„Singura persoană cu care trebuie să te compari ești tu cel din trecut.
Și singura persoană pe care trebuie să o întreci ești tu cel din prezent.”
Acestea sunt cuvintele prin care aș putea descrie colaborarea avută cu Nina Buru.
După ce a lucrat mulți ani în corporație, la fel ca mine, și-a dat seama că vrea să construiască ceva doar al ei.
Iar libertatea nu și-o putea exprima sub un simplu badge cu numărul 1884, primit într-o multinațională.
Voia să ajute sportivii de performanță să dobândească un mindset de fier, care să-i poarte mai ușor spre victorie.
Nina este psiholog sportiv, însă și-a dat repede seama că pasiunea are nevoie să fie însoțită de promovare.
“Când ai nevoie de ceva, du-te la specialist!” – este de părere Nina, și iată că a avut dreptate.
Click aici și vezi Studiul de Caz
Am început să lucrăm pe la începutul lui decembrie, iar situația arăta în felul următor:
Nina nu avea în jurul ei o comunitate de oameni, și nici o listă de abonați.
Se bloca în detalii tehnice și nu știa cum anume poate ajunge în atenția sportivilor de performanță, dar și a părinților acestora.
Cei mai mulți clienți îi veneau din recomandări, asta pentru că nu-și construise un brand personal.
Ea simțea că are toate piesele din puzzle, dar nu știa cum să le pună cap la cap, pentru a-și atinge obiectivul – îi lipsea claritatea.
Imediat după ce am făcut o primă evaluare, ne-am suflecat mânecile și am trecut la treabă.
Am lucrat 12 săptămâni alături de ea în Start-Up Mentor și pot spune că lucrurile au mers de la foarte bine-n sus.
Pe scurt, iată cum am ajutat-o pe Nina:
Am creat un mini curs gratuit, la care s-au abonat 1600 de persoane, printre aceștia numărându-se mulți sportivi de performanță și părinți. Astfel, Nina atrăgea oameni direct interesați de expertiza sa.
Acest mini curs a fost creat în doar două zile, dar aduce rezultate chiar și la 6 luni distanță.
I-am luat de pe umeri partea tehnică (crearea site-ului de prezentare, automatizări de emailuri, integrarea sistemelor de plată, setarea reclamelor de promovare, platformă, etc).
Astfel, Nina s-a putut concentra doar pe a oferi și mai mai multă valoare oamenilor din comunitate, ceea ce dus la o conexiune mai profundă cu aceștia.
O strategie pentru lansarea programului premium.
Cum s-a schimbat viața ei după cele 12 săptămâni?
Foarte simplu:
Acum își permite “luxul” de a-și selecta clienții, pentru că primește foarte multe cereri de colaborare, mai ales din comunitate.
Faptul că s-a promovat în online și a ieși în față, a ajutat-o să ajungă în atenția a 40 de sportivi de super performanță, cu care lucrează și acum.
Iar existența unei comunități i-a permis să-și vândă programul premium chiar înainte să-l lanseze.
După cum spune chiar ea, “Am avut părinți care mi-au cumpărat un program pe care eu nu-l creasem.”
Desigur, toate acestea nu s-ar fi putut realiza fără determinare și muncă în fiecare zi.
Însă atunci când ai un ghid, parcă lucrurile devin mai simple și mai clare.
“Sunt lucruri pe care aș fi putut să le fac și singură, dar cred că într-un an sau doi, și cu un consum mare de resurse…”
P.S.
Dacă și tu ai o pasiune sau expertiză, și vrei rezultate asemănătoare cu ale Ninei, atunci ne putem auzi la o discuție gratuită.
Durează doar 30 de minute, iar scopul e să văd dacă soluțiile mele ți se potrivesc.
Ca să programezi discuția, apasă aici.