🤯 Lansare cu 2037 de participanți?

Salutare salutare! 

 

Dacă îți aduci aminte, ieri ți-am vorbit despre cum am reușit să nu mai depind atât de mult de recomandări folosind un funnel de mini curs. 

 

Azi vreau să vorbesc cu tine despre un alt tip de funnel, mai exact, un funnel de webinar. 

 

Este genul de funnel ce se pretează foarte bine atunci când vrei să lansezi un program nou, un serviciu sau produs digital.

 

Ce-i drept e că implică mai multe cunoștințe tehnice, însă funcționează al naibii de bine. 

 

Gândește-te că în timpul a 2 ore, cât ține în medie un webinar, poți genera suficienți clienți cât pentru un an întreg. 

 

Și nu sunt vorbe goale, ci sunt bazate pe dovezi 

 

Spre exemplu, pe Claudia Toth (meditator germană) am ajutat-o să organizeze un webinar la care a atras peste 2000 de participanți (2037 mai exact)

Desigur, nu toate aceste persoane au fost LIVE în timpul webinarului. 

 

Însă chiar și așa, să spunem că ai o rată de prezență de doar 30%. 

 

La un calcul simplu, asta ar însemna aproximativ 500-600 de persoane LIVE în timpul webinarului. 

 

Acum gândește-te ce succes ai avea dacă ai lansa un produs nou sau program având atât de multe persoane LIVE. 

 

E ca și cum ai fi un profesor universitar ce ar vorbi în fața a sute de studenți în timpul ceremoniei cursului festiv. 

 

Numai că în loc de studenți, aceste persoane sunt potențiali clienți dornici să lucreze cu tine sau să cumpere produsele tale.

 

Iar ca să îți dai seama de puterea unui webinar, gândește-te cum ar fi să ai:

 

✅ 300 de persoane LIVE în timp ce îți promovezi noul program de coaching ce costă, să spunem, 500 EURO. 

 

Din 300 de persoane LIVE, oare nu se vor găsi măcar 5-6 persoane să dorească să lucreze cu tine?

 

sau

 

✅ 200 de persoane LIVE în timp ce îți promovezi noul program de nutriÈ›ie – reuÈ™ind să atragi cel puÈ›in 20-30 de întâlniri calificate cu potenÈ›iali clienÈ›i

 

sau

 

✅ 400 de persoane LIVE în timp ce îți vinzi cursul de 500 EURO din domeniul beauty

 

Sună destul de bine, nu-i așa?

 

Cu un webinar super bine executat, poți să atragi suficienți clienți cu care să lucrezi până la finalul anului. 

 

Asta înseamnă că nu o să te mai îngrijorezi de unde vine următorul client…

 

Că nu o să mai stai toată ziua să faci sute de postări în speranța că vei atrage clienți…

 

Și că nu o să te mai bazezi atât de mult pe recomandările care ba vin, ba nu vin…

 

Acum desigur, poate că nu toată lumea știe cum să lanseze un webinar. 

 

Însă eu sunt dispus să te învăț acest lucru, miercuri pe 13 martie de la ora 19:00. 

 

✅ Vei vedea click cu click ce înseamnă un funnel de webinar, cât de complicat este să-l pui în practică și cum te poți folosi de el pentru a-ți crește afacerea online…

 

Crezi să e o idee bună să participi?

 

Cu prietenie, 

Ninel Decu – Fondator Start Up Mentor È™i Creator de Funneluri È™i Automatizări pentru ExperÈ›i È™i Afaceri Online

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoÈ™tinÈ›e tehnice.Â