Dacă tocmai ai suferit un infarct, ai prefera să fii tratat de un doctor generalist sau de un cardiolog?
Cu siguranță că ai alege un cardiolog.
Dacă te duci să te consulte un cardiolog, te-ai aștepta ca tariful pentru consultație să fie mai mare?
Normal.
Factura consultației la un specialist va fi probabil substanțial mai mare decât la un generalist.
Cu toate acestea, nu încerci să negociezi tariful.
Cum se face că prețul a devenit deodată lipsit de importanță?
Aceasta este frumusețea de a deservi o nișă.
Fie că ești chirurg cardiolog sau oferi ședințe de coaching pentru antreprenori, poți stabili prețuri substanțial mai mari pentru serviciile tale atunci când rezolvi doar o anumită problemă.
Însă desigur, acum probabil vei spune:
Ninel, păi eu încă nu sunt un specialist și încă nu mi-am ales o nișă.
Ei bine, în capcana asta pică multe persoane ce sunt la început de drum și vor să pună pe picioare o afacere online bazată pe expertiza sau pasiunea lor.
Mai exact, se adresează la toată lumea, își distrug unicitatea și devin o marfă cumpărată în funcție de preț.
Pe termen lung, strategia asta nu îți va aduce prea multe rezultate.
Pe termen scurt, te ve bucura de câteva vânzări.
Însă dacă vrei să construiești ceva stabil și de durată, atunci ai nevoie să te concentrezi pe un anumit segment din piață.
Cum faci asta?
Îți explic în emailul următor, așa că rămâi aproape.
Cu prietenie,
Ninel Decu – Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online
P.S.
Ce părere ai?
Crezi că îți este de ajutor să-ți vorbesc despre alegerea unei nișe?
Dacă da, atunci lasă-mi un reply cu “Nișă”.
Pe curând!