. 

 

Vrea să învețe cum să facă lumănări hand made pentru că în felul acesta își asigură o sursă nouă de venit și poate pune bani deoparte pentru o vacanță cu familia. 

 

Vrea să depășească anumite blocaje emoționale, pentru că astfel va avea mai multă încredere în el și va putea să ceară mărirea de salariu mult dorită. 

 

Vrea să învețe cum să adopte un program de nutriție personală, pentru că în felul acesta se va simți mai bine și va scapa de anumite dureri. 

 

Prin urmare, totul se rezumă la transformarea prin care trece clientul. 

 

Iar rolul tău ca autor online sau expert este să oferi cât mai multe detalii concrete legate de această transformare. 

 

Pentru a face asta, apelezi la povești, studii de caz, testimoniale și întâmplări din propria experiență. 

 

Astfel îl faci să simtă “gustul transformării” chiar înainte să se înscrie în program

 

Spre că ți-a fost de ajutor. 

 

Cu prietenie, 

Ninel Decu 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.