Salutare!
Â
Ninel Decu aici iar azi vreau să vorbesc cu tine despre 3 sfaturi ce te vor ajuta să-ți crești vânzările de cursuri online sau servicii.
Â
Ca autor online sau expert, în mod inevitabil te vei lovi de momentul în care vei face pe omul de vânzări.Â
Â
Aceste 3 sfaturi provin din experienÈ›a mea de +10 ani în vânzări, atât în afacerea mea cât È™i în multinaÈ›ionale.Â
Â
Iată care sunt ele:
Â
1 – Adaugă mai multă credibilitateÂ
Â
Este probabil cel mai important sfat cu care poÈ›i pleca din acest e-mail.Â
Â
Credibilitatea este totul în vânzări È™i asta pentru că oamenii au devenit din ce în ce mai sceptici È™i neîncrezători.Â
Â
De exemplu, dacă aÈ™ avea 100% credibilitate, È›i-aÈ™ putea cere 1 milion de EURO pentru programul meu de mentorat cu promisiunea că într-un an de zile te voi ajuta să faci 2 milioane de EURO.Â
Â
Însă cum câștigi această credibilitate ca autor online?
Â
Ei bine, totul ține de rezultatele obținute cu cursanții tăi, cu clienții tăi, ce impact ai avut pentru aceștia și afacerea lor ș.a.m.d.
Â
Practic, totul È›ine de dovezi.Â
Â
Cu cât ajungi mai repede la primele tale rezultate, cu atât mai mult îți vei creÈ™te credibilitatea È™i vei avea mai mult succes în vânzări.Â
Â
Spre exemplu, dacă ar fi să mă înscriu la un program de slăbit, atunci m-aÈ™ uita la ce rezultate au ajuns persoanele care au trecut deja prin program.Â
Â
Mă refer la acele fotografii before/after, testimoniale sau chiar studii de caz.Â
Â
Cu cât sunt mai multe È™i mai documentate, cu atât È™i puterea de convingere este mai mare È™i sunt È™anse mai mari să mă înscriu. Â
Â
Prin urmare, ecuația e destul de simplă.
Â
Cine are răbdare să ajungă la primele rezultate, își va construi credibilitate È™i va avea mai mult succes în vânzări. Â
Â
2 – Brand personalÂ
Â
Ca autor online sau expert, brandul personal îl poÈ›i considera ca o investiÈ›ie pe termen lung. E ca un imobil care își creÈ™te valoarea de piață odată cu trecerea timpului.Â
Â
El va contribui È™i mai mult la încrederea pe care o au celelalte persoane în tine È™i într-un final, la succesul tău în vânzări.Â
Â
Brandul personal nu răspunde la întrebarea Ce dovezi ai în spate? ci mai degrabă la întrebarea Pe cine cunoști?
Â
Spune-mi ce prieteni ai ca să-ți spun cine ești.
Â
Este o expresie românească care sintetizează foarte bine ce înseamnă cu adevărat un brand personal.Â
Â
El reprezintă cercul de persoane pe care îl cunoÈ™ti È™i reputaÈ›ia pe care È›i-ai construit-o în timp.Â
Â
Dovezile luate în combinaÈ›ie cu un brand personal puternic vor avea un impact foarte mare asupra vânzărilor tale.Â
Â
Însă mai rămâne o întrebare:
Â
Cum îți construiești un brand personal ca autor online?
Â
Ei bine, prin participarea la diverse cursuri, evenimente de networking din industria ta, prin crearea unei comunități în jurul cursului/serviciului tău, etc.
Â
Secretul e să fii văzut de cât mai mulÈ›i oameni È™i să-È›i creezi o reputaÈ›ie de profesionist. Â
Â
3 – Aduci mai multă valoare
Â
Să spunem de exemplu că ai 2000 EURO È™i ai de ales între 2 cursuri.Â
Â
La primul ai acces doar 3 luni, urmând ca mai apoi să plăteÈ™ti un abonament.Â
Â
La al doilea în schimb, ai acces la curs pentru 12 luni iar pe lângă asta primeÈ™ti È™i alte 3 bonusuri extra, complet gratuite.Â
Â
Acum, care dintre cele 2 cursuri oferă mai multă valoare pentru cei 2000 EURO?
Â
Răspunsul e evident.Â
Â
Prin urmare, cu cât îți construieÈ™ti o ofertă mai bună, cu atât mai uÈ™or îți va fi să atragi vânzări È™i clienÈ›i.Â
Â
Iar acum hai să fim sinceri.
Â
Vânzările nu sunt la fel de grele precum fizica nucleară.Â
Â
Prin exerciÈ›iu È™i răbdare sunt sigur că vei ajunge mai aproape de obiectivele tale.Â
Â
Acestea au fost cele 3 sfaturi pentru un autor online care doreÈ™te să-È™i crească vânzările de cursuri sau servicii.Â
Â
Sper ca articolul meu să-ți fie de ajutor.
Â
Cu prietenie,Â
Â
Ninel DecuÂ