Online-ul este văzut în ultima vreme drept o oază a prosperității, unde fiecare poate arunca o ofertă cu speranța că își va vinde produsele sau serviciile.
În realitate însă, adevărul este undeva la mijloc.
Dacă ești expert în domeniul tău de activitate (financiar, coaching, terapii, etc) probabil că te-ai gândit de foarte multe ori să faci trecerea în online.
Însă cumva, ceva te reține și nu te lasă să faci pasul mai departe…
Poate că te simți intimidat de numărul mare de concurenți…
Sau pur și simplu încă nu îți dai seama cum să faci acest lucru prin prisma detaliilor tehnice…
Indiferent care ar fi motivul pentru care ai ezitat, vreau doar să-ți spun că lași mulți bani pe masă
La propriu.
Online-ul îți oferă posibilitatea să scalezi (chiar dacă devine enervant acest cuvânt pentru că e folosit în mod greșit) activitatea ta actuală.
Spre exemplu:
Dacă ești coach, în loc să lucrezi doar 1 la 1 cu un număr de 5 clienți/lună, ai putea să lucrezi cu aceeași clienți, iar în paralel să vinzi cursuri înregistrate, ebook-uri sau oricare alt tip de produs născut din pasiunea ta pentru coaching.
Partea și mai bună este că poți vinde aceste produse în mod automat, fără să-ți dai programul peste cap și fără implicarea ta directă.
Pur și simplu le urci pe site, le promovezi, iar ulterior vor fi persoane care vor cumpăra.
Sunt zeci și sute de idei prin care te poți folosi de online pentru a-ți crește veniturile ca expert.
Probabil că pe unele le știi deja, pe altele nu.
Iarăși, un alt mare avantaj al online-ului este că ai acces la o audiență mult mai mare de clienți.
Revenind la exemplul de mai sus, acei 5 clienți/lună nu trebuie neapărat să fie din orașul tău pentru a lucra cu aceștia.
Ei pot fi din colțuri diferite alte țării, important este că primesc valoare și vor să lucreze cu tine.
Aș putea să vorbesc până mâine despre avantajele pe care le ai dacă îți muți activitatea în online, însă nu-și are rostul.
Și asta pentru că adevărata întrebare este:
Cum faci acest lucru? Cum îți muți activitatea în online și atragi de aici?
Aici se blochează foarte mulți și este ușor de înțeles de ce.
Intervin detaliile tehnice…
Poate sindromul impostorului…
Frica de a vorbi public despre activitatea și pasiunea ta…
Aspectele ce țin de zona de marketing online…
Lipsa cunoștințelor de vânzări…
Pentru că da.
A-ți muta activitatea în online nu înseamnă doar a-ți crea un site unde menționezi câteva lucruri despre tine și experiența ta.
Nu.
A te muta în online înseamnă de fapt o multitudine de abilități legate strâns una de cealaltă.
Spre exemplu, degeaba ai un site dacă nu știi cum anume să-l promovezi și să scoți în față oferta ta…
Și degeaba ai o ofertă bună dacă nu știi exact cum să o pui în valoare într-un site sau pe o platformă online…
După cum vezi, lucrurile sunt ceva mai complicate, însă nu imposibile.
Cu siguranța există multe oportunități în online și pentru tine, iar primul pas prin care să le descoperi este să faci și trecerea către această zonă.
Cât de ușor este să faci asta putem discuta într-o întâlnire pe Zoom, unde stabilim exact dacă te pot ajuta sau nu.
Cu prietenie,
Ninel Decu
P.S.
Îți reamintesc.
Pe 13 decembrie organizez un training gratuit pe grupul de Facebook – Oameni cu Pasiune în care te învăț cum să abordezi corect o întâlnire de vânzare ca autor de cursuri online sau expert.
Ne vedem acolo.