Salutare salutare!Â
Â
Dacă îți aduci aminte, ieri È›i-am vorbit despre cum am reuÈ™it să nu mai depind atât de mult de recomandări folosind un funnel de mini curs.Â
Â
Azi vreau să vorbesc cu tine despre un alt tip de funnel, mai exact, un funnel de webinar.Â
Â
Este genul de funnel ce se pretează foarte bine atunci când vrei să lansezi un program nou, un serviciu sau produs digital.
Â
Ce-i drept e că implică mai multe cunoÈ™tinÈ›e tehnice, însă funcÈ›ionează al naibii de bine.Â
Â
GândeÈ™te-te că în timpul a 2 ore, cât È›ine în medie un webinar, poÈ›i genera suficienÈ›i clienÈ›i cât pentru un an întreg.Â
Â
Și nu sunt vorbe goale, ci sunt bazate pe doveziÂ
Â
Spre exemplu, pe Claudia Toth (meditator germană) am ajutat-o să organizeze un webinar la care a atras peste 2000 de participanți (2037 mai exact)
Desigur, nu toate aceste persoane au fost LIVE în timpul webinarului.Â
Â
ÃŽnsă chiar È™i aÈ™a, să spunem că ai o rată de prezență de doar 30%.Â
Â
La un calcul simplu, asta ar însemna aproximativ 500-600 de persoane LIVE în timpul webinarului.Â
Â
Acum gândeÈ™te-te ce succes ai avea dacă ai lansa un produs nou sau program având atât de multe persoane LIVE.Â
Â
E ca È™i cum ai fi un profesor universitar ce ar vorbi în faÈ›a a sute de studenÈ›i în timpul ceremoniei cursului festiv.Â
Â
Numai că în loc de studenți, aceste persoane sunt potențiali clienți dornici să lucreze cu tine sau să cumpere produsele tale.
Â
Iar ca să îți dai seama de puterea unui webinar, gândește-te cum ar fi să ai:
Â
✅ 300 de persoane LIVE în timp ce îți promovezi noul program de coaching ce costă, să spunem, 500 EURO.Â
Â
Din 300 de persoane LIVE, oare nu se vor găsi măcar 5-6 persoane să dorească să lucreze cu tine?
Â
sau
Â
✅ 200 de persoane LIVE în timp ce îți promovezi noul program de nutriÈ›ie – reuÈ™ind să atragi cel puÈ›in 20-30 de întâlniri calificate cu potenÈ›iali clienÈ›i
Â
sau
Â
✅ 400 de persoane LIVE în timp ce îți vinzi cursul de 500 EURO din domeniul beauty
Â
Sună destul de bine, nu-i așa?
Â
Cu un webinar super bine executat, poÈ›i să atragi suficienÈ›i clienÈ›i cu care să lucrezi până la finalul anului.Â
Â
Asta înseamnă că nu o să te mai îngrijorezi de unde vine următorul client…
Â
Că nu o să mai stai toată ziua să faci sute de postări în speranța că vei atrage clienți…
Â
Și că nu o să te mai bazezi atât de mult pe recomandările care ba vin, ba nu vin…
Â
Acum desigur, poate că nu toată lumea È™tie cum să lanseze un webinar.Â
Â
ÃŽnsă eu sunt dispus să te învăț acest lucru, miercuri pe 13 martie de la ora 19:00.Â
Â
✅ Vei vedea click cu click ce înseamnă un funnel de webinar, cât de complicat este să-l pui în practică și cum te poți folosi de el pentru a-ți crește afacerea online…
Â
Crezi să e o idee bună să participi?
Â
Cu prietenie,Â
Ninel Decu – Fondator Start Up Mentor È™i Creator de Funneluri È™i Automatizări pentru ExperÈ›i È™i Afaceri Online