👉 Iată ce m-a învățat un șofer de UBER

Deși nu apelez foarte des la serviciile de ridesharing, ieri am fost nevoit să o fac pentru că aveam mașina în service. 

 

Însă spre bucuria mea, experiența de care am avut parte a venit la pachet și cu o lecție prețioasă. 

 

Dacă ești autor online, atunci sugestia mea e să citești în continuare pentru că îți este de folos.

 

Iată la ce mă refer:

 

Fix după ce m-am urcat în mașină, am avut impresia că am luat de fapt un bilet pentru o croazieră de lux și nu un simplu UBER.

 

Pe bancheta din spate găseai așa: o cutie mare cu bomboane, apă minerală (rece chiar), Cola, jucării pentru copii și 2 pernuțe pentru gât. 

 

Mai mult decât atât, șoferul instalase și ceva gadgeturi cu rolul de purificare a aerul din mașină. 

 

Într-adevăr funcționau pentru că aveai impresia că ești într-o mașină nouă. 

 

Ce să mai, mă simțeam ca o vedetă de Hollywood. 

 

– Nu vă e sete? VedeÈ›i că aveÈ›i o apă în portieră, luaÈ›i È™i vă serviÈ›i! mi-a spus È™oferul pe un ton foarte amabil È™i binevoitor. 

 

Intru în vorbă cu el și îi spun că e pentru prima oară când văd așa ceva la un șofer de UBER. 

 

– De-aÈ›i È™tii câte persoane îmi spun asta. 

 

Mai vorbim una alta și într-un final mă lasă la destinație. Cursa face 17 lei, dar îi las 30 lei și îi cer și numărul de telefon.  

 

Ne despărțim ca doi prieteni ce s-au văzut la o bere.  

 

Au fost cei mai dulci 30 de lei pe care i-am plătit vreodată.

 

Șoferul ăsta de UBER mi-a lăsat o lecție de business valabilă pentru orice antreprenor, indiferent că vinde cursuri online sau aparate de sudură, și anume:

 

Mereu să livrezi mai mult decât ți se cere!

 

Eu spre exemplu, puteam să intru în mașină și să nu găsesc nimic. 

 

Nu tu apă, nu tu bomboane, nu tu aparate care să purifice aerul. 

 

Dar omul a spus nu, el a vrut să iasă din mulțime și să livreze mai mult. 

 

Iar drept răsplată, i-am salvat numărul de telefon și cu siguranță voi apela în viitor la serviciile lui sau îl voi recomanda și altor prieteni. 

 

Pot pune pariu că acea cutie cu bomboane i-a adus o tonă de bacșiș.  

 

Să livrezi mai mult decât ți se cere e cea mai simplă metodă prin care te poți face remarcat, pentru că nu mulți fac asta.  

 

După același principiu mi-am ghidat afacerea până acum.

 

Au fost cazuri când diferiți clienți erau în perioada de lansare a unui curs sau program online și aveau nevoie urgentă de anumite schimbări pe site. 

 

Se întâmpla să fim anunțați chiar și la 11-12 noaptea, și cu toatea astea, treceam la treabă pentru că știam că doar așa ne putem ține clienții aproape și putem construi o reputație. 

 

Drept dovadă sunt cei peste 1000 de clienți pe zona de servicii ce ne-au adus încasări de 142K EURO anul trecut. 

 

Așadar, ține minte. 

 

Livrează mai mult decât ți se cere pentru că e cea mai bună strategie de creștere pe termen lung. 

 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoÈ™tinÈ›e tehnice.Â