de promovare pentru experți
Iată cum se promovează un expert 1 la 1 folosind Metoda Veche:
- Își creează un site care nu-i aduce aproape niciun rezultat (clienți/vânzări) ci funcționează mai mult ca o carte de vizită
- Își promovează serviciile sau produsele pe diferite grupuri de Facebook, și tot de acolo atrage potențiali clienți
- Creează noi și noi postări pe Facebook, Instagram sau TikTok pentru că asta e singura metodă prin care știe că poate genera clienți
- Se blochează în detalii tehnice și chiar dacă are idei de produse sau servicii noi, încă nu știe cum să le lanseze în online
- Nu se poate gândi la o creștere pe termen lung, și asta pentru că în fiecare zi se întreabă: “De unde atrag următorul client?”
- Pierde foarte mult timp în partea operațională (trimitere de facturi, întâlniri 1 la 1 cu potențiali clienți, scrierea de postări pe social media, etc) și nu se poate concentra pe adăugarea de valoare în afacerea sa
- Nu are o listă cu datele potențialilor clienți (email sau nr telefon) și este nevoit să se bazeze în continuare pe recomandări
Acum iată cum se promovează un expert 1 la 1 folosind Metoda Nouă:
- Site-ul său nu este doar unul de prezentare, ci funcționează ca un agent de vânzări (colectează date, înscrie vizitatorii într-un funnel, generează vânzări de produse digitale)
- Nu mai depinde de grupurile de Facebook, și asta pentru că are propriul funnel de lead generation care îi aduce întâlniri 1 la 1 cu potențiali clienți în fiecare lună
- Nu se mai simte obligat să posteze în fiecare zi pe social media deoarece știe cum să aducă oameni direct interesați de produsele sau serviciile sale printr-un funnel
- Detaliile tehnice nu mai sunt o piedică în creșterea afacerii sale, și asta pentru că beneficiază de ajutorul meu
- Nu mai lasă bani pe masă și astfel, dacă primește idei de produse sau servicii noi, le fructifică în timp util
- Nu se mai întreabă “De unde atrag următorul client?” ci mai degrabă “La ce cifre vreau să ajung în următoarele 3 luni?”
- Este mult mai relaxat, privește lucrurile în perspectivă și își poate face planuri pe termen lung pentru afacerea sa
- Are o listă cu datele potențialilor clienți, iar această listă crește în fiecare lună (se folosește de ea pentru a genera clienți noi/încasări/întâlniri calificate)
- Nu mai pierde atât de mult timp în partea operațională și astfel are libertatea să se ocupe de alte aspecte mult mai importante ale afacerii sale (crearea de produse noi, promovarea pe social media și posibilitatea de a lucra cu mai mulți clienți)
Partea și mai faină?
Trecerea de la metoda veche la metoda nouă se realizează prin implementarea anumitor funneluri.
Și stai liniștit.
Nu e fizică nucleară la mijloc.
De fapt, aproape orice expert ar putea să le pună în practică și astfel să-și crească afacerea online în 2024.
Nu mă crezi?
Atunci hai la webinarul din 13 martie de la ora 19:00 și îți arăt click cu click cum funcționează aceste 6 funneluri și cum le poți implementa și tu în afacerea ta.
Vor fi 80% exemple practice și doar 20% teorie…
Astfel, dacă nu vrei să ratezi prezentarea, apasă linkul de mai jos și rezervă-ți locul:
Dă click aici și înscrie-te la webinar!
E gratuit și vine la pachet cu zeci de idei pe care le poți testa în afacerea ta.
Te aștept acolo.
Cu prietenie,
Ninel Decu – Fondator Start Up Mentor și Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online