🤔 N-am nimic cu produsele high ticket

însă de ce…

“Vreau să dau drumul la treabă și să îmi lansez primul meu curs online, dar să am și alte produse, de exemplu meditații pe care să le vând automat.”

 

Acest mesaj l-am primit ieri de la o doamnă interesată de programul Start-Up Mentor. 

 

Mâine urmează să avem întâlnirea pe zoom și să vedem dacă există posibilitatea unei colaborări sau nu. 

 

Indiferent de cum va decurge discuția, mi-a plăcut mesajul ei pentru că surprinde esența programului Start-Up Mentor

 

Din păcate, foarte mulți autori de cursuri online sau experți se bazează pe un singur produs, spre exemplu, un curs online. 

 

Își concentrează toate eforturile pentru a-l vinde doar pe acesta iar în felul ăsta se găsesc prinși într-o situație nu tocmai plăcută. 

 

O vorbă înțeleaptă spune că n-ar trebui să-ți pui toate ouăle în același coș. Ei bine, ea are o aplicabilitate foarte mare și în business. 

 

Un singur produs = o singură sursă de venit = o singură oportunitate de a face bani

 

Sigur, poate vei spune că ai un produs high tichet de peste 1000 EURO și îți permiți să te concentrezi doar asupra lui pentru că marja de profit este mare. 

 

La un produs de peste 1000 EURO n-ai nevoie de foarte mulți clienți, iar în această privință sunt total de acord. 

 

Însă hai să-ți arăt și celălalt scenariu. 

 

Mai multe produse (pe lângă cel high ticket) = mai multe surse de venit = mai multe oportunități de a face bani = mai multă siguranță pe termen lung

 

În scenariul ăsta, pe lângă produsul high ticket de peste 1000 EURO, vei avea și alte produse secundare pe care le vinzi automat printr-un funnel de vânzare. 

 

Aici mă refer la eBook-uri, cursuri înregistrate sau chiar meditații, așa cum a menționat și doamna care mi-a trimis mesajul. 

 

Practic, ouăle tale nu se mai află în același coș iar tu profiți de fiecare oportunitate pe care o identifici în piață. 

 

Spre exemplu, poate că sunt clienți care nu își permit programul tău high ticket, de peste 1000 EURO, însă ar plăti cu drag între 200 și 300 EURO pe un curs înregistrat. 

 

În cazul ăsta, tu le poți satisface nevoia, ei sunt mulțumiți că au șansa să achiziționeze ceva de la tine iar pe viitor e posibil să se înscrie și în programul high ticket.

 

E un WIN-WIN pentru ambele părți. 

 

Iar acum nu mă înțelege greșit. 

 

N-am nimic împotriva programelor high ticket, însă de ce să te bazezi doar pe un program high ticket când poți fructifica mai multe oportunități din piață?

 

În Start-Up Mentor te voi ajuta să lansezi un produs mai scump, dar pe lângă asta vom vedea ce alte produse secundare ai putea vinde în mod automat.

 

Nu uita. 

 

Scopul este ca tu să ajungi la încasări constante de minim 2000 EURO/lună iar pentru a face acest lucru va trebui să implementăm în afacerea ta o scară a valorii produselor. 

 

Practic, pornim de la produse cu o valoare mai mică până la produse high ticket. 

 

Pe lângă asta, îți vom implementa un funnel de vânzare, o platformă de curs, automatizări pe e-mail și setarea modulelor eCommerce și eLearning. 

 

Acestea sunt doar câteva din beneficiile pe care le primești în Start-Up Mentor. Desigur, mai multe detalii legate de program vei primi într-o discuție 1la1 cu mine sau cu un membru al echipei mele. 

 

Este important să analizăm și situația ta actuală pentru a vedea dacă te putem ajuta sau nu. 

 

Reține.

 

Una din condițiile pe care trebuie să le îndeplinească cei care se înscriu în Start-Up mentor este să aibă deja un curs online sau cel puțin să lucreze 1la1 cu clienții lor și să obțină primele lor rezultate pozitive. 

 

Dacă îndeplinești această primă condiție atunci e foarte probabil să te pot ajuta. 

 

Cu prietenie, 

Ninel Decu

 

P.S. 

 

Mai ai doar 7 zile la dispoziție în care te poți înscrie la ședința de consultanță gratuită și să prinzi reducerea de 40% oferită programului Start-Up Mentor

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.