Să spunem că stai în București și afli pe nepusă masă că peste o săptămână se organizează un eveniment de network marketing.
Vine toată lumea bună, adică “spuma” experților din online, deci e clar…
TREBUIE să participi și tu!
Îți rezervi locul și entuziasmul e deja la cote înalte.
Într-un final vine și ziua cea mare.
După ce ți-ai ales cu grija unui chirurg noua garderobă, te îndrepți cu pași grăbiți și încrezători că vei face o figură frumoasă.
“Dumnezeule, poate chiar ajung să leg ceva parteneriate de business!”
Îți faci în minte fel și fel de scenarii, de parcă ai fi un copil mic pus să sufle în lumânările din tort.
După 10-15 minute, ajungi în sală. Atmosfera e una elegantă, oameni îmbrăcați bine își aruncă priviri cu subînțeles iar pe fundal se aud note fine de pian.
“E exact cum mi-am imaginat!!”
Asta îți repeți în minte iar un zâmbet tâmp s-a așezat pe fața ta și pare că nu mai vrea să plece.
Arunci o privire de șoim și vezi undeva în colțul salei un grup de antreprenori ce-ți sunt cunoscuți.
În trecut ai schimbat câteva vorbe cu 2 dintre ei, așa că mergi să-i saluți!
– Salut Ioana! Nu știu dacă îți amintești. Eu sunt Ana, tipa specialistă în vânzări. Mă bucur tare mult să te văd! – la final arunci și un zâmbet cuceritor.
– Anaaa! Da, cum să nu-mi amintesc. Deci pe bune, ultimele tale postări pe Facebook m-au cucerit!
Chiar am vrut să te întreb la un moment, nu crezi că am putea scoate un produs împreună pe nișa de vânzări și să-l promovăm pe listele noastre de abonați?
*replica ei te blochează preț de câteva secunde*
– Da, păi vezi tu, eu încă nu am o listă de abonați și nici un site… În mare parte mă folosesc doar de Facebook și de grupul gratuit ce l-am creat acolo.
– Ooo… scuze. Credeam că deja ai una. Păi anunță-mă când ai totul gata, sau dacă nu, ai putea să-mi recomanzi pe altcineva din nișa de vânzări?
Chiar am o idee bună, însă m-ar interesa pe cineva cu o listă de abonați destul de măricică.
– Păi… o să mă gândesc. Sincer te ajutam eu, dar momentam n-am un site sau o listă de abonați…
– Nu-i nimic, poate totuși legăm ceva pe viitor…
Și uite așa ai pierdut o oportunitate de business.
Era în fața ta, dar n-ai putut profita din simplul motiv că nu ai un website sau o listă de abonați.
Și chiar dacă scenariul de mai sus e unul pur imaginar, trebuie să recunoaștem că nu e foarte departe de adevăr.
Să ai un website în 2023, mai ales dacă ești un autor online te ajută în primul rând să transmiți mai multă încredere – atât clienților cât și viitorilor tăi parteneri de business.
Arăți că ești o persoană 100% asumată, ce a intrat în domeniu nu ca să facă “o figură frumoasă” ci ca să devină un brand cu multă vechime pe piață.
Iar acum să fim sinceri.
Cum sună: Hai în grupul meu de Facebook…
Și cum sună: Intră la mine pe site și găsești toate materialele.
Ai putea spune că nu e o mare diferență, însă știm amândoi că în realitate este.
Tocmai de-asta, am o invitație pentru tine.
Dacă pe viitor te-ai gândit în mod serios să-ți deschizi primul tău website, însă te-ai lovit de o mie de necunoscute tehnice, atunci hai să vorbim la o întâlnire gratuită.
În ultimii 10 ani am lucrat cu peste 150 de autori online, coach, traineri, freelanceri, profesori sau experți ce lucrau 1la1 cu clienții lor, DAR care își doreau în același timp să lanseze diverse cursuri sau produse digitale.
Cu prietenie,
Ninel