Lansezi un curs online și partea tehnică îți dă bătăi de cap?

Dacă vrei să-ți lansezi propriul tău curs online în 2023, am două vești pentru tine. 

Una este rea.

Cealaltă este bună. 

 

Vestea rea sună în felul următor:

Lansarea unui curs online presupune multe detalii tehnice, pe care cel mai probabil nu le stăpânești foarte bine în momentul de față. 

Și aici mă refer în special la achiziționarea unui domeniu, pregătirea paginilor din site, înregistrarea cursului pe module, urcarea materiei pe site plus multe altele. 

Știu că partea tehnică îți dă cele mai multe bătăi de cap pentru că aproape zilnic mi se reproșează acest obstacol.

Numai ieri am discutat cu 4 persoane ce erau interesate să le ajut în întocmirea platformei de curs.

 

“Mă puteți ajuta cu site-ul cap coadă?” 

Asta mi se cere tot mai des.

Ce-i drept e că n-ai cum să lansezi un curs online ca la carte, până ce nu ai pus la punct partea tehnică.

E ca și cum ai vrea să construiești o casă trainică pe o temelie șubredă. Cu toate astea, recomandarea mea este să nu te lași intimidat de partea tehnică și să treci prin întreg procesul lansării. 

Până la urmă n-o să lași câteva pagini web în calea visului tău, nu-i așa?

Vestea bună e că ți-am pregătit un training complet gratuit în care te învăț cap coadă cum să lansezi primul tău funnel de vânzare online. 

 

“Păi Ninel, eu vreau să lansez un curs. Cu ce mă ajută acum un funnel?”

Știu foarte bine că vrei să lansezi un curs, însă până la curs, eu zic că ți-ar prinde bine să te familiarizezi cu celelalte noțiuni tehnice, care oricum îți vor trebui în momentul lansării.

De fapt, poți privi acest training ca pe un antrenament lipsit de presiune, înaintea marei finale. 

Și dacă tot e antrenament, vreau să te asigur că voi fi alături de tine pe parcursul acestor 5 zile. 

 

Împreună vom învăța:

Ziua 1 – Checklist – “Clientul pe primul loc” – vom răspunde la 10 întrebări importante privitoare la clientul tău ideal, despre nevoile și dorințele lui, despre competiție cat și despre oferta pe care o poți crea pentru el.

Ziua 2 – Vom crea pagina de abonare pentru mini ședințe gratuite. Ne vom ocupa de detalii logistice precum achiziția domeniului și a hostingului în cazul în care nu le ai deja.

Ziua 3 – Vom instala aplicațiile necesare pentru programarea întâlnirilor și de asemenea ne vom ocupa de partea de promovare.

Ziua 4 – Discutam ce vei face la întâlnirea gratuită și în cea de follow-up.

Ziua 5 – În ultima zi vom discuta care este pasul următor și cum poți crește audiența prin aceasta metoda.

 

Toate explicațiile sunt clare și la obiect pentru că mi-am dorit să le înțeleagă aproape persoană, indiferent dacă se pricepe la partea tehnică sau nu.

De fapt, garanția mea pentru tine este că după parcurgerea acest curs, partea tehnică ți se va părea un fleac.

Și asta îți va prinde de minune în viitoarele tale proiecte, te asigur.

 

Mult succes! 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.