Ce este un funnel de vânzare

și când ai nevoie de unul

 

Ei bine, foarte pe scurt, un funnel de vânzare este o metodă prin care tu reușești să atragi persoane din Social Media și nu numai, interesate de produsele sau serviciile tale de expert.

 

Recunosc că nu e cea mai completă definiție, așa că cel mai bine ar fi să îți dau un exemplu personal:

 

Aici mă refer tocmai la webinarul pe care îl organizez pe 13 martie.

 

Până să te înscrii la acest webinar (dacă nu ai făcut-o deja), ai trecut printr-o serie de pași:

 

  • Mai întâi ai primit un email de la mine, în care am oferit mai multe detalii despre webinar

 

  • Ulterior poate ai văzut o reclamă pe Facebook, tot pentru acest eveniment

 

  • 2 zile mai târziu ai decis să îți rezervi locul 

 

  • Participi la eveniment și informațiile din webinar îți par interesante și de ajutor

 

  • Iei decizia să participi la o întâlnire 1 la 1 pentru a discuta mai multe despre o posibilă colaborare 


  • Batem palma și ne apucăm de treabă

 

Cam așa funcționează un funnel de webinar și aceeași metodă o poți folosi și tu pentru a-ți promova serviciile sau produsele. 

 

Spre exemplu, dacă ești nutriționist, poți organiza un webinar cu o temă legată de nutriția pentru copii.

 

La final, după ce ai adus plus valoare în webinar, faci o invitație persoanelor prezente să participe în programul tău.

 

Astfel, tu ajungi la persoane noi și îți continui munca de expert în nutriție. 

 

În webinarul din 13 martie îți arăt cum funcționează un funnel de webinar și cum îl setezi pentru afacerea ta. 

 

✅ Pe lângă acest tip de funnel, îți voi mai prezenta alte 5 tipuri de funneluri: un funnel de lead generation, funnel tip chestionar, funnel pentru minicurs, funnel de produs și un funnel de book a call

 

✅ Vei vedea cu ce automatizări vin la pachet aceste funneluri și cât de greu este să le setezi

 

✅ Și îți arăt click cu click cum anume mă folosesc de ele în afacerea mea

 

Dă click aici dacă nu te-ai înscris 

la webinar și ești interesat să participi!

 

Acum că ți-am explicat foarte sumar cum funcționează un funnel de vânzare, mai rămâne să îți răspund la o singură întrebare:

 

Când ai nevoie de un funnel în afacerea ta ca expert?

 

Ei bine, nu există un răspuns universal și asta pentru că un funnel te poate ajuta în aproape orice momente ale afacerii tale. 

 

Totuși…

 

Dacă recomandările nu mai funcționează la fel de bine și pare că s-au epuizat…

 

Știi că afacerea ta poate mai mult dar nu îți este 100% cum anume să ajungi la clienți noi…

 

Și te-ai săturat să faci zeci de postări pe social media în speranța că vei găsi potențiali clienți…

 

Atunci poate ar fi cazul să implementezi un funnel de vânzare în afacerea ta. 

 

Cum faci asta și cât de mult te va ajuta, îți explic în webinarul din 13 martie de la ora 19:00.

 

Te aștept acolo.

 

Cu prietenie, 

 

Ninel Decu – Fondator Start Up Mentor și Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.