Un truc simplu care îți va aduce clienți

Înainte să îți dezvălui acest truc, vreau totuși să facem o mică recapitulare:

Luni ți-am explicat cum să-ți clarifici ce produse sau servicii să oferi în online, după ce răspunzi la șase întrebări esențiale. 

Marți ai învățat cum să abordezi corect o întâlnire de vânzare cu un potențial client. 

Miercuri ai aflat cum să-ți creezi o promisiune pe baza formulei Problemă – Soluție – Rezultat. 

Iar azi vreau să-ți dau un mic truc prin care să atragi clienți din online, fără să apelezi la reclame sau să trimiți mesaje în privat. 

 

Secretul?

 

Îți pui promisiunea pe toate conturile de Social Media. 

Spre exemplu, mergi în Canva.

Selectezi Facebook cover și alegi un template care îți place. 

Îl personalizezi cu textul din promisiune și cu fontul și culorile brandului tău. 

În felul acesta le spui foarte clar celor care te urmăresc, ce faci, cu ce te ocupi și cum îi poți ajuta

Mulți experți ce sunt la început de drum, atunci când intră în comunitatea noastră au poze abstracte, cu animăluțe sau alte tipuri. 

Ceea ce e greșit, pentru că în felul ăsta pierzi oportunități. 

Gândește-te spre exemplu, că lași un comentariu la o postare dintr-un grup pe care îl urmărești. 

O parte din persoanele ce vor vedea comentariul tău, vor intra și pe profilul tău de Facebook.

 

Probabil și tu faci asta, nu-i așa?

Iar dacă pe profil găsesc foarte clar și promisiunea ta, atunci cresc șansele ca ei să te contacteze, dacă sunt interesați. 

Mai jos ți-am lăsat unde anume găsești în Canva să îți faci propria poză de cover. 

Iar aici ai un exemplu de cover, de la Nina Buru – Psiholog Sportiv:

Deci, ce mai aștepți?

Creează și tu acum un cover de Facebook cu promisiunea ta și sunt sigur că vei reuși să atragi persoanele potrivite. 

 

Cu prietenie,

Ninel Decu – Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.