Ce am învățat din e-mailul de ieri

În e-mailul de ieri am anunțat faptul că mă gândesc ca la finalul acestui luni să organizez un eveniment diferit față de cele ținute până acum. 

Dacă te interesează să participi, atunci vei învăța cum să îți testezi ideea de business online, complet gratuit. 

 

Practic vei pune în aplicare metoda Business Model Generation și în doar câteva zile îți poți da seama dacă merită să investești timp, bani și efort în ideea ta de business online. 

Mă adresez în special persoanelor care au o expertiză într-un anumit domeniu și vor să facă din ea o sursă de venit. 

La finalul mailului de ieri i-am rugat pe cei interesați să îmi lase un reply cu “Business”. 

Și spre surprinderea mea, până azi au venit peste 10 răspunsuri, iar asta îmi confirmă un lucru pe care îl bănuiam de mult. 

Faptul că, în piața de educație online s-a vorbit foarte mult despre cum anume poți ajunge la câștiguri de x mii de EURO…

 

Însă foarte puțin despre cum îți dai seama dacă ești cu adevărat pregătit să mergi pe drumul ăsta. 

 

Iar oamenii simt asta și pare că vor o altă abordare. 

Faptul că am deja peste 10 răspunsuri îmi arată că piața s-a dezvoltat.

Oamenii se gândesc de două ori înainte să facă pasul în online ceea ce e nemaipomenit de bine. 

Astfel, poate înțelegem odată și pentru totdeauna că acele câteva mii de EURO vin la pachet cu efort, sacrificiu și disconfort. 

Și da. 

Știu că nu e atrăgător să testezi.

Însă spune-mi și mie. Este oare mai atrăgător să investești câteva mii de EURO într-o idee sortită eșecului?

Eu zic că nu. 

Iar adevărul e că foarte puțini antreprenori au reușit din prima. 

Majoritatea au testat diverse idei, au mers din aproape în aproape și la un moment dat s-au oprit la varianta viabilă. 

În evenimentul pe care ți-l propun vei învăța cum să scurtezi acest traseu și să îți dai seama dacă ideea ta de business are cu adevărat potențial. 

Dacă vrei să participi, atunci urmărește-mă în continuare și vei afla detaliile extra. 

 

Cu prietenie,

Ninel Decu – Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.