👉 Uite ce mi-a scris un autor online:

“Ninel, nu cumva e o altă întâlnire de vânzare?!”

 

Asta mi-a scris o doamnă pe Facebook înainte să se programeze la întâlnirea de strategie pentru autorii online. 

 

Preț de câteva minute am stat și m-am gândit ce răspuns să-i dau pentru că sincer nu-mi venea niciunul. 

 

Cu siguranță multe persoane s-au săturat de acele întâlniri de vânzare agresive, unde ești privit mai mult ca pe o marfă, și nu ca pe o persoană cu probleme și dorințe. 

 

Probabil ai trecut și tu printr-o astfel de experiență. 

 

Nici mie nu-mi plac. 

 

Problema e că abordarea asta a devenit din ce în ce mai populară odată cu creșterea interesului pentru mediul online.

 

Așa că mai rămâne doar o întrebare:

 

Întâlnirea de strategie e o altă întâlnire de vânzare, sau nu?

 

Pai hai să vedem așa:

 

În primul rând ai ocazia să vorbești cu cineva din domeniu, strict despre problemele tale ca autor online. 

 

Poate că nu reușești să atragi suficienți clienți sau vânzări…

 

Poate că nu ai suficienți înscriși la evenimentele tale…

 

Sau poate că pur și simplu vrei mai multă vizibilitate pe social media…

 

Oricare ar fi blocajul tău, ai ocazia să vorbești cu mine sau cu un alt membru din echipa mea despre asta. 

 

Personal am lucrat cu peste 150 de autori online și sunt la rândul meu autor online încă din 2016. 

 

Testimonialele primite de la aceștia le găsești atât pe social media cât și la mine pe site, nineldecu.ro – deci totul este la vedere. 

 

Prin urmare, sunt șanse mari să te pot ajuta. 

 

În al doilea rând, pleci cu lecții valoroase pe care le poți aplica direct în afacerea ta. 

 

Iar asta nu o spun eu, ci tocmai o persoană care a participat la întâlnire:

“Ești calm și explici cu răbdare. Eu îmi cer scuze pentru energia negativa din mine de ieri.

Însă am mai învățat o lecție prețioasă.”

 

Dacă stau să mă gândesc mai bine, poți vedea întâlnirea de strategie ca pe o mini sesiune de mentorat.

 

În al treilea rând, prin participarea la această întâlnire primești doza de claritate de care ai nevoie. 

 

Indiferent că vrei să lansezi un curs online sau un produs digital, în întâlnire te poți sfătui cu mine sau cu un alt membru al echipei mele despre cum să abordezi lucrurile. 

 

Un sfat bun la momentul potrivit poate să-ți deschidă noi perspective, pentru a face alegerile corecte.  

 

Acestea au fost o parte din argumentele mele pentru care să participi la întâlnire. 

 

Acum dacă ți-am stârnit curiozitatea mai rămâne un singur lucru de făcut:

 

Să te programezi. 

 

Succes! 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.