“Mai citește cineva e-mailul!?”

Iată cum vinzi pe e-mail:

Asta mi-a spus Daniela Floroiu anul trecut, atunci când a început colaborarea noastră. 

 

Culmea, tot ea mi-a lăsat și testimonialul pe care îl găsești la finalul acestui e-mail. 

 

După ce i-am automatizat un funnel de vânzare pe e-mail, a reușit să vândă 2 workshopuri de dezvoltare personală + o programare pentru o ședință de coaching. 

 

“Cred că e prima oară când vând fără să vând”

 

Cam asta i-a fost reacția pentru că s-a trezit cu acele comenzi peste noapte, fără să facă mare lucru. 

 

Tot ce am avut de făcut a fost să-i setăm o automatizare pe e-mail.

 

În linii mari, tot procesul arată cam așa:

 

Pasul 1 – Oamenii își dau adresa de e-mail pentru a primi un material gratuit de la Daniela

 

Pasul 2 – Odată ce descarcă acel material gratuit, vor primi în mod automat o serie de e-mailuri cu scopul de a-i încălzi. 

 

Pasul 3 – La finalul automatizării, sunt invitați să cumpere unul din workshop-urile Danielei sau să participe la o sesiune de coaching.

 

Toate acest flux se întâmplă în mod automat, fără ca Daniela să intervină în vreun fel sau altul. 

 

Îl pornești o dată, lași reclamele de Facebook să ruleze și atragi din ce în ce mai mulți clienți potențiali pentru produsele sau serviciile tale.

 

Fără să investești ore întregi în crearea de conținut pe social media 

 

Fără să ai nevoie de cunoștințe tehnice (automatizarea a fost făcută cap coadă de mine și echipa mea)

 

Fără ca afacerea ta să depindă doar de tine (gândește-te cum ar fi să te trezești într-o zi cu 3-4 comenzi în plus pentru unul din cursurile sau produsele tale)

 

Această metodă îți salvează timp, îți salvează bani și îți dă posibilitatea să scalezi. 

 

“Da Ninel, sună bine ce spui tu dar pare destul de complicat…”

 

Da, aici ai dreptate. 

 

E destul de complicat însă doar alegi să lucrezi de unul singur. 

 

În schimb, dacă ai un mentor lângă tine care să te susțină, atunci ecuația se simplifică instant. 

 

Dacă vrei să pui la punct o astfel de automatizare în afacerea ta, ca mai apoi să atragi clienți pentru produsele sau serviciile tale, atunci te pot ajuta.  

 

Însă atenție. 

 

Dacă nu ai deja un program sau un curs online care să fie de ajutor oamenilor, atunci nu prea avem cum să colaborăm.

 

Cu prietenie, 

 

Ninel Decu

 

P.S. 

 

Uite aici testimonialul primit de la Daniela Floroiu, după ce i-am implementat această automatizare pe email:

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.