”Comenzile s-au triplat”

Luni am scris un email în care vorbeam despre puterea a 1000 de fani adevărați și cum anume poți ajunge la ei.

 

Ei bine, se pare că azi sunt “obligat” să bat monedă pe aceeași idee. 

 

De ce spun asta?

 

Pentru că tocmai am un client în programul de mentorat ce a reușit să atragă peste 300 de abonați la email folosind metoda Mini Cursului Gratuit.

 

Mai exact, este vorba despre brandul LumiArt Candle, în spatele căruia se află Cristina Grosu și pasiunea ei pentru crearea de lumânări handmade. 

 

Cristina a dorit să construiască o comunitate în jurul ei, și astfel i-a venit ideea unui mini curs gratuit pe email. 

 

Practic, cei care își lăsau adresa de email primeau acces la acest mini curs în care învățau cum să facă singuri propriile lor lumânări handmade. 

 

Rezultatul?

 

✅ În mai puțin de o săptămână de promovare s-au strâns peste 300 de abonați

 

✅ Numărul de urmăritori ai paginii de Facebook s-a dublat 

 

✅ Comenzile pentru lumânări au fost chiar și de 3 ori mai mari 

 

✅ Iar Cristina se îndrepta cu pași mici dar siguri către primii săi 1000 de fani adevărați 

 

Dacă așa arată începutul la 300 de abonați, mă întreb oare ce lucruri faine se vor întâmpla când va ajunge la 1000, 5000 sau 10.000 de abonați. 

 

Printre ei se vor număra și acei fani adevărați despre care îți vorbeam luni. 

 

Aceștia vor cumpără aproape orice serviciu sau produs oferit de Cristina și vor duce povestea ei mai departe.

 

Iar concluzia la care vreau să ajung este că poți construi branduri și afaceri de la zero, mai ales dacă pui accentul pe crearea unei comunități în jurul tău. 

 

Atunci când dăruiești și altora din pasiunea și cunoștințele tale, n-are cum să nu apară lucruri faine. 

 

Cu prietenie,

Ninel Decu – Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online 

 

P.S. 

 

Dacă vrei să afli cum implementezi un funnel asemănător cu al Cristinei în afacerea ta, atunci poți să răsfoiești Ghidul Complet de Funneluri. 

 

Este un eBook gratuit de 27 de pagini, în care înveți cum funcționează un funnel de vânzare și cum te folosești de el pentru a-ți crește afacerea online. 

 

Dacă vrei să-l răsfoiești, apasă aici. 

 

P.P.S

 

Iată testimonialul primit de la Cristina:

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.