Ieri am avut un “AHA” mare de tot, și am zis că merită să-l împart cu tine.
Dacă ești autor online sau expert și te folosești de social media pentru a te promova, atunci citește în continuare.
De curiozitate, ieri am intrat în folderul cu e-mailurile pe care le-am trimis în 2022, și am rămas ușor uimit.
Nu pentru că erau prea multe e-mailuri, ci din contră…
Într-un an de zile reușisem să trimit în lista mea de +4000 abonați, doar 18 e-mailuri.
Asta ar însemna 1 e-mail trimis o dată la 20 de zile, ceea ce e foarte puțin…
Ce-i drept, am avut și un an încărcat, cu multe evenimente neprevăzute și proiecte extra…
Chiar și așa, mintea mea refuză să muște această scuză.
Iar acum știi de ce am deschis subiectul ăsta?
Pentru că anul acesta, doar în luna iulie, am trimis peste 30 de e-mailuri în lista mea de abonați.
Deasemenea, acele texte le-am distribuit și pe Social Media, sub formă de postări ș.a.m.d.
Rezultatul?
Numărul de clienți a crescut.
Am primit o invitație de a participa la un summit dedicat autorilor online, ce va avea loc în septembrie.
Am lansat un curs nou, ce a fost primit bine de public, încasările fiind cu mult peste așteptări.
Am primit mai multe cereri de colaborare pe diverse proiecte, plus recomandări din partea unor persoane de la care nu mă așteptam.
Iar cireașa de pe tort este că am primit mesaje de la oameni necunoscuți, ce mă întrebau dacă nu am un program de mentorat la care se pot înscrie.
Ei bine, gândește-te că toate aceste lucruri s-au întâmplat din simplul motiv că am postat și am trimis e-mailuri aproape în fiecare zi, cu mici excepții.
Prin urmare, repetiția este literă de lege în marketing.
Nu degeaba se spune că un potențial client are nevoie de minim 7 interacțiuni cu tine, pentru ca mai apoi să cumpere.
Așadar, dacă în momentul de față nu ai suficienți clienți sau vânzări, atunci aceasta s-ar putea să fie cauza:
Nu te repeți suficient de mult și nu te afișezi constant pe Social Media…
De aici rezultă că nu ești prezent mereu în mintea potențialului tău client, sau cel puțin, nu suficient de mult pentru ca el să apeleze la produsele sau serviciile tale.
Iar asta e o veste bună, pentru că mulți autori online se întreabă dacă nu cumva problema e la ei.
Când de fapt, în realitate nu e deloc așa.
Spre exemplu, încearcă să-ți promovezi în fiecare zi, produsele sau serviciile, și fă asta timp de o lună, iar eu îți garantez că rezultatele vor fi cu mult mai bune față de acum.
Crede-mă, vorbesc din experiență.
Dacă a funcționat pentru mine, atunci nu văd de ce nu ar merge și pentru tine.
Eu sunt Ninel Decu și de peste 10 ani ajut autorii online să-și automatizeze vânzarea de cursuri online, servicii 1la1 și produse digitale, prin intermediul unui site sau unui funnel de vânzare.
Dacă simți că ai nevoie de ajutorul meu, atunci programează o întalnire pentru a discuta mai multe.