O discuție aprinsă cu soția

Azi dimineața am avut o discuție destul de aprinsă cu soția.

 

Subiectul?

 

Nu știm unde să mergem pentru a sărbătorii cei 20 de ani de căsătorie. 

 

Aventura a început în 2003, pe 27 octombrie, și se pare că până acum am supraviețuit cu brio. 

 

Pe mai încolo, rămâne de văzut. 

 

Mă rog, până am căzut de acord asupra locației, mi-a venit în minte o anumită regulă de marketing.

 

Și culmea, ea are legătură într-o oarecare măsură cu aniversarea noastră. 

 

Iată despre ce este vorba:

 

Specialiștii spun faptul că, un client va lua decizia de cumpărare abia după a avut 7 interacțiuni cu brandul respectiv sau cu omul de vânzări. 

 

Iar când spun interacțiuni, mă refer la convorbiri la telefon, o discuție lejeră cu clientul la o cafea sau poate chiar un like dat la o postare de Facebook.

 

Prin urmare, vânzarea propriu-zisă începe cu mult înainte de a primi acordul clientului.

 

La fel se întâmplă și în viața reală. 

 

Până să aud acel “Da!” hotărât al soției din starea civilă, am trecut prin acel proces de curtoazie, cu flori, bomboane și toate cele. 

 

Probabil ai mai auzit de această regulă nescrisă, însă cred că e bine să ți-o reamintești. 

 

Și asta pentru că, în continuare văd o mulțime de persoane ce vor să-și vândă “la rece” produsele sau serviciile, și uită că mai întâi au nevoie să stabilească o relație cu potențialul client. 

 

Iar dacă tot veni vorba de interacțiuni, atunci află că la Summitul Digital – Launch to Scale s-au înscris până azi peste 1000 de persoane.

 

Îți reamintesc, la acest eveniment vei învăța cum să lansezi primul tău produs digital

 

Vor participa peste 30 de experți din diferite arii, de la marketing online, până la business și freelancing, iar o bună parte dintre ei vor oferi și resurse gratuite, de care să te folosești în lansarea primului tău produs digital. 

 

Deasemenea voi fi si eu acolo cu prezentarea: Cum să vinzi cursuri sau servicii în valoare de peste 1500 EURO/lună printr-un sistem automatizat.

 

După cum spuneam, evenimentul va avea loc între 19 și 22 septembrie, iar participarea este gratuită.

 

Pentru a primi biletul, tot ce ai de făcut este să apeși linkul de mai jos:

 

Primește Biletul Gratuit la Summitul 

“Launch to Scale”!

 

P.S. 

 

Abia aștept să ajungem în octombrie să îți pot da mai multe detalii despre noul program la care lucrez. 

 

Toate bune!

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.