O Poveste Adevărată despre cum să-ți convingi și cei mai sceptici clienți

În anii 1800, ascensoarele erau cunoscute pentru faptul că se defectau foarte des, multe dintre ele provocând accidente și moartea multor persoane nevinovate.

Din cauza asta, în marile orașe încă nu apăruseră acei zgârie-nori ori clădiri mai înalte de câteva etaje. 

Asta până într-o zi, când un om numit Elisha Otis a descoperit o modalitate de a face ascensoarele 100% sigure. 

Cu toate astea, nimeni nu credea că invenția lui poate funcționa.

 

Ce a făcut? 

A mers la Expoziția Mondială din New York în 1854, unde a pregătit o demonstrație dramatică. 

Practic, s-a urcat de unul singur într-un ascensor și l-a lăsat să cadă în gol. La câteva secunde, sistemul inventat de acesta s-a activat iar liftul a rămas nemișcat.  

În momentul în care oamenii au văzut o asemenea scenă, toți au crezut că invenția lui funcționează cu adevărat. 

La scurtă distanță, în orașe au apărut celebrii zgârie-nori iar istoria a fost scrisă. Totul pentru că Otis a avut curajul să pună în scenă o demonstrație dramatică. 

 

Care-i lecția la toată povestea asta?

Dacă vrei să-ți convingi clienții, atunci fă o demonstrație cât mai spectaculoasă. Dovedește-le că ești cu adevărat un lider în domeniu ce livrează rezultatele și nu doar vorbe goale.  

Spre exemplu, eu pot să-ți demonstrez că după ce vei trece alături de mine prin Provocarea de 5 Zile, nu doar că vei avea un funnel de vânzări perfect funcțional, dar în același timp îți va fi de 2x mai ușor să atragi clienți pentru serviciile tale 1la1

 

De ce zic asta?

Pentru că același model de funnel l-am implementat și eu în afacerea mea, iar dacă ești abia început în ce privește promovarea online, atunci te asigur că e mai mult decât suficient pentru a pune roțile în mișcare. 

Dacă vrei să primești Trainingul Gratuit, atunci apăsă pe butonul de mai jos.

 

Toate bune!

Ninel

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.