Postări pe Facebook = Marketing?

Nu cred că există vreun expert 1 la 1 care să nu fi primit următoarele recomandări:

 

Afișează-te cât mai des pe Social Media…

 

Fă reels-uri…

 

Scrie postări lungi de 2000 de cuvinte, cu emoție și dramă… 

 

Oferă valoare pe grupuri…  

 

Postează pe TikTok…

 

Iar lista poate continua aproape la nesfârșit. 

 

Totuși… cât de util este să postezi pe Social Media și această activitate înseamnă cu adevărat că faci marketing pentru afacerea ta?

 

Ei bine, răspunsul depinde foarte mult de intențiile tale. 

 

Spre exemplu, și eu postez foarte des pe Facebook și am ajuns să fac asta aproape zilnic. 

 

Însă o fac cu un scop anume, nu din dorința de a strânge inimioare sau comentarii. 

 

În cea mai mare parte, fiecare postare sau video pe care îl fac are rolul de a-i aduce pe oameni într-un funnel, ca ei să mă cunoască mai bine iar ulterior să le pot face o propunere de a lucra împreună.

 

Astfel, postările pe Facebook nu sunt gândite separat una de cealaltă, ci sunt create conform unui plan ce implică la final un funnel de vânzare. 

 

De exemplu, să spunem că în frigider ai cele mai bune ingrediente pentru o pizza diavola delicioasă. 

 

Mă refer la salam pepperoni, roșii cherry și un sos foarte picant. 

 

Luate separat, aceste ingrediente nu înseamnă mare lucru. 

 

Salamul îl poți folosi la o omletă,  roșiile la o salată iar sosul picant îl poți pune peste cartofii prăjiți. 

 

Luate separat, ele sunt doar ingrediente. 

 

Folosite împreună cu un scop, ele devin o pizza diavola.

 

Așa sunt și postările pe Facebook. 

 

Gândite separat una de alta, îți aduc doar likeuri și câteva comentarii și în niciun caz nu înseamnă marketing.  

 

Însă dacă le faci cu intenția de a aduce oameni într-un funnel, atunci e posibil să ajungi la acea pizza diavola pentru experți, adică la mai mulți clienți pentru serviciile sau produsele tale digitale.

 

Partea bună este că în webinarul din 13 Martie de la ora 19:00 îți arăt 6 astfel de funneluri necesare unui expert 1 la 1:

 

✅ Vei vedea cum atrag eu clienți noi în fiecare lună folosindu-mă de aceste funneluri și cum poți face la fel în afacerea ta

 

✅ Primești 80% exemple practice și doar 20% teorie – adică mai puține slide-uri și mai multe exemple concrete

 

✅ Înțelegi mai bine ce este un funnel de vânzare și cum anume îl integrezi în afacerea ta pentru a-ți crește vânzările 

 

Te aștept acolo.

 

Cu prietenie,

Fondator Start Up Mentor și Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.