Știi ce ai de făcut în primele 15 minute

dintr-o întâlnire de vânzare?

Se spune că prima impresia contează. 

 

Ei bine, același lucru îl poți spune și despre o întâlnire de vânzare. 

 

Primele 10-15 minute sunt probabil cele mai importante pentru că atunci ai șansa să-ți impui autoritatea de expert în domeniu și astfel să preiei inițiativa. 

 

Însă ce faci mai concret în aceste minute?

 

Ei bine, sunt 2 lucruri importante pe care să le bifezi. 

 

În primul rând prezinți planul după care se va desfășura întâlnirea de vânzare. 

 

De obicei, aceste întâlniri durează aproximativ o oră. 

 

Prin urmare, ai nevoie să urmezi o structură după care să porți această întâlnire, pe care să o cunoască și clientul. 

 

Iar dacă te întrebi de ce ai nevoie să-i prezinți această structură clientului, atunci răspunsul e simplu:

 

În felul acesta îi aduci mai multă claritate și înlături încă de la început o anumită stare de confuzie legată de felul în care se va desfășura întâlnirea. 

 

Pe lângă asta, dovedești că respecți timpul clientului și că ești un profesionist în abordare. 

 

Dacă te întrebi cum ar trebui să arate acest plan pe care îl prezinți la început, atunci îți recomand să participi la trainingul de mâine.

 

Va fi un LIVE de la ora 18:00 pe grupul de Facebook – Oameni cu Pasiune.

 

În acest training îți arăta cum să abordezi corect o întâlnire de vânzare ca autor de cursuri online sau expert. 

 

Pentru a participa, tot ce ai de făcut este să te înscrii în grupul gratuit.

 

Acum să continuăm 

 

Să spunem că i-ai prezentat clientului planul după care se va desfășura discuția. Acum mai ai un singur lucru pe care să-l faci în primele 10-15 minute, și anume:

 

Identifici nevoile clientului

 

Cu alte cuvinte, îl lași pe client să-și spune off-urile iar tu te transformi într-un simplu ascultător.

 

E ca și cum ai fi un terapeut ce ascultă cu calm și atenție problemele celuilalt. 

 

Nu e tocmai greu, însă în același timp nu înseamnă că va trebui să rămâi pasiv. Din când în când adreseazi întrebările potrivite ce te vor ajuta să înțelegi și mai bine situația în care se află clientul. 

 

Cu cât o înțelegi mai bine, cu atât mai repede îți dai seama cum îl poți ajuta și astfel îi propui soluția potrivită. 

 

Desigur, doar pentru că ai identificat corect problema, nu înseamnă automat că vei avea o întâlnire reușită. 

 

✅ Vei mai fi nevoit să demontezi principalele obiecții pe care le-ar putea avea clientul

 

✅ Să știi cum să pregătești terenul înainte să aduci în scena soluția (oferta). 

 

✅ Iar pe lângă asta, vei avea nevoie să închizi corect vânzarea, astfel încât clientul să-ți spună “cum pot să plătesc?!”

 

Despre toate acestea discut mâine de la ora 18:00 în trainingul gratuit pe Grupul de Facebook – Oameni cu Pasiune

 

Mai exact, îți voi da o structură pe care să o urmezi și tu pas cu pas în întâlnirile tale de vânzare. 

 

În felul acesta vei putea elimina stresul, emoțiile, și vei știi foarte clar cum să conduci o astfel de întâlnire. 

 

Ne vedem acolo! 

 

Cu prietenie, 

Ninel Decu 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.