Vrei să-ți testezi ideea de business online?

Iată la ce m-am gândit:

Zilele trecute mi-a venit o idee, puțin ieșită din tipar și voiam să îți cer o părere. 

Însă pentru asta, dă-mi voie să-ți dau contextul. 

Vezi tu, cunosc o mulțime de persoane ce vor să pună pe picioare o afacere online bazată pe pasiunea sau expertiza lor. 

Aici mă refer la profesori de limbi străine ce vor să se lanseze în online…

Femei pasionate de gastronomie ce vor să-și monetizeze această activitate…

Sau terapeuți holistici ce încă nu-și dau seama cum să se promoveze corect…

Crede-mă, am discutat cu o mulțime de astfel de persoane, cu idei bune sau mai puțin bune. 

Totuși, există o fisură, o chichiță, ce ÎNCĂ nu-i abordată de cei care îți recomandă să îți urmezi pasiunea și să te lansezi în online. 

Printre aceste persoane mă număr și eu, desigur. 

Însă din aproape în aproape, mi-am dat seama că aproape nimeni nu te învăță cum să îți testezi ideea de business online. 

Mulți dintre noi mergem la ghici și ne gândim că e suficient să fim pasionați de acel domeniu, pentru ca în final să reușim. 

 

Însă în realitate nu e chiar așa. 

Iar dacă nu vrei să te arunci într-un proiect ce îți va consuma timp, bani și resurse, atunci ai nevoie să îți TESTEZI ideea. 

E ca atunci când vrei să să îți cumperi o mașină second hand, dar mai întâi mergi cu ea la mecanic, pentru a-ți da seama dacă merită sau nu. 

Exact la fel poți face și cu ideea ta de business online. 

Practic, în loc să pierzi nopți în șir căutând clienți… 

Să cumperi programe de mentorat în valoare de câteva mii de euro, care nu ți se potrivesc…

Sau să bagi bani într-un site ce nu te ajută cu aproape nimic…

Ai putea ca mai întâi să îți testezi ideea, pentru a vedea dacă are potențial sau nu. 

Desigur, acum vine întrebarea:

 

CUM FACI ASTA?

Ei bine, aici îți dau eu o mână de ajutor. 

Pentru a-ți testa ideea de business, indiferent că este unul online sau nu, există o metodă.

Ea a fost deja rafinată de alți peste 470 de experți din 45 de țări și este concepută pentru cei pregătiți să renunțe la gândirea demodată și să adopte modele noi, inovatoare și creatoare de valoare.

Aici mă refer la directori, consultanți, antreprenori, și lideri ai diverselor organizații. 

 

Iar printre persoanele care vor să-și testeze idee de business te numeri și tu, nu-i așa?

Metoda se numește Business Model Generation și în trecut am avut ocazia să o văd pusă în aplicare. 

Mi-a fost de ajutor în luarea unor decizii inspirate pentru afacerea mea și cred cu TĂRIE că îți poate fi de ajutor. 

Mai ales dacă ești la început și te întrebi dacă merită să începi ceva pe cont propriu, sau să îți urmezi o pasiune. 

Iar vestea și mai bună este că la finalul lunii mă gândesc să organizez un eveniment 100% gratuit în care te trec prin această metodă. 

Adică vei învăța cum să îți testezi rapid idee de business online, pentru a-ți da seama dacă vei avea succes sau nu. 

Încă nu e bătut în cuie și mai am o mulțime de detalii pe care merită să le cunoști. 

Cert este că nu va fi un webinar obișnuit, ci unul cât se poate de practic, în care vei pune în aplicare metoda Business Model Generation. 

 

Așa că, rugămintea mea este următoarea:

Dacă ești la început de drum și crezi că îți va fi de folos să participi la acest eveniment gratuit, atunci lasa-mi un reply cu “BUSINESS”. 

În felul ăsta îmi dau seama dacă există potențial și pot pregăti evenimentul. 

Promit să revin cu detalii extra, însă vreau mai întâi să știu dacă sunt persoane interesate. 

 

Cu prietenie,

Ninel Decu – Creator de Funneluri și Automatizări pentru Experți și Afaceri Online 

Mai multe optiuni

Articole

Ce este un MVP și de ce ai nevoie de unul?

Când începi o afacere nouă, intri într-un proces intens de învățare despre clientul tău ideal. Îi descoperi nevoile și dorințele, provocările cu care se confruntă

Articole

Studiu de caz – Claudia Toth

Tocmai a ieșit din cuptor un nou studiu de caz, de această dată alături de Claudia Toth, meditator germană.  Claudia Toth este în primul rând

Vrei să atragi mai mulți clienți în întâlniri 1 la 1?

Inscrie-te la Provocarea de 5 Zile și construiește împreuna cu mine un Funnel de Vânzări prin care să atragi noi clienți în fiecare lună.

Totul în doar 5 zile, fără să ai nevoie de foarte multe cunoștințe tehnice.