🤔 Cum vinzi mai multe cursuri/servicii?

Salutare!

 

Ninel Decu aici iar azi vreau să vorbesc cu tine despre 3 sfaturi ce te vor ajuta să-ți crești vânzările de cursuri online sau servicii.

 

Ca autor online sau expert, în mod inevitabil te vei lovi de momentul în care vei face pe omul de vânzări. 

 

Aceste 3 sfaturi provin din experiența mea de +10 ani în vânzări, atât în afacerea mea cât și în multinaționale. 

 

Iată care sunt ele:

 

1 – Adaugă mai multă credibilitate 

 

Este probabil cel mai important sfat cu care poți pleca din acest e-mail. 

 

Credibilitatea este totul în vânzări și asta pentru că oamenii au devenit din ce în ce mai sceptici și neîncrezători. 

 

De exemplu, dacă aș avea 100% credibilitate, ți-aș putea cere 1 milion de EURO pentru programul meu de mentorat cu promisiunea că într-un an de zile te voi ajuta să faci 2 milioane de EURO. 

 

Însă cum câștigi această credibilitate ca autor online?

 

Ei bine, totul ține de rezultatele obținute cu cursanții tăi, cu clienții tăi, ce impact ai avut pentru aceștia și afacerea lor ș.a.m.d.

 

Practic, totul ține de dovezi. 

 

Cu cât ajungi mai repede la primele tale rezultate, cu atât mai mult îți vei crește credibilitatea și vei avea mai mult succes în vânzări. 

 

Spre exemplu, dacă ar fi să mă înscriu la un program de slăbit, atunci m-aș uita la ce rezultate au ajuns persoanele care au trecut deja prin program. 

 

Mă refer la acele fotografii before/after, testimoniale sau chiar studii de caz. 

 

Cu cât sunt mai multe și mai documentate, cu atât și puterea de convingere este mai mare și sunt șanse mai mari să mă înscriu.  

 

Prin urmare, ecuația e destul de simplă.

 

Cine are răbdare să ajungă la primele rezultate, își va construi credibilitate și va avea mai mult succes în vânzări.  

 

2 – Brand personal 

 

Ca autor online sau expert, brandul personal îl poți considera ca o investiție pe termen lung. E ca un imobil care își crește valoarea de piață odată cu trecerea timpului. 

 

El va contribui și mai mult la încrederea pe care o au celelalte persoane în tine și într-un final, la succesul tău în vânzări. 

 

Brandul personal nu răspunde la întrebarea Ce dovezi ai în spate? ci mai degrabă la întrebarea Pe cine cunoști?

 

Spune-mi ce prieteni ai ca să-ți spun cine ești.

 

Este o expresie românească care sintetizează foarte bine ce înseamnă cu adevărat un brand personal. 

 

El reprezintă cercul de persoane pe care îl cunoști și reputația pe care ți-ai construit-o în timp. 

 

Dovezile luate în combinație cu un brand personal puternic vor avea un impact foarte mare asupra vânzărilor tale. 

 

Însă mai rămâne o întrebare:

 

Cum îți construiești un brand personal ca autor online?

 

Ei bine, prin participarea la diverse cursuri, evenimente de networking din industria ta, prin crearea unei comunități în jurul cursului/serviciului tău, etc.

 

Secretul e să fii văzut de cât mai mulți oameni și să-ți creezi o reputație de profesionist.  

 

3 – Aduci mai multă valoare

 

Să spunem de exemplu că ai 2000 EURO și ai de ales între 2 cursuri. 

 

La primul ai acces doar 3 luni, urmând ca mai apoi să plătești un abonament. 

 

La al doilea în schimb, ai acces la curs pentru 12 luni iar pe lângă asta primești și alte 3 bonusuri extra, complet gratuite. 

 

Acum, care dintre cele 2 cursuri oferă mai multă valoare pentru cei 2000 EURO?

 

Răspunsul e evident. 

 

Prin urmare, cu cât îți construiești o ofertă mai bună, cu atât mai ușor îți va fi să atragi vânzări și clienți. 

 

Iar acum hai să fim sinceri.

 

Vânzările nu sunt la fel de grele precum fizica nucleară. 

 

Prin exercițiu și răbdare sunt sigur că vei ajunge mai aproape de obiectivele tale. 

 

Acestea au fost cele 3 sfaturi pentru un autor online care dorește să-și crească vânzările de cursuri sau servicii. 

 

Sper ca articolul meu să-ți fie de ajutor.

 

Cu prietenie, 

 

Ninel Decu 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoÈ™tinÈ›e tehnice.Â