Înainte să-ți propui obiective pentru 2024

obiective pentru 2024

citește asta:

Suntem deja cu 1 pas și 3 sferturi în 2024.

În mod normal, pe mulți îi apucă nebunia sau febra obiectivelor. 

În aceste zile se fac noi liste cu obiective, se gândesc noi planuri sau strategii și tot acum se renunță la obiective vechi, ce nu mai au sens. ​ 

Multe din aceste persoane sunt și autori online sau experți 1 la 1. 

Și din păcate, nu puțini sunt cei care fac o banală greșeală în ce privește stabilirea de noi obiective ce îi poate “faulta” încă de la început. ​ 

De exemplu, chiar ieri am aruncat o privire pe răspunsurile primite până acum la noul meu chestionar. 

La întrebarea: Cum arată situația ideală în care vrei să ajungi cu afacerea ta online? – am primit răspunsuri diverse. 

👉 Să-mi asigur un venit suplimentar și chiar o libertate financiară.

👉 Comunicare eficientă cu clienții, vânzări maxime bazate pe calitate.

👉 Sa am clienți interesați de ceea ce vand. 

Sunt doar câteva din cele 47 de răspunsuri primite până azi. Ele reprezintă situații ideale la care vor să ajungă cei mai mulți experți sau autori. 

Însă știi care e problema?

Din aceste 47 de răspunsuri, doar 10 reprezentau obiective cuantificabile. Acestea din urmă sună cam așa:

✅ Să am 10 clienți lunar.

✅ Să ajung la 24 de cursanți/zi.

✅ Un curs pe luna cu durata de 3 ore, un număr de participanți între 50 și 100, cu un cost de 400 lei/curs.

Față de primele, acestea sunt mult mai ușor de urmărit și îți oferă mai multă claritate. 

Una este să-ți dorești “clienți interesați de ceea ce vând” și alta este să-ți propui “10 clienți lunar”.

Dintr-o dată destinația la care vrei să ajungi este mult mai clară și deja poți să te gândești la primele 3-4 acțiuni concrete care îți vor aduce noi clienți. 

Pe lângă asta ai posibilitatea să măsori progresul făcut și poți face o comparație între strategiile pe care le-ai pus în practică.

Astfel îți dai seama dacă ești pe drumul cel bun sau nu, ori dacă obiectivul pe care ți l-ai setat este mult prea dificil pentru tine. 

În schimb, atunci când planurile propuse sunt vagi și lipsite de substanță, cresc șansele ca tu să nu treci la acțiune. 

Mai în glumă, mai în serios, până și Dumnezeu când a creat lumea și-a propus să o facă în 7 zile. 

 

Astfel a încadrat obiectivul într-o anumită limită pentru a-l face măsurabil. 

 

Sau poate că pur și simplu a vrut să ne ofere indicii despre cum anume ar trebui să ne organizăm viața.

Cine ar putea ști?

Cert este că merită să-ți revizuiești lista cu obiective pentru 2024 și să te asiguri că poți măsura cele mai multe dintre acestea. 

Nu de alta, dar dacă tot îți faci planuri, atunci îți va fi mai ușor să le duci la bun sfârșit. 

Să-ți fie cu inspirație.

Cu prietenie, 

Ninel Decu 

P.S. 

Mă gândesc ca în jumătatea lui Ianuarie să lansez un masterclass nou în care să te învăț cum să construiești o ofertă irezistibilă pentru cursul sau programul tău

 

Dacă crezi că ți-ar fi de folos, atunci lasă-mi un reply cu mesajul “mă interesează”.

În funcție de răspunsuri îmi dau seama dacă tema aleasă este potrivită sau nu. 

Îți mulțumesc anticipat și îți urez un concediu plăcut în continuare! 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.