👀 Un truc simplu dar eficient

În scurta mea vacanță din Spania am avut ocazia să vizitez și Barcelona. 

 

Însă nu doar am vizitat Barcelona, dar am învățat și un truc simplu dar eficient despre cum să faci o vânzare subtilă. 

 

Iată de ce spun asta:

 

În poza de mai jos mă aflu în Palatul Muzicii Catalane

E un loc splendid, încărcat de istorie și învăluit parcă într-o aură de mister. 

 

Piesa de rezistență a muzeului este chiar orga din spatele meu, care te impresiona doar când te uitai la ea. 

 

La un moment dat au pornit pentru cateva minute o piesă muzicala că să ne facem o idee cum se aude orga care avea cateva mii de țevi. 

 

Următorul meu gand a fost: “Ce fain ar fi să particip la un concert!”. 

 

Și uite așa, organizatorii muzeului mi-au făcut o 

vânzare subtilă. 

 

Mai exact, mi-au oferit o “bucățică” din ceea ce ar fi putut fi un concert la orgă și astfel m-au făcut să-mi doresc să particip la unul.

 

E o practică simplă, dar în același timp eficientă pe care o poți folosi și tu dacă ești autor online sau expert. 

 

Spre exemplu, în loc să lansezi un curs în toată regula, ai putea să vii în întâmpinarea clienților cu un e-book gratuit pentru a le crește apetitul

 

Chiar dacă la mijloc nu e vorba de bani, tot are loc un schimb de încredere. 

 

Oamenii îți testează informațiile gratuite la fel cum eu am gustat dintr-o mică parte a unui concert la orgă.

 

Astfel, când vei face marea lansare a cursului, șansele să poți atrage mai multe persoane dornice să lucreze cu tine vor crește. 

 

O lecție simplă ignorată de mulți autori sau experți 

 

Totuși, dacă vrei să afli mai multe lecții de acest fel, atunci ne vedem la webinarul meu din 15 noiembrie

 

Acolo îți voi arăta cele 5 greșeli banale pentru care nu vinzi de 2x mai multe cursuri online, produse digitale sau servicii

 

Alături de mine vei descoperi:

 

Cum să lansezi un nou curs online sau un produs digital (eBook, audiobook, curs înregistrat) și cum să-l vinzi pe pilot automat, fără implicarea ta directă. 

 

Cum să gândești o ofertă competitivă pentru unul din produsele sau serviciile tale, astfel încât să îl poți vinde la mai multe persoane 

 

Cum să scrii un e-mail de vânzare care să-ți aducă noi clienți sau vânzări din lista ta de abonați 

 

Cum să crești rata de conversie a site-ului tău și cum să creezi un funnel de vânzare pentru produsele sau serviciile tale 

 

Cum ai putea să nu mai lucrezi doar 1la1 cu clienții tăi dacă ești coach, psiholog sau terapeut și cum îți poți muta activitatea în online

 

Cum este posibil să vinzi în paralel mai multe produse ca autor online și astfel să îți crești veniturile

 

Toate acestea plus multe altele într-un masterclass ce va dura aproximativ 2 ore. 

 

Așadar…

 

Dacă și tu treci printr-o perioadă proastă…

 

Vânzările tale nu sunt așa cum ar trebui să fie și ai nevoie de mai multă claritate… 

 

Atunci poate ar fi o idee bună să participi și tu la masterclass-ul din 15 noiembrie de la ora 19:00

 

Cu prietenie, 

Ninel Decu! 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.