Înainte să îți dezvălui acest truc, vreau totuși să facem o mică recapitulare:
Luni ți-am explicat cum să-ți clarifici ce produse sau servicii să oferi în online, după ce răspunzi la șase întrebări esențiale.
Marți ai învățat cum să abordezi corect o întâlnire de vânzare cu un potențial client.
Miercuri ai aflat cum să-ți creezi o promisiune pe baza formulei Problemă – Soluție – Rezultat.
Iar azi vreau să-ți dau un mic truc prin care să atragi clienți din online, fără să apelezi la reclame sau să trimiți mesaje în privat.
Secretul?
Îți pui promisiunea pe toate conturile de Social Media.
Spre exemplu, mergi în Canva.
Selectezi Facebook cover și alegi un template care îți place.
Îl personalizezi cu textul din promisiune și cu fontul și culorile brandului tău.
În felul acesta le spui foarte clar celor care te urmăresc, ce faci, cu ce te ocupi și cum îi poți ajuta.
Mulți experți ce sunt la început de drum, atunci când intră în comunitatea noastră au poze abstracte, cu animăluțe sau alte tipuri.
Ceea ce e greșit, pentru că în felul ăsta pierzi oportunități.
Gândește-te spre exemplu, că lași un comentariu la o postare dintr-un grup pe care îl urmărești.
O parte din persoanele ce vor vedea comentariul tău, vor intra și pe profilul tău de Facebook.
Probabil și tu faci asta, nu-i așa?
Iar dacă pe profil găsesc foarte clar și promisiunea ta, atunci cresc șansele ca ei să te contacteze, dacă sunt interesați.
Mai jos ți-am lăsat unde anume găsești în Canva să îți faci propria poză de cover.
Iar aici ai un exemplu de cover, de la Nina Buru – Psiholog Sportiv:
Deci, ce mai aștepți?
Creează și tu acum un cover de Facebook cu promisiunea ta și sunt sigur că vei reuși să atragi persoanele potrivite.
Cu prietenie,
Ninel Decu – Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online