Un experiment adevărat petrecut în metroul din New York

În acest articol de azi vreau să-ți vorbesc despre o întâmplare adevărată, ba chiar aș spune un experiment

 

Personajul principal este violonistul din imaginea de mai jos: 



A cântat încontinuu timp de 45 de minute în metroul din New York

 

O mână de oameni s-au oprit, un cuplu a aplaudat, iar în acea zi violonistul a strâns aproximativ 30$.

 

Până aici ai putea spune că nu e nimic ieșit din comun.

 

Ba bine că nu. 

 

Violonistul din imagine este Joshua Bell

 

Este considerat, pe bună dreptate, a fi unul dintre cei mai buni violoniști din lume. 

 

Cu două zile înainte de a cânta în metroul din New York, Joshua a susținut un concert important pe scena teatrului din Boston, acolo unde locurile se dădeau în medie cu 100$.

 

Ba mai mult decât atât, și-a folosit vioara în valoare de 3,5 milioane $ în ambele situații.

 

Prestația lui Joshua a fost aceeași, însă în locuri diferite. 

 

Ce a demonstrat acest mic experiment?

 

Faptul că a fi extraordinar, nu ține doar de tine, ci și de mediul în care alegi să crești. 

 

În metroul din New York, Joshua abia dacă a strâns câțiva dolari, în timp ce pe scena teatrului din Boston, doar un singur loc se dădea cu 100 de dolari. 

 

Situația e asemănătoare și atunci când te gândești la antreprenoriat

 

Degeaba îți dorești ca afacerea ta să reușească, dacă mai mereu ești înconjurat de persoane ce te trag în jos și nu apreciază munca ta. 

 

E ca și cum ai vrea să plantezi un soi foarte bun de măr în deșertul din Sahara

 

Ce vreau să spun este că, uneori nu e suficient să ai o idee foarte bună de business, mai trebuie să lucrezi și la mediul în care dezvolți această idee. 

 

Eu sunt Ninel Decu și de peste 10 ani ajut autorii online să-și automatizeze vânzarea de cursuri online, servicii 1la1 și produse digitale, prin intermediul unui site sau unui funnel de vânzare. 

 

Îmi doresc ca acest articol să-ți fie cu inspirație, în actuala sau viitoarea ta călătorie antreprenorială. 

 

Succes! 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.