Urmează acești 4 pași simpli, și…

crează o ofertă irezistibilă în mai puțin de 30 de secunde

Toată lumea te bate la cap și îți spune că ai nevoie de o ofertă bună, nu-i așa?

Că fără o ofertă bună, n-ai cum să îți promovezi serviciile tale de expert…

Sau dacă le promovezi, nu vei obține rezultate foarte bune…

Ei bine, dacă vei ține cont de acești 4 pași simpli, atunci îți va fi mult mai ușor să creezi propria ta ofertă. 

Și da, poate că nu va fi una perfectă…

Dar măcar ai un punct de plecare și îți va fi mult mai ușor să îmbunătățești pe parcurs. 

 

Iată care sunt aceștia:

 

Pasul 1 – Concentrează-te pe rezultatul pe care și-l dorește clientul

Dacă el vrea vânzări, atunci spune-i cum îl ajuți să obțină vânzări. 

Dacă visează să lucreze doar 4 ore/zi la proiectul său, atunci ghici ce, fix asta incluzi și în oferta ta. 

Important este ca oferta să vorbească pe limba potențialului tău client și să se învârtă doar în jurul dorințelor lui. 

Cum îți dai seama de aceste dorințe? Prin research amănunțit și prin stabilirea avatarului de client. 

Indiferent că îți prezinți oferta într-un apel pe zoom sau o trimiți în format PDF, respectă acest principiu și începi cu dreptul.

 

Pasul 2 – Demonstrează-i că șansele să reușească alături de tine sunt foarte mari 

“Bine bine, mă ajuți să cresc vânzările cu 40%, dar de ce să te cred?”

Asta își spune în minte un potențial client atunci când îi faci o promisiune, de orice fel. 

Până la urmă suntem oameni și e normal să fim sceptici la început. 

Așadar, e musai să inserezi în oferta ta și rezultatele pe care le-ai obținut deja cu alți clienți. 

Acestea vor fi principalele tale dovezi care vor susține promisiune în picioare. 

“Da Ninel, dar eu n-am mai avut clienți până acum… De unde fac rost de testimoniale sau studii de caz?”

 

Stai fără griji. 

 

În cazul ăsta, cea mai bună alternativă este să prezinți planul prin care transformi promisiunea în realitate. 

Cu alte cuvinte, cum îl aduci pe client din punctul A în punctul B? Ce strategie urmezi?

 

Pasul 3 – Vezi ce îl blochează și cum îl poți ajuta să depășească principalele provocări 

În calea atingerii obiectivelor noastre, stau diferite obstacole, mai mici sau mai mari, ce va trebui să le depășim. 

În oferta ta va trebui să vorbești și despre aceste obstacole, și cum anume îl ajuți pe client să le depășească. 

 

Iată un exemplu:

Problemă: Clientul se confruntă cu o lipsă a motivației spre a-și atinge targetul de vânzări. 

Rezolvare: Ne vom întâlni de 2 ori pe săptămână, pentru a evalua progresul și pentru a ne asigura că vom atinge targetul de vânzări. 

 

Pasul 4 – Fă-l să înțeleagă că dacă te alege pe tine, atunci scutește mult efort și sacrificiu

Până la urmă știi cum se spune. 

Cu toții vrem să slăbim, dar nimeni nu vrea să transpire ori să meargă la sală. 

Aproape de fiecare dată căutăm o soluție minune, ce ne va aduce la rezultate în cel mai scurt timp. 

Ei bine, în felul acesta va trebui să ambalezi și oferta ta. 

Într-o pilula magică, ce îi aduce clientului rezultate într-un timp record, fără să depună un efort prea mare. 

Spre exemplu, în programul meu de mentorat vei pune bazele primei tale comunități online și a unei liste de abonați, cu doar 1-2 ore de muncă/zi. 

Acum desigur, în crearea unei oferte intră mai multe elemente. 

Dar dacă vei ține cont de acești patru pași (mai ales de al doilea), atunci șansele de a primi acordul clientului vor crește. 

 

Pentru și mai multe răspunsuri, te aștept în LIVE-ul pe care îl voi organiza mâine de la ora 11:00 pe grupul de Facebook – Oameni cu Pasiune. 

Va fi sub forma unui Q&A dedicat experților la început de drum, ce vor să își promoveze serviciile sau produsele în online. 

Traducerea?

Vom putea interacționa LIVE și îți voi oferi sfaturi utile pe care să le pui în practică. 

Dacă îți este de ajutor, atunci ne vedem mâine de la ora 11:00 pe grup. 

 

Cu prietenie,

Ninel Decu – Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.