De a fi refuzat mai multe ori?
Aseară am primit o întrebare interesantă la trainingul despre cum să abordezi corect o întâlnire de vânzare ca autor de cursuri online sau expert 1 la 1.
Întrebarea era în felul următor:
Cum faci să treci peste blocajul de a fi refuzat de mai multe ori atunci când îți vinzi un curs sau serviciu?
E o situație delicată cu care se poate confrunta un autor sau expert, mai ales la început.
Însă răspunsul e cât se poate de simplu:
Atunci când ești la început e normal să te confrunți cu o “ploaie” de refuzuri.
Asta pentru că oamenii încă nu au încredere în tine, brandul tău personal e aproape inexistent și pe lângă asta îți lipsesc testimonialele și studiile de caz.
Prin urmare, și rata ta de conversie din întâlniri va fi mai mică.
Vei avea nevoie de mai multe întâlniri și posibili clienți până să vinzi, și asta poate fi frustrant pe termen lung.
Aici se dă marele test al anduranței și tot aici foarte mulți cedează și lasă totul baltă.
Ce vreau să spun este că acest blocaj face parte din proces.
În realitate, a te confrunta cu mai multe refuzuri la început nu este neapărat o problemă ci mai degrabă un lucru firesc.
Spre exemplu, Oprah a fost concediată de la jobul ei de reporter de noapte pe motivul că “nu e făcută pentru televiziune”.
Ulterior avea să devină un nume atât de greu al industriei.
Walt Disney a fost dat afară de la Kansas City Star în 1919 pe motiv că “e un tânăr fără imaginație și creativitate”.
Stephen King a fost refuzat de 30 de edituri, până să-și publice primul său roman “Carrie” ce avea să devină un bestseller.
Prin urmare, nu te preocupa prea mult de faptul că ai parte de multe refuzuri la început. Ele stau la temelia procesului tău de creștere.
Spre să-ți fie cu inspirație.
Iar dacă vrei să vezi înregistrarea completă a trainingului, atunci apasă butonul de mai jos.
Cu prietenie,
Ninel Decu!