“Sper ca acesta să fie ultimul masterclass la care particip, pentru a-mi rezolva o problemă de antreprenor care a investit mii de EURO în ultimii 2-3 ani, în diverse programe de marketing și servicii!”
Am primit acest reply la unul din e-mailurile mele în care promovam noul webinar din 17 Ianuarie.
Foarte rapid, mi-a reconfirmat un lucru cât se poate de simplu:
Oamenii s-au săturat până în gât de tot felul de guru și experți
S-au săturat să investească mii de euro în programe “high ticket” umflate artificial, care pot fi găsite la fel de ușor și pe Udemy…
S-au săturat de teorie ieftină și promisiuni pompoase ce n-au nicio legătură cu realitatea…
Și poate și mai grav e că… *scuză-mi expresia*, s-au săturat să fie luați de fraieri.
Chiar dacă există în continuare cerere pe piață pentru cursuri online și programe de mentorat, asta nu înseamnă că e la fel de ușor să le vinzi.
Piața este mult mai sofisticată iar oamenii se gândesc de 3 ori înainte să-și dea acordul
În aproape orice domeniu te-ai lansa, indiferent că vorbim de coaching, terapie, limbi străine, educație financiară sau dezvoltare personală – deja găsești trei sau patru concurenți importanți.
Aceștia deja au acaparat o parte din piață și au creat o bază de clienți.
Lor le este mai ușor să prospere într-o piață competitivă, atât timp cât oferă servicii de calitate.
În schimb, ți-e îți va fi mai greu…
Tu nu te-ai lansat în pandemie, atunci când toată lumea era închisă în case și conectată la online…
Tu nu ai un brand personal în spate, mii de urmăritori și o prezență constantă pe social media…
Tu nu ai cum să investești sute sau mii de euro în marketing online, webinarii sau reclame plătite…
Prin urmare, ce e de făcut?
Refuzi să mai lansezi programul/cursul tău pentru că oricum “sunt alții care ți-au luat-o înainte”…
sau
Decizi să nu mai asculți ce spune lumea și ai încredere că o vei scoate la capăt.
Dacă ai ales varianta a doua, atunci vreau să te felicit pentru curaj și determinare.
Însă în același timp, vreau să-ți dau și un pont:
Primul lucru la care să lucrezi atunci când lansezi într-o piață cu mulți concurenți este oferta.
Cu cât oferta ta este mai bună, cu atât mai ușor îți va fi să atragi primii clienți iar mai apoi să realizezi primele tale studii de caz.
Spre exemplu, ai putea fi primul coach din nișa ta care oferă o garanție de 30 de zile sau banii înapoi…
Sau ai putea crea primul curs de dezvoltare personală care vine la pachet cu anumite bonusuri ce n-au fost oferite până acum…
Ori ai putea să le oferi primilor 10 cursanți o reducere de 50%…
Există zeci de variante diferite ce merită explorate atunci când gândești o ofertă pentru noul tău curs sau program.
Multe dintre aceste variante ți le voi prezenta Miercuri, pe 17 Ianuarie de la ora 19:00 la noul webinar.
Acolo nu doar că îți voi arăta cum să creezi o ofertă pe care să ceri minim 1000 EURO…
Dar și cum să atragi primii tăi 5 clienți dispuși să plătească această sumă în 2024…
Cu prietenie,
Ninel Decu
P.S.
Iată câteva testimoniale primite de la oamenii care au colaborat până acum cu mine: