🌷 Cum ar arăta un funnel de vânzare

dacă ar fi o lalea

E dimineață. 

 

8 martie.

 

Iar eu chiar nu știu ce să scriu în acest email. 

 

Brusc, florile cumpărate chiar de ieri mă fac să-mi imaginez cum ar arăta un funnel de vânzare dacă acesta ar fi o floare

 

Ei bine, cred că aș împărți totul în 4 etape.

 

Iar ca exemplu, să ne gândim la o lalea

 

În prima etapă, tot ce ai de făcut este să plantezi bulbul în pământ 

 

Citeam undeva că asta se întâmplă în lunile septembrie sau octombrie. 

 

Ori dacă ne referim la un funnel de vânzare, etapa de plantare coincide cu realizarea unui magnet (ebook gratuit) cu ajutorul căruia te “plantezi” în mintea clientului. 

 

Acesta află pentru prima dată de tine și înțelege că există șanse să-l poți ajuta într-o anumită problemă. 

 

Urmează etapa a doua – creșterea rădăcinilor

 

Bulbul nostru de lalea prinde rădăcini și începe ușor-ușor să se dezvolte. 

 

Privită printr-un funnel de vânzare, această etapă ar presupune mai multe interacțiuni între tine și potențialul client

 

Acesta poate îți citește postările, îți vizitează site-ul, urmărește emailurile tale și îți verifică profilul de social media din când în când. 

 

Astfel se formează rădăcinile, adică încrederea lui în tine crește cu fiecare nouă interacțiune. 

 

În etapa a treia, se pot observa primele frunzulițe 

și o mică tulpină ce iese timid din sol

 

Într-un funnel de vânzare, această etapă ar coincide cu momentul în care potențialul client are prima interacțiune 1 la 1 cu tine. 

 

Spre exemplu, fie participă la un webinar de-al tău, la un workshop gratuit sau se înscrie în unul din mini cursurile tale. 

 

Acesta are mai multă încredere în tine și a înțeles că îi poți fi de ajutor, acesta fiind motivul pentru care îți consumă din ce în ce mai mult conținut.  

 

În etapa a patra, bulbul nostru închis la culoare se transformă și înflorește într-o lalalea elegantă ce este dăruită unei persoane dragi

 

Această transformare a durat aproximativ 8 luni, din septembrie (plantare) și până în aprilie (înflorire).

 

Într-un funnel de vânzare, această etapă presupune vânzarea propriu-zisă și transformarea potențialului client în client fidel, dornic să lucreze cu tine

 

Ți-e plăcut micul meu exemplu?

 

Chiar dacă nu vom discuta despre flori, în webinarul din 13 martie îți voi arăta cum poți să implementezi și tu un astfel de funnel în afacerea ta. 

 

Vor fi 6 funneluri esențiale pentru a-ți vinde serviciile și produsele tale digitale.

 

✅ Ele sunt destinate persoanelor ce sunt experți 1 la1, coachi, traineri, terapeuți sau care pur și simplu vor să își valorifice experiența într-un anumit domeniu

 

✅ De asemenea, vor fi 80% exemple practice și doar 20% teorie

 

Cu prietenie,

Ninel Decu – Fondator Start Up Mentor și Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online

 

P.S. 

 

La mulți ani tuturor doamnelor, domnișoarelor, iubitelor, soțiilor și mamelor din viața noastră! 

 

Primăvara să vă fie cu veselie, dragoste și muuuulte flori în suflet!

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.